Jeg har fått liv!

…Neida, jeg har ikke det. Men imorgen! Imorgen skal jeg jobbe, og servere gratis is på 7/11 mellom Oslo S og Byporten. Så mellom 12 og 18, så kan du bli servert gratis Ben and Jerry`s av meg. Ydmykende? Neida, jeg unner dere frynsegodene, dere som oppsøker gleden av gratis servering av iskrem. Den skal til- og med ha en egen hippy-flavour. Lukter spennende.

Jeg har blitt en slave av samfunnet, og jeg liker ikke is engang. Men! Jeg er godt dignosert, og trenger selskap. Ben and Jerry`s? Lukter godt selskap av ny-single småjenter. Vel… Dere vet hvor dere finner meg.

Sov godt. Not…

8 kommentarer
    1. Jeg digger at du har Halvor! Halvor! Halvor! Halvor! singlet!
      Særlig det bildet du har tatt med de Stek-gutta, fordi de er mine bruris(venner)!!!! 😀 <3
      Men kan du fikse sånn at vi kan kjøpe Halvor-singleten? Hadde vært digg!
      BTW du er sterk og ser så mye mer deil ut med håt på brystet!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg