POSITIV.

“Utfordringen går ut på å skrive 6 positive ting om deg selv, legge ut et bilde av deg selv som du er fornøyd med, og deretter sende utfordringen videre til 6 andre bloggere.”

Da har altså Øyvind bedt meg om å skrive noe POSITIVT om meg selv. Eller… Det er jo over et halvt år siden han gjorde det, men som dere forhåpentligvis har fått med dere snart, så er jeg sykt TREIG.

Se der, ja. Der klarte jeg å åpne hele innlegget med å si noe stygt om meg selv. Det var jo en fin start.

Altså.. Jeg er ikke ålreit når jeg sover engang. Jeg spreller så mye i søvne, at selv naboen blir sparket ut av senga. Også går jeg i søvne. En gang våknet jeg naken på do.

Jeg slet virkelig med dette innlegget, og prøvde til- og med å spørre Rambo. Han var dessverre opptatt med å spise fluer, så jeg ble sittende alene med saken.

Men okay da… Det gjelder bare å grave seg dypt nok inn i hjernen. Da finner man alltids NOE.

Hmmm… Jeg er snill mot venninnene til bestemorra mi. Hmmm… Jeg mater Rambo nesten hver dag. Hmmm… Nei, glem det. Jeg klarer det ikke, så jeg skriver seks RÆVA ting i stedet!

Jeg er EGO, og setter mine egne saker fremfor andre. Jeg er GRÅDIG, og bruker ikke penger på sunn mat en gang. Jeg er en BEDREVITER, og synes mine egne meninger er mye bedre enn alle andre sine. Jeg er en DÅRLIG kompis, og tar ikke kontakt med vennene mine før de tar kontakt med meg, måtte gudene vite hvorfor. Jeg er EMO, og griner til- og med av COPS på tv. Jeg SYTER sinnsykt mye, og lar alle vite hvor grusomt jeg har det til enhver tid. Til gjengjeld, så bryr jeg meg svært lite om hvordan andre har det. Har du ikke noe fornuftig å fortelle, så bryr det meg midt i RÆVA, og jeg er ikke redd for å vise det.

Var det seks stykker? Nææ, klarer flere jeg!

Jeg prioriterer FEIL, og vet det selv. Jeg burde gjort så utrolig mye mer det siste året, enn å ta bilder av meg selv hele tiden. Jeg er FORHÅNDSDØMMENDE, og gir ikke mennesker en sjanse dersom jeg ikke liker førsteinntrykket. Jeg er SVAK, og gjør alt folk ber meg om. Hoppe fra en bro sier du? Ja, klart det! Dessuten, så er jeg skikkelig TØFFEL, og kryper som en bikkje, selv for jenter jeg ikke kjenner. Jeg er AGGRESIV, og har slått i stykker minst femten mobiler, fem fjernkontroller og diverse andre ting. Jeg har slått hull i dører og vegger hjemme. Jeg snakker STYGT, selv om jeg hater banning. Jeg er FREKK på internett, og en PYSE på gata. Jeg HATER mye mer enn jeg LIKER. Jeg SNYLTER på andre. Jeg får vennene mine til å lage mat for meg. Jeg DITCHER folk, BAKSNAKKER folk, og SLÅR folk som er mindre enn meg. Sistnevnte er ikke så farlig, for jeg slår ikke så hardt.

Jeg må stoppe nå. Jeg blir i SERIØST dårlig humør av å skrive dette innlegget, og jeg er en skikkelig DUST når jeg er i dårlig humør. Når jeg er i dårlig humør, så slår ALLE mine negative sider til samtidig. Jeg har på dette tidspunktet lyst til å rane noen gamle damer, slå noen småjenter og stikke hull på alle bildekkene i gata utenfor.

Dette her funker DÅRLIG, Øyvind, og nå stikker jeg å SKYTER meg selv, da jeg må være den største DRITTSEKKEN på Briskeby. Takkskarruha, Øyvind!

Men hey! Dere kjenner meg jo nesten bedre enn jeg kjenner meg selv, da. Kan ikke deres kreative hjerner servere meg seks positive linjer, i stedet? Ja! God idè, Halvor!

34 kommentarer
    1. 1. sterk
      2. pen
      3. kul
      …………………………………………………………………………………………………………………………….
      kommer ikke på mer

    2. Kjære Halvor,
      1. Du er morsom
      2. Du er omsorgsfull (ja, du tar godt vare på Rambo, og du er glad i din kjære daddy- o)
      3. Du er kreativ
      4. Du er enestående
      5. Nevnte jeg at du er morsom? Hvis nei; du er MORSOM.
      6. Også er du jo selvfølgelig pen, SUPERsterk og kul :))

    3. der beskrev du også hvordan flere millioner er. Slapp av, ikke vær så emo. Alle andre er like ille, du bare fokuserer for mye på deg selv.

    4. 1. du er kul
      2. du er sterk
      3. du er pen
      4. du er kjekk også
      5. du er morsom
      6. du er en svak tøffel
      7. du er flink til å oppdatere hjemmesiden din
      8. du er fotogen
      9. du får folk i godt humør
      10. you are growing a mustache
      11. du har brunt hår
      12. du har pene øyne
      det ble 6 x 2, yay me

    5. 1. Du er utrolig kreativ.
      2. Du er en enestående katteier, Rambo har et meget spesielt liv til katt å være.
      3. Du er deilig!
      4. Du er morsom.
      5. Du har gode idéer.
      6. Du er tøff.

    6. Du er helt Konge
      Du er meget handsome
      Du er Sjarmerende, på bilder hvertfall… Hm
      Du skriver bra
      Du virker som en snakksom person
      Du er deg sjæl 🙂
      Ikke vær så hard mot deg sjæl! Når vi klarer å ramse opp så mye bra om deg på 123, burde det ikke være så vanskelig for deg å si noe fint 🙂 For både du og alle andre veit at du er helt rå.
      he-hey! Dagens visdoms ord! Ta dem imot med et smil 😀

    7. Du våknet naken på do? Det er ingen ting. En gang da jeg var mindre, gikk jeg i søvne til baderomsdøra og tissa utenfor. Så gikk jeg og la meg igjen. En annen gang da vi var i Tyrkia, gikk jeg ut av leiligheten, gikk ca 150 meter til leiligheten noen venner bodde, skulle akkurat til å ringe på da jeg kom til meg selv. Så snudde jeg meg, falt i koma igjen og gikk tilbake til leiligheten. At jeg ikke ble voldtatt av en sprengkåt tyrker er jo faen meg det største mirakelet siden den gangen hjulet ble oppfunnet eller noe..

    8. Hvis vi ser bort fra sprenkåte tyrkere og fulle polakker, er amerikanerne på en sterk førsteplass. De saksøker jo for alt der borte, og den eneste måten å beskytte seg selv mot den slags tull er jo å sette opp idiotiske skilt. De har jo til og med advarsler mot å sette seg inn i vaskemaskiner. Man kan jo faktisk dø av det..! Svarte jeg på spørsmålet nå?

    9. Du er morsom, selvironisk, oppdaterer hjemmesiden din akkurat passe ofte, er pen, sterk og kul.
      Jeg kjenner deg ærlig talt ikke godt nok til å kunne kommentere så sykt mye på alt mulig rart, men men…

    10. Jeg hadde faktisk troen på at du skulle få til denne utfordringen, kan problemet være at du ga deg selv for liten betenkningstid? Jeg har ikke gitt deg opp! (Smart måte å få folk til å overøse deg med komplimenter, creds for den! 😉 )

    11. blir du med å reise et sted om noen uker. til amsterdam kanskje. eller london?
      serr. bli med. send meg mail. 🙂

    12. KJære Halvor!
      1. du er morsom
      2. veldig flink til å skrive interresant!
      3. har bra humor
      4. digger at du er deg selv og ikke har noe liv, men masse liv på en gang 😉
      5. sjarmerende
      6. selvfølgelig sterk, pen og kul 😉

    13. Kjære Halvor!
      Du er
      1. Kjekk
      2. Omsorgsfull
      3. Snill
      4. Morsom
      5. Flink til å lage kule videoer
      6. OG IKKE MINST SUPERFLINK TIL Å BLOGGE!!!!
      digger deg! Du er forresen sterk, kul og pen og!

    14. Kjære Halvor
      1) du er kjekk
      2) du er morsom
      3) du er sterk nok til å løfte rambo
      4) du er sjarmerende på en bisarr måte
      5) du ser veltrent ut, til tross for all dritten du spiser
      6) du viser stor interesse for sigøynere. Dette liker jeg.

    15. Så var det disse jentene da…
      Okei, Jeg er selvsentrert til tusen og ser helst at jeg er den eneste i hele Norge som har lov til å feire bursdag (Alle andre kunne hatt sin “15minutter of fame” når de…dør!). Jeg stjeler som en ravn i fylla og sjekker opp mindre pene gutter kun fordi jeg ikke har råd til egen øl. Eller, jeg tar meg ikke råd til å betale egen øl, så lenge jeg vet andre kan betale for den. Jeg ser på mennesker og tar meg selv i å tenke “Herregud, jeg er glad jeg er…meg”. Som deg, er jeg en dårlig venn og hadde (har`ish) forlatt en venninne bevistløs i en grøftekant hvis en heit gutt ville på nach, og det var en “to-mans-lek…” (du skjønner poenget mitt). Jeg bor i tillegg med en jentesamboer som bryr seg så mye om andres ve og vel at hun varter opp de fleste som om de var Gud! Altså, jeg kan ikke ta med gutter hjem da de vil se hva slags drittmenneske jeg egentlig er.
      Så, jeg bare spør. Her sitter jeg, så singel og så ensom at jeg begynner å tro jeg må krype til korset og faktisk bli et bedre menneske. Også sitter du her da, og…er meg…bare at HELE pokkers fjortisNorge vil ha deg!? Hvor er logikken? Jeg vil ikke få kjærste før helvete fryser til is, mens du vasser i typ “Du er så sterk,pen og kuuuul”. Igjen, hvor er logikken? Jeg bare lurer, jeg.

    16. Kjære Halvor.
      1. Du er ganske fin, kanskje til og med laaangt over gjennomsnittet fin hvis vi ser deg i forhold til andre gutter i Norge. Fornøyd? Tipper nei.
      2. Du er sikkert dritsterk.
      3. Du er sykt kul.
      4. Du har en søt katt. HEHE neida, jeg hater katter.
      5. Du er flink til oppdatere det du kaller hjemmesiden din ofte. SÅ mye bedre enn Linnèa. Tipper du hopper av glede nå. Am I right?
      6. Jeg drømte at jeg spoona med deg en gang. (Dette er egentlig bare et kompliment, fordi jeg pleier som regel bare å drømme om kjendiser).

    17. Kjøre Halvor
      Du er pen, smart og kul. Snart blir du også utdannet kreativ, så der har du fire ting. I tillegg hater du sigøynere og det er utelukkende positivt, du er også såpass morsom at jeg riskirer hjernecelle på hjernecelle (snart ikke flere igjen, lager snart hjemmeside sjæl) av å lese hjemmesiden din dritofte, og hva så om du er litt EMO. Hvem liker ikke gutter som gråter (LOL, alle. Gutter som gråter er turn off. Neida… Joda. Ikke gråt).

    18. Okay. Min positive linje skulle egentlig være;
      “Du vet hvilken vei apostrofen i ‘idè’ skal være”
      Men idet jeg skulle trykke Post kommentar, bestemte jeg meg for å google idè, og det viste seg å være idé som var riktig. Så. Ehm.
      Du er fin på håret:) loveU

    19. hahah! På tross av dine 6+ feil og mangler kunne jeg godt tenkt meg å bli kjent med deg. Dead serious. Fantastisk, ey?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg