PAIN

I natt våknet jeg klokken 05:00. Jeg hadde så vondt i hodet at jeg vurderte å skyte meg selv med en gunner, men så valgte jeg å gå ned til seveneleven for å kjøpe paracet i stedet.

Tro meg. På dette bildet, så har jeg sinnsykt vondt i hodet. Bildet er tatt klokken 05:30.

Etter å ha bearbeidet en overdose med paracet, så sovnet jeg et- eller annet sted. Husker ikke så mye etter den sjette paraceten.

Men dette innlegget var ikke bare ment for å sutre over litt hodepine. Eller… Jo, det var egentlig det, men hodepine er ikke det eneste som har plaget meg i det siste. Det er liksom en haug av irriterende ting som skjer med kroppen min om dagen, og selv om jeg fortsatt sliter med våte drømmer, så er jeg ganske sikker på at det ikke er puberteten. For eksempel, så er føttene mine raspet opp.

Jeg mistenker at det er på grunn av den daglige byvandringen, men noe galt må det jo være? Hudkreft, aids, leddgikt… You name it!

Dette er mine tenner, og TRO MEG det var pokkern ikke lett å ta bilder av dem. Men hvorfor legger jeg ut et bilde av tennene mine her?

Ser du den nederste og innerste tanna? Det er den beryktede visdomstanna. For to dager siden, så var det ingen visdomstann der. Men nå!

Nå er det plutselig en SVART sa-tann (ey!) der, som har bora seg inn i tannkjøttet som en forbanna drill!

Den forpester hele kjeften, og det føles som halve hodet er en knust vannmelon. Dessuten, så henger det løst tannkjøtt oppå hore-tanna mi, som gjør at jeg ikke kan bite sammen kjeften riktig engang. HOREHOREHORE!!!

Men verken selvmordsinviterende hodepine, oppraspede føtter eller forpestede visdomstenner, kan slå den siste og mest markante skaden av dem alle. Vi snakker om den ukjente diagnosen som har plaget meg siden jeg lærte meg å gå.

30 kommentarer

Siste innlegg