OUTZIDE

Jeg er nå halveis inn i min tredje uke som student. Det funker foreløpig bra for min egen del, men jeg tror resten av klassen skulle ønske at jeg takket ja til ritalin den dagen jeg fikk tilbudet. Dessuten, så må jeg finne ut hvilket tilbud NAV har til meg, nå som jeg ikke er dagdriver lenger. Need that cash.

Ellers, så har jeg spasert mye rundt i byen, og studert bylivet nøyere. Først, så tok jeg t-banen til Majorstuen.

På perrongen, så var det due-hanekamp!

Også oppdaget jeg brått en ekte ALV, som hadde lyst til å bli med.

Eller kanskje han eide duene? Eier alver duer, egentlig? Siste alternativet er jo selvsagt at han så meg, mens jeg tok over femti bilder av han. Men altså.. Herregud, du kan jo ikke gå rundt i alveklærne dine, når det ikke er JUL!? Dummen.

Litt småirritert, så gikk turen videre oppover i Bogstadveien. Det var da jeg plutselig oppdaget noe rart på himmelen!

Dette kan jo bare være to ting. Slottet til Jesus, eller Eger-versonen av Independence Day! Jeg blir i hvert fall med, uansett hvem det skulle være!

Så fotograferte jeg verdens styggeste solsikker.

Med andre ord, så har dere egentlig ikke gått glipp av spesielt mye. Og mens vi venter på at den nye filmen min blir lastet ferdig opp på youtube, så kan dere jo sjekke ut dette flotte innlegget som poppet opp sist jeg googlet meg selv.

Jeg anbefaler selvsagt alle til å gjøre det samme.

16 kommentarer

Siste innlegg