PARTY LIKE A ROCKSTAR

En gratulasjon til morfaren min.

Jeg deltok nylig på feiringen av min morfars 70-årsdag. Jeg forventet pølsegryte, boller og brus. Da jeg ankom huset til morfaren min, så ble jeg møtt av to søte tjenestepiker og en kokk. (Jeg glemte å ta bilde av de søte tjenestepikene.)

Menyen var IKKE pølsegryte, boller og brus.

Jeg vet fortsatt ikke hva noen av disse matrettene er. Jeg spiste heller ikke så mye, da jeg er redd for fargerik mat som ikke er bestilt fra gatekjøkken. Jeg kompenserte den uspiste middagen, med fargerik drikke.

Jeg fant desserten mer interessant enn middagen. Bombe! Jeg er jo 8 år i hodet.
//cdn.blogg.no/content/uploads/sites/278/2018/11/23195006/469451-8-1276472011764.jpg

Jeg er flink til å forsyne meg godt av dessert.

Også har jeg etterhvert skjønt at jeg blir kreativ av alkohol.

Jeg tror ihvertfall at jeg er kreativ. Jeg tok for eksempel flere hundre slike bilder på festen. Dette var det eneste jeg ikke slettet.

Slik ser hovedsakelig en 70-års bursdagfest ut.


Eneste man mangler for den komplette stemningen, er lyden. Lydnivået på en slik samling av godt voksne mennesker, kan nemlig minne om brasiliansk death-metall.

Samma for meg… Jeg liker brasiliansk death-metall. Og mens vi er inne på musikk, så kan jeg nevne det, at morfaren min er en dedikert bruker av instrumenter. Piano og trumpet er gjengangerne.

La meg også legge til at han nesten kappet av høyrearmen på en vinkelsag for TO måneder siden.

Og jeg syter fortsatt over bcg`en…

70 år, og sprekere en jeg noen gang kommer til å være. Kjekk er han også!

Gratuler morfaren min med dagen, folkens! Og siden jeg liker å gi restriksjoner til kommentarfeltet, så hadde det vært fint om alle som gidder kan skrive: Kjære morfaren til Halvor. Noen hyggelige ord rundt 70-årsdagen, og et kompliment eller to. Da blir han sikkert glad. Han skal nemlig lese blogg for første gang imorgen.

19 kommentarer
    1. Kjære morfaren til Halvor. Halvor er pen, sterk og kul, men du var jammen enda penere, sterkere og kulere. Hurra for deg!:)

    2. Kjære morfaren til Halvor.
      Din skjønnhet er blendene, ikke rart du har en slik kjekkas til barnebarn. Jeg håper du hadde en fab feiring, med godfylla og pene gaver. Gaver er viktig!
      KLEM åsånn

    3. Kjære morfaren til Halvor.
      Gratulerer med 70 år’s-dagen som så ut til å bli feiret med måte. Du er flink til å spille piano, til tross for den sage-av-armen-opplevelsen. God bedring med armen, og måtte du få enda flere år i vente som byr på mange fine minner.

    4. Kjære morfaren til Halvor!
      Gratulerer med 70 år, godt jobba! Ser ut som du har veldig tjukt og fint hår. Ellers så.. nei.. det var alt jeg hadde på hjertet (eller, det var alt Halvor sa jeg skulle ha på hjertet). Håper i alle fall at bursdagen var fin og at alle andre dager er like fine!

    5. Kjære morfaren til Halvor.
      Gratulerer med dagen! 70 års laget ditt så fett ut. Håper mitt 70 års lag blir like fett og at det innebærer like mye vin og sprit. (og at det fortsatt er lov å drikke vin og sprit når jeg blir 70 forresten…) håper gaven du fikk av Halvor var fin og at jeg blir invitert i neste bursdag!

    6. Kjære morfaren til Halvor.
      Jeg elsker Halvor, kan du gi han til meg?
      Forreste, du var en snerten liten 70-åring!

    7. Kjære morfaren til Halvor.
      Du er pen, sterk, og dessuten kul!
      Nå ser vi jo alle hvor genene til Halvor som også er nevnte adjektiver kommer fra.
      Respekt!

    8. Kjære morfaren til Halvor. Jeg har en singel mormor som hele tiden maser om at jeg aldri har tid til å se henne. Jeg har aldri tid til å se henne. Mulig å hooke dere opp?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg