ØYAFESTIVALEN 2010. Et meningsløst innlegg om fotografering, og barter.

Den andre dagen på øya, så tok jeg bilder av en kanin.

Så dro jeg på Casiokids, og tok bilder av tre apekatter… Og enda en kanin.

Så tok jeg bilde av Henrik.

Så tok jeg bilde av Henrik, Linn og Kenneth.

Og så tok jeg bilde Henrik, mens han tok bilder av Linn og Kenneth.

Jeg merker allerede nå, hvor meningsløst dette innlegget kommer til og bli…

Etter at jeg hadde tatt bilde av Henrik (, mens han tok bilder av Linn og Kenneth), så tok jeg bilde av Toro. Toro tok et bilde av meg.

Så dro vi på konsert, og tegnet på jenter vi ikke kjente.

Så ble jeg litt sliten, og satt meg ned.

Så ble Linnèa sliten, og satt seg ned.

Så tok jeg bilde av Julie, Toro og en fyr med bart. Kul bart. Sykt fet bart.

Bart<3

Så fikk jeg random jenter til å skrive hyggelige ting på bordene.

Så brukte jeg muligheten til å reklamere litt for meg selv. På dem.

Så fikk jeg et telefonnummer.

Men så fant jeg ut at telefonnummeret tilhørte en kar… Fail.

Så fikk jeg plutselig ikke lov til å reklamere på ting lenger.

Og så fant jeg ut at ølserveringen var stengt. Det var dermed ingen grunn til å henge på Øya lenger…

På veien hjem, så tok jeg et bilde av en fyr som ikke ville bli tatt bilde av.

Så tok jeg et mega-gay bilde av meg selv i stedet.

Solli. Morgan. Nachspiel.

———————————————————————————————————————————-

Da jeg våknet igår, så var jeg naken og litt usikker på om jeg egentlig var hjemme. Jeg var hjemme, og flaska mi var nesten tom.

Så jeg tok et skikkelig trist bilde av meg selv i regnet.

Da jeg tittet gjennom bildene fra dagen før, så skjønte jeg hva som måtte til for å gjøre alt bra igjen….

Jeg måtte lage en bart. En skikkelig kul en…

9 kommentarer

Siste innlegg