BELLA/GANDALF & RAMBO

Jeg passet jo katten til Wulffern i en liten uke, og i løpet av den tiden rakk vi å bli godt kjent.

Bella, som raskt fikk tilnavnet Gandalf, fant seg raskt til rette. Både i skohylla.

På databordet.

Og ved spisebordet.

Nam, nam.

Jeg har ikke bildet av det, men jeg vet at matskåla til Gandalf står oppe på spisebordet hjemme hos Ida. Det var håpløst å gjøre noen endring på dette hjemme hos meg, og om jeg tvang henne til å spise ved gulvet, så skulle hun absolutt stå oppi en skoeske.

Vi tok til- og med en dusj!

Der tenker jeg! Slik ser Gandalf ut, når hun ikke jager hårdottene sine<3

Også har jeg har laget et lite sammendrag av oppholdet, da.

Jeg og Ganda… Bella klarte uten tvil å bli bestevenner, så det var litt trist å levere henne tilbake. Det var derfor en stor overraskelse for meg, da Wulffern hadde klart å anskaffe meg en HELT EGEN KATT! Han heter Rambo og er dritkul, selv om han foreløpig trives best under sofaen.

Om vi hadde parret Rambo og Bella. Hvem tror dere ungene ville lignet på?

60 kommentarer

Siste innlegg