Den midlertidige skuffelsen, 2010.

Når man har gått arbeidsløs over lengre tid, så går dagene etterhvert så fort at selv den minste ting kan gjøre en hel dag bortkastet. Til gjengjeld, så skal det få ting til for å gjøre dagen min ultimat!

Før idag, så hadde jeg svært store forventninger. Jeg hadde en spennende Paradise Hotel finale å se frem til, og selvom dette ville vært nok for å fullføre dagen, så traff jeg spikern på hodet på veien hjem fra byen. JA, jeg kjørte forbi Erik eller Kriss fra Erik OG Kriss!

Det var litt for mye trafikk, så det passet seg ikke å stanse bilen for å plage han, MEN vi fikk muligheten til å tute litt.

Paradise Hotel har vært livet mitt de siste månedene, og siden Patrick Nygård ikke fikk sjansen til å vinne, så satte vi lista for at Niklas skulle få æren. Jeg og Gråen hamstret (Gråen spesielt) inn kjeks, og inviterte våre nærmeste venner over på besøk.

Denne finaleepisoden skulle dessverre vise seg å ødelegge hele kvelden, og gjøre dagen VERDILØS selvom vi på forhånd hadde fått muligheten til å herselere litt med Erik eller Kriss fra Erik og Kriss.

Nå ser jeg ingen grunn til å legge meg ass! Eller… Kanskje i badekaret, men jeg ser heller ingen grunn til å stå opp imorgen. Ikke at jeg heia så sinnsykt på Niklas, jeg heiet jo på Patrick, men jeg HATER å tape. Når man har brukt flere måneder av livet sitt på et tv-program, så forventer ihvertfall JEG at det avsluttes slik man hadde planlagt. Jeg trenger faste rammer, og tar sjeldent overraskelser særlig bra. Jeg sa tross alt opp jobben min, KUN for å se på Paradise i fred!

Til gjengjeld!….. Så har Tine lagt MEG til på facebook.

Etter at jeg ba henne om det på mail såklart, but still…. Jeg tar det som en selvfølge at hun elsker meg, og at hun har store intensjoner om å la meg ta på puppene hennes. Når det skjer, så er det jo ingen TVIL om at hun ER den verdige vinneren av Paradise Hotel, og jeg vil momentant ta frem kjeksen fra skapet igjen. Forhåpentligvis i selskap med Tine. Med andre ord en midlertidig skuffelse. Det skal som sagt ikke så mye til for å reparere humøret mitt.

Dessuten, så har Gråen veldig lyst til å møte henne. Prate litt girltalk åsånn.

Ååååå, Gråen ELSKER Tine<3

14 kommentarer

Siste innlegg