GNAGSÅR

Jeg er herved eier av mitt eget gnagsår.

Hei! Jeg heter Halvor, er konstant inne i leiligheten min, og har gnagsår. Hvor pokkern er ditt dritkule plaster, a`?

Idag har jeg hengt rundt i Oslo. I regnet.

Også har jeg vist fingern til alle turistene som henger rundt i Oslo, selv om det regner. Forbanna idioter!

Alle de dumme turistene som absolutt skal drive å smile, og ta familiebilder av hverandre, og være skikkelig glade for å være på ferie i den stinky drittbyen her, som lukter BÆSJ omtrent hele tiden.

Liker DU bæsj kanskje?

Det gjør i hvertfall jeg… Jeg spiste nemlig frokost på McDonalds idag. Æsj, ass. Det smaker, lukter og føles ut som bæsj. Hva er det med denne forferdelige maten, som gjør at man velger å spise det til frokost.

Og hvorfor sitter jeg her og forteller ukjente mennesker hva jeg spiste til frokost? Har noen virkelig behov for å vite noe så dumt? Bortsett fra legen min såklart, som er mektig bekymret over levestilen min. Håper for guds skyld at han følger med. Finn Egil! Følger du med? Sorry at jeg glemmer timene dine hele tiden. Du er kul<3

Og dermed stakk jeg på gangsterkonsert. Sånn fordi jeg er gangster, og sånn.

Jeg kødder ikke. Jeg tror seriøst at jeg er slik som de gutta her. Står foran speilet på rommet, og tror jeg er i ghetto`n, mens jeg mime-rapper.

Jeg suger ass…….

21 kommentarer

Siste innlegg