KLANEN!

Igår, så var jeg statist. Jeg vet ikke hva jeg var statist for, men jeg sprada ihvertfall rundt i VIF-supporterklær hele dagen.

Jeg hadde virkelig ikke peiling på hvorfor vi gjorde dette. Jeg vet ikke om det skulle bli film eller reklame, men en viktig del av plottet var ihvertfall å banke opp LSK-supportere, og henge dem opp i lyktestolper.

Der hang han bra, tenker jeg!

Alle skulle ta bilder av han. Dumme LSK-supporter. Kom deg hjem til Drammen, Strømmen, Romania eller hvor dere nå kommer fra!?

Etterhvert oppdaget jeg plutselig at Tarjei Krogh prøvde å snikfotografere meg!

Så jeg snudde meg raskt, og latet som jeg ikke så han.

Min jobb på settet var ganske enkel. Jeg skulle ha på meg VIF-Skjerf….

Og sitte i en buss.

En buss med bar, riktig nok. Det sto et skilt der, om no gratis drinker, men jeg fikk ingen gratis drink…

Jeg var usikker på publiseringen av dette bildet. Jeg føler meg så… Liten?

Men Tarjei er jo minst 3 meter høy uansett, så jeg føler meg unnskyldt. Jeg veier nesten 65 kilo liksom. Jeg burde sloss mer på byen…

Jeg følte jeg hadde gjort en særdeles god jobb, med å sitte i en buss hele dagen. Sånn seriøst liksom. Jeg er så rastløs at jeg ikke kan dra på kino engang.
Vi feiret det gjennomførte opptaket i Frognerparken. Her var det tydeligvis electrofestival eller noe sånt.

Og dermed dro jeg hjem, og drakk kakao. Men det vet dere vel fra før. Jeg liker denne frem-og-tilbake-i-tid-blogginga, og imorgen kommer det et innlegg om hva jeg gjorde 6. August 2014.

Ha en fin kveld, loosers. Nå skal jeg på Clipse-konsert!

"Cocaine bought me everything I ever had"… SJÆL ASS!

10 kommentarer
    1. Ta på deg Odd-drakt i stedet, så snakker vi fotballsupporter! Klanen er mer… Ja, jeg skal vel egentlig ikke si akkurat hva jeg mener om den.

    2. Kjære Halvor,
      Det var godt å komme hjem fra ferie og se at du har skrevet så mange fine innlegg mens jeg har vært borte. Fikk ikke lastet bildene på bloggen din i Portugal. KRISE. Ble en stor, god dose Halvor i dag. Herlig.
      Kyss og klem!
      PS: Du er pen, sterk og kjempekul. =D

    3. Slapp av 🙂 Det gjør ikke noe eat du ser litten ut .. jeg ere høyere en pappan min jeg og jeg er ikke så altfor høy jeg heller 🙂 Han er 1.57 og jeg er rundt 1.65 eller noe sånt 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg