100 MILLION DOLLAR$

Jeg bare satt og så litt på noen musikkvideoer jeg liker. Dagdrømte at jeg hadde 100 millioner dollar. 100 millioner dollar som jeg kunne sitte på og ta bilder med. Kaste rundt meg i gettoen åsånn.

Etter å ha sett på denne filmen cirka 12 ganger, så gikk jeg ut for å hente posten. Jeg bestilte noe liv på internett for litt siden, vett!

Et BREV? Nei, så spennende!

Jeg var fortsatt uviten om innholdet, men satt en knapp på OnePiece eller nakenbilder av noen fans! (Hinthint)

Jeg åpner alltid brev med overleppa, forresten.

"Hva er dette montro?" Jeg prøvde å lese opp-ned, men det var svært vanskelig.

JAAAAAAA, JEG HAR FÅTT PENGER!JEGHARFÅTTPENGERUTENSKATTFERIEPENGERPENGERPENGER!

To sekunder, puuuuuuste ut, sånn.

J-E-G har fått spenn! Feriegrunker! Cash! Laken! PENGER! 2millioner3hundreog90tusen!

Ufattelig bra. Hva skal man med liv når man har spenn? Ikke vet jeg, spenn ER JO liv!

Jeg løp rett til banken, og tok ut pengene. Her holder jeg åtte, ni årslønninger, folkens!

Jeg tok på meg dress. Hoppa opp i senga. Rigga opp hjemmestudio mitt, og satt på litt passende musikk…

…Og så tok jeg bilder av meg selv. Med de nye pengene mine! WOHOO!

Haha, her ser jeg drita ut!

lol, jeg var jo sikkert det.

Her svermer pengene rundt hodet mitt. "Come to daddy" sier jeg. COME TO DADDY!!!

Se her, a`! Pengene bare RENNER ut av hendene mine!

Her har jeg laget en ansiktsmaske av penger!

Og her bare EIER jeg HELE verden! Nå har jeg vel IHVERTFALL nok penger til å kjøpe en by i Romania eller noe?

Chill ass. Tidenes diggeste morgen! Nå er jeg HELT KLART gangster, og jeg gleder meg til å sprade nedover Bogstaveien med alle pengene mine i et pannebånd rundt hodet. Nå må jeg bare finne ut hva jeg skal bruke alle pengene mine på. Noen ideer?

15 kommentarer

Siste innlegg