Halvor lufter litt uinteressant hjernemasse. pt.5

– Jeg har, som dere kanskje har registrert, endret litt på designet. Jeg har sett for meg en slags mal på hvordan jeg ønsker at kommentarene jeg får skal se ut, og som Elise her har forstått, så er det nettop SLIK en perfekt kommentar ser ut. Det kan godt stå andre ting også, men utgangspunktet her er PERFEKT!

– Dagens låt-på-hjernen.

– Litt tidligere i vår, så fant jeg en papirlapp på bakken.

Det var et LIV på den! JAAAA, det var et LIV på den!

– Jeg bytta bort livet med en frosk.

– Hæææ? Kan jeg ikke ha HOREKUKK som passord heller, nå`a?

– Og mens vi først er inne på NAV. Det er faktisk enkelte jeg ANBEFALER å bli arbeidsløs!
 

– Folk digger ikke pensjonistpartiet om dagen. Skjønner jeg godt. Disse pensjonistene gjør jo ikke annet enn å spise fyrstekake uansett…

– Hvorfor er jeg dødstrøtt når jeg er våken, og lys våken når jeg skal sove?

– Ifølge Droemmetydning.no, så betyr det å miste tennene at man har liten selvrespekt. Jeg SPYR ut tenner i drømmene mine.

– Øl-korken i vasken har ligget der i to uker. Om du har et stort behov, så kan jeg sende deg korken OG pepperonien i posten. Pepperonien stammer fra Lars Tangen.

Ja. Lars Tangen…

(Folk som kommenterer på Youtube er forresten MINST like tilbakestående som dem som kommenterer på Dagbladet)

– Har du noen gang tenkt over at dem har steder på Nesodden som heter Skroklekroken og Flaskebekk? Når jeg tenker på Nesodden, så tenker jeg på Majones, Nesquick og.. Neser. Nesodden er ålreit, men menneskene på båten prater bare dritt. Han ene for eksempel. Han pratet om alle hotellene han har prutet på. DØ DIN IDIOT, JEG DRITER I HVOR MYE BUFFET DU FIKK GRATIS PÅ DET SVETTE HOTELLET DITT! SKJØNNER`U?

– Snakk om hotell. Får jeg bli med på Paradise nå?

– Også må jeg spørre folket. Hvem ER denne sin, egentlig?

(ps: jeg har funnet det ut, men spør alikevel)

23 kommentarer

Siste innlegg