GRATULERER MED DAGEN, HALVOR!

Part 1.

Klokken er over midnatt, og det er dermed tjueto år siden jeg entret verden. En gledens dag, som bringer frem mange gode minner. Alikevel, så har jeg forsøkt å lage et morsomt innlegg i flere timer nå. Jeg har ikke sjans. Jeg må skrive rett fra hjernen, slik jeg alltid gjør. Jeg vet selv at jeg overdriver, men tanken på at jeg blir eldre blir mer reell for hvert år.

Før, så gledet jeg meg til å bli eldre. Når jeg ble tolv, så kunne jeg sitte i forsetet. Når jeg ble tretten, så var jeg endelig tenåring. På ett eller annet tidspunkt, så konfirmerte jeg meg. Også ble jeg seksten. Da kunne jeg ta mopedlappen, og kjøpe scooter for konfirmasjonspengene. Dessuten fikk jeg en slags sengelapp. Hva er det for en idiotisk lapp? Jeg har hatt min egen seng hele livet.

Mitt største mål i livet var å bli atten. Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor, for da jeg endelig ble atten, så ville jeg jo bare bli tjue. Jeg husker det var en svensk dame som ikke ville kline med meg på byen, fordi jeg ikke var tjue. Jeg bare: Jeg kliner som en tjueseksåring, seriøst! Og hun bare: Du ser fortsatt ut som en kosovoalbaner!

Å, søren.

Men i hvert fall. Da jeg ble tjue, så kunne jeg plutselig kjøpe sprit og sånt. WOW, big deal. Så blei jeg tjueen. Hva skjer da, liksom? Som om det ikke er nok alkohol i Norge fra før av, så kunne jeg plutselig kjøpe alkohol i… Amerika av alle ting! Hadde lite å si for meg. Jeg slipper sikkert ikke inn i Amerika engang, og hvem er det vel som vil dra til det voldtatte horelandet uansett?

Bortsett fra voldtatte horer, of course. Omg.

Før, så traff man på spesielle aldere som automatisk ga deg (meningsløse) goder. Nå er det helt opp til meg selv. Pappa vekker meg ikke om morgeningen lenger. Det er ingen som pusher meg til å gjøre lekser, og jeg glemmer å ringe bestevennen min (psykologen min) sånn at han kan avlaste hjernen min for alle tankene mine. Da kunne jeg kanskje også skrevet et innlegg, som ikke lyste av mørketid.

Lyste av mørketid. Lol.

Jeg er redd for å ikke bruke livet mitt riktig. Det er fire år siden jeg ble atten. Hva skal jeg se frem til nå? Kone og barn? Shit, det tør jeg ikke før jeg er minst seksti. MINST!
Kanskje jeg blir suksessrik etter å ha fullført skolen? Men da må jeg jo faktisk fullføre skolen, da. Fullføre noe. Skummelt. Jeg har aldri fullført noen ting, tror jeg. Jeg er tiltaksløs. Jeg har store mål og gode ideer, men mangler tiltaket til å utføre dem. Jeg tror grunnen er at jeg ikke klarer å bruke tid på ting. Jeg er redd for å waste bort tid. Redd for å mislykke.

Derfor sitter jeg hjemme, uten å gjøre noen ting i stedet. Jeg er så smart!

Jeg prøver å lure meg selv til å tro at jeg ikke bryr meg om alderen. Men det er løgn. Tallene dreper meg, selv om jeg bare er tjueto. Èn fjerdedel, tenker jeg. Jeg er ganske redd for å dø, selv om jeg ikke har lyst. Hver dag, så sier jeg til meg selv at døden ikke er noe stress. Etter et liv med inntrykk og lærdom, så skal man jo endelig få svaret på det største spørsmålet av dem alle! Jeg er tror jeg er redd for å bli skuffa. Det er av samme grunn at jeg ikke tipper i lotto.

Jeg skjønner selv at dette temaet kan fortsette i det uendelige (skummelt ord). Poenget mitt er at jeg har kommet til en alder hvor jeg merker at jeg blir eldre. Jeg merker at livet er mitt eget ansvar, og at det er skummelt å være den som har det ansvaret. De siste årene har jeg ikke oppnådd noe som helst, men jeg har et stort ønske om å få dette til å snu. Planen er å glemme den fjerne fremtiden, og fokusere mer på nuet. Lære mest mulig, og fullføre prosjekter. Fullføre. Jeg skal bli sykt mye bedre til å fullføre ting. Fullføre livet. Det eneste som er litt skummelt, er at ingen kommer til å gjøre det for meg. Jeg må gjøre det på egen hånd.

Lust for Life.

Da jeg begynte på innlegget, så var jeg et deppevrak, men det hjalp en del, bare det å skrive dette innlegget. Bestevennen min (Psykologen min) hadde vært stolt av meg. Håper han leser hjemmesiden min. Dessuten, så vet jeg at det blir bra når jeg møter familie og venner i løpet av de kommende dagen. Disse menneskene er mine største inspirasjonskilder til livet, på godt og vondt. Også de som ikke lever lenger.

Part 2.

Det var den “negative” siden rundt min årsdagen min. I dette øyeblikk, så bitchlapper jeg meg selv i trynet og sier:

Kom igjen’a! Det er verdens kuleste bursdag, til verden kuleste fyr!

Jeg gleder meg skikkelig til å bli “vekket” på senga av familien min i morgen tidlig. Så skal jeg flakse rundt hele dagen, og prate om at jeg har bursdag til alle jeg kjenner. På ettermiddagen, så møter jeg mine nærmeste venner, og i tradisjon tro, så skal vi okkupere Olsen Cafè på Briskeby. Her har vi et illustrerende bilde fra fjorårets knallaften.
104333074695605696925105699174507237388n

Jeg håper at jeg ikke drepte hjernene deres med innlegget mitt, for jeg har selvsagt et ønske for anledningen.

Jeg ønsker meg den KULESTE gratulasjonen noen sinne. Får jeg det eller? Da blir jeg så ufattelig glad. Jeg er jo tross alt en selvsentrert datanørd, som finner livsgleden min via internett! Altså. Den KULESTE gratulasjonen noen sinne… eller en brukt g-streng. Opp til deg.

“Gratulerer med dagen, Halvooor! Du er…”

129 kommentarer
    1. GRATULERER MED DAGEN, HALVOR! DU ER VELDIG FLINK TIL Å SKRIVE SYKT LANGE INNLEGG SÅNN AT DET BLIR FOR MYE FOR MEG Å LESE NÅR JEG ER SLITEN. DU ER MORSOM DA, HAHAEHEAHAHE. 🙂 håper du får en fet dag!
      <3 vaaali

    2. Grattis så masse med dagen!! 😀
      Men.. haha, sa hun faktisk at du så ut som en kosovoalbaner?
      Jeg har ganske god peiling på dem, og jeg synes IKKE du ligner på en. ;p
      Så om det var et kompliment, så får du ta det som en bursdagsgave. 🙂
      Det var godt popkorn under NOKAS-filmen btw!

    3. åherregud, hvor mye skal du få oss til å elske deg?
      gratulerer med dagen halvor!
      kan slenge en brukt g-streng i posten, hvis det er kult nok.

    4. herregud, hvorfor visste jeg ikke at du hadde bursdag? Da skulle jeg jo selfølgelig sendt deg verdens kuleste gave…
      Men anyfag…. Gratulerer med dagen kjære Halvor! Du er så sterk og tøff, og sexy! Håper du får en kjempekul dag (det får du jo helt sikkert, det er jo deg jeg snakker om!!) med mye øl og fine rumper, siden du liker det så godt 🙂

    5. Gratulerer med dagen Halvor. Jeg har twitret gratulasjoner og en skje til deg. Jeg har tidligere twitret at jeg var forelsket i deg. Den retweetet du. Jeg syns du er riktig pen når du har på deg det blå sjalet som du har begynt å gå med nå når det er litt kaldere i luften. Det har jeg ikke lagt merke til fordi jeg ligger og lurker i buskene utenfor leiligheten din. Lover.
      OK. Got me.
      Jeg er stalker. Men jeg er ikke flau over det.
      Håper du får en fin dag kjæresten min.
      Skal se på deg når du sovner.

    6. Hurra for deg som fyller ditt år – ja, deg vil vi gratulere
      Alle i ring omkring deg vi står, og se; nå vil vi.. marsjere!!!
      Bukk og nikk og nei. Snu oss rundt,
      og ta en dans for deg….. Okei, nok.
      Gratulerer med dagen, tøffe, sexy’e og ikke minst sjarmerende (?) Halvor.
      Selv om det var 66 du skulle blitt, det er tross alt da du faktisk kan gjøre som du vil!
      OG JO, en ting til. syykt awesome at du har bursdag fire dager før meg. tilfeldighet!? xxx

    7. Gratulerer med dagen din, Halvor! Var skikkelig kult å lese et litt annerledes innlegg fra deg, du er jo faktisk ganske dyp 🙂 Og dette med alderen, jeg er 16 år og stresser allerede, jeg tror nok det bare er en menneskelig ting som vi alle må leve med. Du er ikke gammel før du kjører rundt i rulatoren med di gråe håra dine. Så chill mann 🙂

    8. Halvor.. Du er så jævla deilig at det veier opp for tiltaksløsheten. Og bak all sarkasme, spoone-obsessions og meningsløse videoer der du bare ser deilig ut, så virker du som verdens herligste person. Du viser det innimellom, som f. eks i innlegget om faren din, og som i dette innlegget her.
      Jeg håper virkelig du får en fantastisk bursdag, og jeg er sikker på at du kommer til å oppnå mye i livet. Og viss ikke så er du iallefall deilig, og kan bli prostituert. I så fall vil du høre mer fra meg (betaler høye summer for spooning).

    9. Kjære Halvor. Du er kul, pen, sterk, fantastisk og flott! Og i dag har du bursdag!! Hvor kult er ikke det liksom?
      Håper dagen fin blir super og fin, og at alle husker å gratulere deg!

    10. Gratulerer med dagen, Halvooor! Du er SWEET!
      Min manglende eksistens av kreativitet kan desverre ikke gi deg den kuleste bursdagshilsenen, men jeg kan jo fortelle at jeg akkurat sa til noen at jeg skulle ønske du var broren min (for det hadde gjort livet ekstra kult), og da jeg leste: “Jeg bare: Jeg kliner som en tjueseksåring, seriøst! Og hun bare: Du ser fortsatt ut som en kosovoalbaner!” Da innså jeg at vi hadde vært det perfekte søskenpar… ! Fått den slengt i trynet selv, at jeg ser ut som en kosovoalbaner. Jeg bare: FUUU!! for jeg ligner ingen andre enn meg selv.
      vel, grats med dagen. U rock! og forresten liker det illustrerende bilde fra fjorårets knallaften. Konge!

    11. Vel, grattulerer med dagen, kjære Halvor, som er tøffere enn thomas toget! Håper du får en fin dag, Mange hilsner fra T-skje kjerringa i Sør!;)

    12. Kjære halvor
      Jeg begynte egentlig å skrive noe veldig dypt og smart om livet og det å bli gammel, men så tenkte jeg åh nei orker ikke tenke så hardt for slike ting er store og kompliserte, og ikke alltid like lett å flette sammen i en liten kommentar. Du vet, noen ganger høres det så fint ut inne i hodet, men når det ut i ordform blir det bare et eneste surr…så ja. uansett poenget mitt er at jeg droppet det.
      Så ville heller bare si gratulerer med dagen, og at det ikke alltid handler om å fullføre, med mindre det er fordi det er noe du hvirkelig VIL fullføre, da såklart! Det er mye viktigere å bare kose seg og nyte livet. Og det er faktisk en kunst som mange sliter med!Spør du meg er det noe av det viktigste man kan lære seg selv. Og om man klarer det, du vet, alltid ha med seg selv og evnen til å ha det fint, hva er da så galt med å bli gammel? Hvis man fortsatt vet hvordan man kan ha det like gøy, liksom? Hvis man fortsatt kan ha latterkrampe, elske og kjenne på friheten. Glede, frihet og kjærligheten er jo fortsatt den samme og føles like godt selvom man er gammel. De andre tingene kommer av seg selv. Du kommer nok til å fullføre en hel del ting iløpet av livet, det skal jeg love deg. Men ikke stress med det! Alt for mange bruker alt for mye tid og energi på å bekymre seg over fortiden og fremtiden.
      Haha og nå innså jeg egentlig at jeg droppa vist ikke den regla om livet og sånn alikevell..
      Men hey, du er pen, sterk og kul! hehe nei men helt alvorlig så digger jeg deg for at du er så random og bare leker deg! Og veldig morsom. OG kjekk(veldig kjekk selvom jeg hater og innrømme det fordi det er så jævla mainstream). Og det finnes heeeelt sikkert mange andre gutter som også er alle disse tingene men det vet ikke jeg om for de har ikke blogg….. så derfor, here you go.
      Egentlig er jo dette dønn nørd og sitte her og skrive dette, fordi jeg ikke kjenner deg på noen måte bortsett fra denne bloggen. Men jeg har (desverre) sluttet å bry meg om sånt. Så lenge man er ærlig har man ikke noe å være flau over right? Og som du selv sier så er du litt nørd du også, så jeg regner med at du ikke dømmer meg og heller bare setter pris på min ærlighet! Og hvis ikke så hva faen har det å si for mitt liv uansettt.. haha
      Men du gratulerer med dagen da hvertfall, du har all grunn til å smile! 😀

    13. Kjære Halvor.
      Gratulerer så utrolig mye med dagen! Jeg håper du får en strålende dag, med mange fine gaver og fint selskap. Hvis jeg hadde hatt adressen din, så skulle jeg kjøpt noe som du kunne fått i posten.
      Ikke tenk på at du begynner å bli gammel da. Nyt livet. Du ser bra ut, du skriver godt og det ser ut som du koser deg, selvom du kanskje kjeder deg til tider, men det er bare morsomt for oss å se på. Elsker forresten “Stampa med Leroy” videoen deres. Den var kung!
      Ha fortsatt en fin dag, og kos deg masse for du er fantastisk akkurat slik du er, uansett alder!
      Stor bursdagsklem fra Dronning Sonja.
      BIFF<3.

    14. Gratulerer med dagen, Halvooor! Du er jævla morsom og du har helt vill fantasi. Fortsett med og skrive så jeg har noe og gjøre. Åja så er du pen kul og sterk! håper denne gratulasjonen tilfredstilte deg.

    15. Kjære Halvor.
      Du er en kjempe pen, sterk og kul person. Digger deg dritmye liksom <3
      Og gratulerer med dagen forresten 🙂
      xoxo idapus

    16. Kjære Halvor.
      Gratulerer med dagen. Jeg håper du får fantastisk dag og at den innebærer at du kan rave med lightsticks, velge og vrake på Olsen i kveld, og at du får spandert øl og fernet til du spyr!
      (er det forresten premie for den beste gratulasjonen?) Jeg kunne skrevet om hvor sterk, pen og kul du er, men herregud, da blir jeg jo en blogg groupie, og hmm, nei, trokke det. Sorry lzm.
      Men uansett kos deg, blogg om det! Om du husker noe, jeg ville tatt bilder for å dokumentere. Litt småkjipt å våkne med blod over hele seg i en sigøyner camp, UTEN å vite åssen i helvete man havna der.
      Så Gratulerer, nå er du halveis til 44, og har enda kortere tid på å finne deg ett liv før du dauer! HURRA! 🙂

    17. Åh, jeg har prøvd å skrive et liknende innlegg selv – om det å måtte ta ansvar, fullføre og frykten for å faile, men jeg klarte det ikke. Du er flink! <3
      Igjen: Grattis, Nebby. Elsk på du.

    18. Jeg ser de har nevnt både spooning og øl ovenfor her. Siden jeg er så sykt lite kreativ, gratulerer jeg deg med dagen og jeg håper du får en fin dag med masse kaker og at du får den 35mm. Og øl og spooning da seff.

    19. Kjempe masse gratulerer med dagen Halvor!! Du er suuper kjekk, pen og suuper sterk!! Dessuten har du verdens kuleste hjemmeside 😉 Ha en kjempe fin bursdag!!

    20. Gratulerer med dagen Halvor! Du får meg til å le meg ijæl noen ganger,av og til ler jeg av deg,andre ganger med deg. selv om du ler ganske sjelden…hmm.. hvorfor ler du så sjelden??

    21. Gratulerer med dagen Halvooooooor! Du er den kuleste personen i verden! Fremtiden er veldig usikker for deg nå, og jeg skjønner det, men jeg VET at du kommer til å både starte og fullføre noe SYKT awesome i løpet av livet ditt. Du er ment for det, rett og slett. Håper jeg kan fortsette å følge deg på veien dit! =D Lovelovelove. <3

    22. Kjære Halvor
      Du er pen, sterk, og kul! Gratulerer så mye med dagen! Håper det blir mye spooning på deg!
      xoxox :*

    23. Hurra for deg som fyller ditt år!
      Ja, deg vil vi gratulere!
      Alle i ring omkring deg vi står,
      og se, nå vil vi marsjere,
      bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
      …danse så for deg med hopp og sprett og spring,
      ønske deg av hjertet alle gode ting
      og si meg så, hva vil du mere? Gratulere! Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!Ja, nå vil vi riktig feste!Dagen er din, og dagen er bra,men du er den aller beste!Se deg om i ringen hvem du vil ta!Dans en liten dans med den du helst vil ha!Vi vil alle sammen svinge oss så gla”og en av oss skal bli den neste – til å feste!

    24. Gratulerer med dagen, svettnerd! Du er skikkelig svettnerd, du. G33k, roflmao sap gtfo ftw wtf! Ellers ville jeg også legge til hvilken pen, sterk og macho MANN du er. Du er vel MANN? Eller skal jeg si… gutt? Gutt blir jo teit, siden du har skjegg ogsånn…
      En kjekk, UNG MANN er du. Elsker bloggen din 😀

    25. Hurra for deg som fyller ditt år!
      Ja, deg vil vi gratulere!
      Alle i ring omkring deg vi står,
      og se, nå vil vi marsjere,
      bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
      danse for deg med hopp og sprett og spring,
      ønske deg av hjertet alle gode ting!
      Si meg så, hva vil du mere?
      Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!
      Ja, nå vil vi riktig feste!
      Dagen er din, og dagen er bra,
      men du er den aller beste!
      Se deg om i ringen, hvem du vil ta!
      Dans en liten dans med den du helst vil ha!
      Vi vil alle sammen svinge oss så glad:
      En av oss skal bli den neste!’
      Gratulerer Kong Halvor! Hilsen dine STØRSTE fans! Å nei, vi er ikke tjukke….

    26. Gratulere så mye med dagen kongen av Briskeby!
      Vil bare fortelle at du gjør dagene mine enda ett hakk bedre ved å oppdatere hjemmesiden din 🙂 Du er utrolig morsom, kreativ, gal i hodet, søt, tøff, naken, vill, omtenksom, lat, sa jeg at du var morsom?, hva med gal?. Du virker rett og slett som en herlig person. Håper du får en knallfin bursdag og at du får alt du ønsker deg 🙂
      Likte innlegget veldig godt og føler selv noen ganger (selv om du faktisk er enda nærmere oldie enn meg) at jeg begynner å bli voksen! Jeg vil egentlig ikke bli voksen, ansvarsfull og selvstendig. Heldigvis går prosessen veldig gradvis gjennom livet og du våkner ikke opp en dag og er voksen. Takk for det 🙂
      Anyways! HURRA FOR DEG :-DDDD

    27. Gratulerer med dagen, Halvooor! DU ER MÆÆD KUL ASS!
      hehehehe, pluss leken, kul, pen, mæææd deilig, maskin, fin, søt, kjekk, snill, ikke minst supersterk, sykt morsom, rar, hunk, gøyal, random, flink til å lage kakao, klinbar, nyydelig, syk, vakker<3333, du er flink til å få bra vinkel når du filmer tisset ditt treffe doskåla, sjempeshcnill, mandig, tøff, modig, fascinerende, geni, stilfull, god og ikke minst BEEEEST!
      Vær den du er fordi du er du, hehe
      KLEEEEM! <3333:*:**:* xD xD ;);)

    28. Kjære Halvor! Gratulerer med dagen, Halvooor! Du er kul. Og morsom. Og litt spesiell. Og rå. Og ellers helt konge!

    29. Gratulerer med dagen, Halvooor! Du er en knakanes kjekk kar, og jeg er veldig glad for at vi er bestevenner *ehm* på facebook. Selv om søstern min snakka med deg, eller hvem det var på chatten, eneste gangen vi har utvekslet ord.
      Da jeg begynte å lese bloggen din, husker jeg at jeg en gang glemte hva bloggadressen var. Da ble jeg desperat og lette ræva av meg etter å finne den igjen. Du skriver så utrolig bra – bloggen din er saftig av mange spesielle ord og enda fler spesielle bilder. Det sier vel bare at du er en spesiell person – og det er mer enn jævlig positivt.
      Siden du er min #1 blogger, og jeg dør litt hver gang du skriver et nytt innlegg, så var det ekstra stas da jeg så deg sammen med en kompis, før den frokosten dere hadde på operaen som du skrev om. Jeg vet ikke om du husker det, men jeg så deg i alle fall. Jeg husker at jeg gikk rundt til alle vennene mine og viste bloggen din og fortalte at jeg hadde sett en av tidenes mest awesome folk for real.
      Håper du fortsetter å oppdatere hjemmesiden din dritofte, for jeg liker å bli hjernevasket av bloggen din.
      Håper også at du får en skikkelig bra dag, og at du koser deg masse. Jeg digger deg !

    30. OMG PRESTASJONSANGST!!!!1 gratulerer med dagen, sterke, pene, kule halvor! elsker deg får altid xDDDDD SPOON FRA MEG <3

    31. Gratulere med dagen Halvor! du har den kuleste hjemmesiden som finnes 😀 kos deg masse på bursdagen din da!

    32. Gratulerer med daaaaaagen Halvor 😀 Jeg skal til Oslo i helgen, og hvis jeg ikke ser deg er hele turen rett og slett ødelagt! P.S du er pen, sterk og selvfølgelig veldig kul 🙂

    33. jaaaaaajaaaaaaajaaaaaaaajaaaaaaaaaa..Gratulerer med dagen da Halvor. Jeg har forresten er brukt G-streng som jeg fant i Spania i fjor… den skulle jeg egentlig gi til Michael som sommergave, men jeg fant den aldri igjen! Men nå VET jeg hvertfall hvor den er.. om du er keen! Du og Michael kan kanskje dele den? smuuuth
      Ha en fresh dag… <3
      String-Pling-Plong<3

    34. Halvor! Vanskelig å sende pakker i posten når adressen er ukjent.. MEN, anyways, gratulerer så mye med dagen!! måtte kongen komme på middag her en kveld!

    35. Gratulerer med dagen, Halvor!!! Du er utrolig dyp, og det gjorde meg sykt glad…. av en eller annen grunn. Hjemmesiden du oppdaterer dritofte er jo ihvertfall vellykket, og du er morsom. Og digg. Og dyp. Jeg ønsker deg all verdens spoon på bursdagen din, kos deg!
      PS: Jeg er også redd for å mislykkes og å ikke rekke å oppnå noe i livet før jeg dør, selv om jeg bare er 17. Verden i dag…..

    36. Kjære Halvor, jeg er også veldig redd for å feile (men så minner jeg meg selv på hvor awesome jeg er, hah). Jeg er også veldig flink til å utsette, og det er noe dritt å gjøre det, egentlig. Frustrerende. Og det er skummelt å bli voksen. Jeg sier det, og jeg er bare 17 år. Liksom.
      MEN samma det.
      I dag har du bursdag. Så du kan bare CHILLE. Gratulerer med dagen! Du er THE MOST awesome hjemmesideeier noensinne. 😀

    37. gratulerer med dagen, Halvor. du er … fantastisk ! og pen, sterk og kul.
      originalt, jah…. skal vi gifte oss? håper på en rask og positiv tilbakemelding. takk.

    38. Kjære Halvor.
      Gratulerer så masse med bursdag.
      Når du tenker at du ikke vil bli 22, kan du jo tenke på de som er over 80, og da føler du deg sikekrt bedre. Du er i det minste ikke en sigøyner 🙂 Det er jo bra. Og du har digg kropp, og jeg vill personlig betalt deg for å ha sex med meg, og jeg er ganske fattig, så det er et stort kompliment.
      Kos deg masse, du er pen og kjekk!
      <3

    39. Gratulerer med dagen, Halvooor! Du er konge. Nå er du ett år penere, ett år sterkere og ett år kulere! Håper du får en bra dag og at du får alt du ønsker deg.

    40. Gratuleeeerer med dagen, kjære sterke, pene og kule Halvor. Du vet jo det at endel menn er som vin, de blir bare bedre med årene – så du har jo ingen grunn til å deppe over at du begynner å bli eldre. Jeg er bombesikker på at du er en god vin nemlig!

    41. Gratulerer med dagen Halvooor! Du er Fantastisk Digg, Fin, Fantastisk, Nydeli, Søt og Er GRANTERT på 1. plass på lista over folk jeg vill Spoone ! <3 😀

    42. Kjære Halvor, gratulerer med dagen! Håper du får akkurat det du ønsker deg, om det så er masse øl, gratis ubegrenset spooning, brukte g- strenger eller en eggekoker. Vet ikke om du ønsker deg det siste, men kjekt å ha!
      Og så satser vi på at vennene dine gir deg tidenes bursdagsfeiring, siden du er så pen, sterk og kul. Og verdens fineste. Nei, jeg har ikke en secret crush på deg. Den er i hvert fall ikke hemmelig nå lenger. <3

    43. Kjæreste Kong Halvor.
      Jeg må gratulere deg så mye med bursdag og si at jeg virkelig velsigner dagen du ble født.
      Jeg skulle gjerne ha fylt inn en hel haug med visdomsord, men jeg orker ikke google frem noe superglupt akkurat nå. Ikke i dag. Mitt motto her i livet er i hvertfall “Du måste stressa som fan, men inte jättemycket!” (quote: Gandalf i Sagan om de Bannlysta). Og med det mener jeg at du har plenty av tid! Det er fortsatt mange som ikke har begynt med studier og som heller ikke kommer til å bli ferdig før de er i slutten av 20-årene. Nok av tid til å skaffe deg et liv..
      Du er en genial person som er elsket av det norske folket, som ikke synes at du er annet enn superkjekk, dødssterk og dritkul. Hva mer kan Hans Høyhet ønske seg?
      Jeg håper du får en helt “okå” feiring. Ha det fett på bursdagen din! Ta’n helt ut!
      /bursdagsspoon fra Caroline! 😀

    44. Gratulerer med dagen, Halvooor! Du er den kuleste bloggeren (eh, hjemmesidelageren) jeg vet om. Skal vi spoone? c;

    45. Egentlig hadde jeg tenkt å “glemme” å gratulere deg slik som du gjorde med meg. Spesielt siden du enda ikke har spist en kebab for meg. Det er en enormt skuffelse.
      Jeg skal til Oslo om ikke lenge, da skal jeg fader meg spise femti kebaber. Okei, det kan bli litt overkill..
      Kan jeg trøste deg med at jeg er eldre enn deg? Og jeg tror enda jeg er 21 når folk spør.
      Gratulerer så masse med dagen Halvor. Håper du får en fantastisk feiring som veier opp for den depresive tankegangen du har når du har bursdag.
      Skal jeg spise noe for deg eller?

    46. Gratulerer med dagen, pene, sterke, kule Halvor!
      Bare så du vet det, så er du SYKT flink til å skrive! Ikke bare dette emo-innlegget, men ellers også. Og slapp av, ta livet som det kommer, du kommer til å ende opp happy!

    47. Gratulerer med dagen! Håper du får en supermegabra dag, for det fortjener verdens kuleste fyr!
      “Hvis jeg var deg” så hadde jeg nytt hver dag, spesielt denne! Det er ikke vits i å bli “Paranoid” og “Selsskapssjuk” nå, du er bare 22! Det er dumt å ligge mange “Søvnløse netter” og pønske på hva du skal gjøre med livet ditt. Spesielt når du har “Pene ben”, fremdeles er ung og bor i “Trygge Oslo”. “Sola skinner” og “Alt kan repareres”, og det vil du finne ut “En dag”. Bare vent, plutselig tror du at du er “Midt i en drøm” også viser det seg at det faktisk er livet ditt, der du vasser i “Spenn”, “Øl” og “Suksess”.
      Det er “Når du ligger der i mørket”, og er blitt skikkelig gammel (sånn 40 eller noe), at du skal føle at livet går i et sinnsykt “Tempo” 😉

    48. Du er sterk, pen og veldig kul. Gratulerer med dagen. Du kan få hele meg til bursdagen din, hvis du vil.

    49. Gratulerer med dagen, Halvor! Håper du får a night to “remember”, noe du helt sikkert gjør! Er innom blog.. hjemmesiden din daglig, og jeg ler seriøst av hvert innlegg! Du skriver utrolig bra. Eller så er det bare jeg som har dårlig humor.. Uansett, KOS DEG PÅ BURSDAGEN DIN, DU BLIR TROSSALT BARE 22 ÅR EN GANG! ♥♥

    50. Gratulerer med dagen Halvor! Du er fantastisk morsom, kjekk og flink til å skrive! Digger humoren din og føler absolutt at du har fullført noe ved å bringe oss glede i hverdagen 😀

    51. Kjære Halvor. Gratulerer med dagen! Du er den peneste, sterkeste og kuleste jeg vet om i hele verden. Vedlagt i kommentaren ligger det litt spooning, det vet jeg at du ønsker deg. Ha en dritbra dag! Nevnte jeg forresten at du er pen, sterk og kul?

    52. Gratulerer med dagen Halvooor!! Du er så sykt pen, sterk og kul at å bli eldre er null problem for deg.

    53. kjære Halvor, som er snart 20 år, pen, sterk, og kul:D
      GRatuerer med dagen:D kan ikke gi deg min g-streng,, men håper du finner deg en statue å spoone med:-D
      GRattis Awsome

    54. Hei Halvor!
      Gratulerer supermye med dagen! Jeg skriver det her, istede for på facebook, siden en hjemmesiden er mye kulere.
      Jeg håper du får en fin dag, selv om det nå er blitt kveld.. Åsså håper jeg at du får spist så mye kake du vil ha, og at du får spoone med den/dem du vil!
      Kos deg mye i kveld, men ikke drikk for mye brus. skål!
      Klem!

    55. Kjære Halvor. Gratulerer så mye med dagen! Lykke til med skolen, og alt annet bra du gjør og vil gjøre i livet ditt. Jeg ble rørt av den første delen altså, du er flink! Håper du har hatt en kongebra dag! 😀 Du er tøff (- på mange måter ser jeg)!

    56. Kjære Halvor. Gratulerer så mye med dagen.
      Vet ikke om dette hjelper på humøret, men håper du har hatt en ekstremt bra dag! Jeg er glad jeg rakk å stikke innom hjemmesiden din før midnatt, ellers så hadde jeg følt meg jævlig dum i morgen. Tenk det da, det er ikke så mye som er verre enn å få en gratulasjon DAGEN ETTER. Da spiller det ingen rolle. “Håper du hadde en fin dag i går” liksom. Hva om du IKKE hadde det da? Snakk om dumhet.
      Og vet ikke om dette hjelper på humøret, del 2: Jeg er bare 15 år, og er allerede livredd for at dagen bare glir forbi uten at jeg merker noen ting. FEMTEN ÅR! du har i det minste erfaringer og se tilbake til. Jeg har lange kvelder med barneTV, nettby og grunnskolen og se tilbake på. Du har i det minste levd LITT : )
      Uansett, håper du fikk en fantastisk dag. Det fortjener du.

    57. kjære halvor! du er kul.. skulle ønske jeg var som deg og også hadde bursdag den 13 oktober.. ! men det har jeg ikke..gratulerer med dagen skal du ha.. den dagen som egentlig skulle vært min.
      ps: er rambo død? jeg har litt inside information…

    58. Gratulerer med dagen, Halvooor! Du er fantastisk. Selv om det å bli 22 kanskje virker litt skummelt må du se de positive sidene ved det! 22 er jo den perfekte alder! Du passer liksom inn overalt med den alderen, synes jeg. Håper dagen din i dag var superbra, det fortjener du! Stå på, lev livet og ikke vær redd for at du ikke klarer å fullføre noe, for det vet jeg du klarer LETT! :o)

    59. Gratulerer med dagen på etterskudd! Bedre seint enn aldri vettu 🙂
      Ja, er super nørd på å skrive gratulasjoner, men håper du fikk en fet feiring osv da 🙂

    60. Kjære Halvor.
      Jeg bare tenkte jeg skulle kommentere en dag etter bursdagen din for å virke like kul, pen og sterk som deg. Men jeg vet ikke om jeg har faila.
      Så, gratulerer. Du er enda PILF.
      Du er veldig pen, sterk og kul og jeg håper du har det bra idag.. Og at det ble litt spooning på deg.
      Forresten, du er kul.
      snakkes

    61. du kan glede deg til du blir 23, da kan du herje på danskebåten uten å måtte ha med ledsager. dvs ledsager pga for lav alder. hvorvidt du burde hatt/har bruk for ledsager ellers også får stå ubesvart;)
      GRATULERER

    62. Ok. Det er seriøst mangel på kreativitet over her, hvertfall nok til å få en kul bursdagshilsen. Hadde lett gjort en kulere bursdagshilsen enn halvparten av de over her, minst. Men jeg er lat, så jeg gidder ikke.
      Gratulerer med dagen din som var i går, Kong Halvor!

    63. Kjære Halvor, Gratulerer så utrolig mye med dagen!
      Så fint og litt dypt innlegg du har skrevet for anledning. Du egentlig veldig pen, kul, kjekk og ikke minst morsom! Liker spesielt øynene dine, de er veldig pene. Dette er vanligvis ikke den slags blogg jeg leser, men da jeg så videobloggene dine var jeg solgt. Du er kongen! Jeg håper du får en fantastisk dag med alle de du er glad i!
      Ps. Jeg er helt sikker på at hva du enn finner på, eller har lyst til å oppnå i livet er noe du kommer til å klare helt fint!
      Lykke til 🙂 🙂

    64. gratulerer med dagen Halvoor! du er en kasse bananer:D (kosovoalbaner). neida, nesten ikke… du er fetere enn Manuel Uribe, feteste mann i verden!! det sier litt.. poos<33

    65. Kjære Halvor, vi vil gratulere deg så mye med fødselsdagen du hadde igår. Vi valgte å skrive idag fordi vi vil virke like pen, sterk og kul som deg. Kongen av Briskeby!
      Håper du hadde en super kul dag, der du var sterk, pen og kul. Og at du fikk deg en ny å spoone med.
      Masse klem fra inGa og LarS

    66. – alltid er jeg på etterskudd, lurer på om det er et slags forsinkelsesgen i meg som gjør at jeg alltid er sent ute med ting, jeg er den som våkner en tirsdag og skulle tatt toget på mandagen, uansett – det resulterer i at alt det kreative og spenstige jeg skulle ha sagt eller gjort mister den gode krafta, brølet, nytelsen (litt som å åpne en litago sjokolademelk når man vil blidgjøre blodsukkeret og fylle kalsiumlageret etter en joggetur og har arytmier helt ned i håndledda så halvparten av kartongen skvulper ut på brystkassa – man passer på å krumme leppene litt ekstra rundt tuten mens man drikker resten men man glemmer det til neste gang) Faktisk klarer jeg å glemme bursdagen de som står meg nærmest også, det verste er at jeg blir forbanna når de sender meg anklagende blikk ved frokostbordet (som aldri skiller seg ut fra alle andre dager, hvordan skal jeg vel vite at det egentlig skriker bursdag?) sms’er inn ei klage eller ringer og forlanger et “grattis”på etterskudd – da skjer det jo ikke, de burde vite bedre, gratulasjonen har like mye krutt som en vassen tivoliballong fire uker etter at den ble kjøpt om den skal fremsies under tvang og dårlig samvittighet, spontaniteten og gleden ved å gi noen high five på å fylle årskvota blir et røtent klask i panna istedenfor. Skammekrokgratulasjonen. Derfor er det vel egentlig helt absurd at jeg gidder å skrive noe til deg som er flere dager i etterkant uten at du egentlig har bedt meg om det eller purra på det – for det ække like kult å få en dødskul gratulasjon i etterkant av selve BURSdagen sin, eller? Du kommer ikke til å trykke denne kommentaren til ditt litt aldrende bryst og tenke “wow, dette gjorde dagen min, jeg forlenga nettopp bursdagen min med to dager”
      Anywho, jeg synes ikke du er pen (det er det bare jenter som kan være) sterk (det må jeg få lov til å teste ut på deg først, knebøykonkurranse?) og kul .. vel, du har iallefall fingra med deg på tastaturet, det er kult, det er ikke så mange gutter på 22 som kan formulere seg i så mange fine, sammenhengende setninger på internett, gjennom en blogg .. mangler du ikke litt restylan i leppene og modekungenreklame på sida di? – Jeg er faktisk litt imponert. Vil heller si at du har humoren på plass og derfor er jeg vel ikke så kjip om jeg sier at du kanskje har litt vel høye forhåpninger til livet. 88, liksom. Gjennomsnittsalderen for menn er noe lavere har jeg hørt.
      Og. Den eneste grunnen til at jeg gadd skrive dette innlegget var fordi jeg ble så innmari glad over “lust for life” setninga di. Iggy turns me on.
      Gratulerer med dagen som var a’ Halvor!

    67. Jo takk, jeg la mye energi inn i den kommentaren, så jeg håper virkelig det var, om ikke den beste, så en av de beste bursdagshilsnene du fikk 🙂
      Vær så god du. Næmmen da er vi to, skal vi grine sammen?

    68. Kjære Halvor…..wow! Jeg kjenner meg skremmende mye igjen. Selom mange sikkert føler det på samme måte, var det ganske “deilig” å høre noen andre si det(skrive det) høyt. Jeg tenkte det bar var en periode, men du er jo kommet to år lenger enn meg, og du tenker på den måten enda. Så jeg får vel bare venne meg til det.
      Gratulerer så mye med overstått!!!!

    69. Alder er ikke noe du skal frykte. Det er tanken på hengeballer, ølvom og dårlig råd som er faresonene. Jeg har de to første og det tærer godt. Ellers må du jo ha en fortreffelig feiring fortsatt og ikke prøve å tenke for mye på at det bare er ett år til neste gang 🙂
      Geir har ikke egen blogg, dessverre.

    70. Som min mor sa da jeg rundet 20: “Jaja jenta mi, herfra går det bare sabla fort.”
      Og det gjør det. Men det er fordi det skjer så mye spennende i livet ditt 🙂 Så bare få ræva i gir og gjør det du vil, når du vil. Og ha en helt vill bursdagsfeiring!

    71. Kjære Halvor! (jeg er lydig og følger instruksjoner)
      Selv om dette er litt seint, får det bare gå. gratulerer med dagen. Hva sier du til litt intens spooning? Brukt g-streng er såklart på vei. Du er pen, sterk og kul. spooning hadde vært kult. Ikke bry deg om alder, tenk at nå kan du ENDA(!!!!) gå på barnerov uten at det er helt grusomt ulovlig. Bare litt. og det er ok. YESDA. bare kom over en dag, så kan du få spoonet litt med et menneske. Det hadde jo vært kåssslig. GRATTIS sånn mange dager for seint

    72. Gratulerer med dagen, Halvooor! Du er trolig den eneste som kan bruke slike spermdrepende bukser og enda se nogenlunde bra ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg