Kvalitetstid i hooden.

Jeg har vært hjemme i Asker idag og hilst på søsknene mine. Først prøvde jeg å leke med lillesøsteren min, noe som skulle vise seg å ikke være så lett.

Selv med gode gamle finger`n på nesa, så fikk jeg dårlig respons. Jeg tok henne opp for å lette på humøret med noen koselige familiebilder.

Men ingenting funka. Jenta var sta som et esel.

Jeg la henne tilbake, og resten av kvelden ble hun liggende slik.

Dagens babyer… De ser altfor mye på tv! Jeg prøvde å leke litt med lillebroren min isteden, men han ville jo bare spille keyboard hele tiden.

Så jeg prøvde å bli med, men da bare dytta han meg vekk. Lillebroren min er sterkere enn meg.

Jeg føler meg utestengt… Jeg! Som en gang kunne løfte begge to på bare ÈN arm! Jeg føler at trekløveren går i oppløsning.

Ok, da… Egentlig, så er jeg bare dritforelska i hun jenta fra avisene.

Hun er så mystisk<3

12 kommentarer

Siste innlegg