GUY WITH HIS COCOA

Jeg har vært statist idag. Og etter det, så spiste jeg pølse og drakk øl i Frognerparken. Her er et bilde av meg, som ikke har noen ting å gjøre med innlegget i det hele tatt. Tihi, eneste jeg hadde.

NÆT!

Nei, tenk at noen faktisk gjør det SÅ enkelt! Jeg beundrer deres normale hjerneaktivitet. De må spare mye tid…

La meg sammenligne min hjerne, med normalen sin hjerne:

Ser dere? Jeg er en blå runding!

Men uansett da…

Jeg tok jo såklart 300 bilder idag også, men den tidligere nevnte øllen gjorde meg så utrooolig trøtt. Jeg har ikke orket å lage noe innlegg, og burde såklart lagt meg for 5 timer siden. Dessverre så funker det ikke slik. Når jeg er trøtt, så er jeg nemlig tilnærmet hjernedød!

Litt sånn her:

(Ser dere hvor jeg har buffa originalen, eller?)

Nei, jeg fant det best i å drikke en kopp kakao, jeg.

Også blei det jo et innlegg også. Hah! Jeg er så sykt selvmotsigende…

PS: Er hjernen din en svart firkant?

21 kommentarer

Siste innlegg