3/4 – SLEMMESTAD ROCK CITY

Det er klart for del 3 av mini-serien min, og som jeg tidligere har nevnt, så kan det være en fordel å sjekke ut del 1 og del 2 først. Altså… Strengt talt, så er det jo absolutt ingen fordel å sjekke ut noen av disse filmene, da de er like dårlige og innholdsløse som Oslo Girls. Jeg lager de kun for å tilfredstille mitt eget eksponeringsbehov.

Forresten! Forresten! Snakk om Oslo Girls! I Slemmestad, så forset jeg med han ene jentegutten fra Oslo Girls. Det gjorde kvelden, for å si det sånn. Nå trenger jeg bare å dra på sydentur med han tilbakestående dvergen Vegard fra Bartenderskolen, så er livet mitt komplett. Yeeeeah!

Jeg har noen spørsmål til dere, i dag. Jeg satt nemlig på dass, også begynte jeg å tenke på fugler.

1. Skræver damefuglene?
2. Har mannefuglene ståtiss?

Og til slutt.

3. Når en dame spør meg om jeg vil hekke, er det galt av meg å tilby henne snekring av en fuglekasse?

Jeg er dum som et brød, selv på dass. Lenge leve!

13 kommentarer
    1. Elsker promoen for Slemmestad, Halvor! Sees vel neste gang det er Alt for damene? Prøve å ikke bli like shitfaced som lørdag da, tenker jeg! (:

    2. Da foreslår jeg at du i allefall ikke skaffer deg en ordentlig fet bart. Du har jo allerede caps. Du hadde sikkert blitt tatt for å være lommemannen.

    3. Halla Halvor! Ante ikke at jeg var så uimotståelig skjønn at se til på film ;o) ) Skal hilse fra Erik. Han lurer veldig på hvor mange venner du har på FaceBook nå…??? Selv kjemper han stadig for å tilegne seg flere. Man vil vel ikke være noen FB-taper heller?!?!? Hørte ellers han mekra om at du har vært skikkelig dyktig på klippinga – og han skal jo veta litt om denslagens… ;o) Ser stort fram til episode nummer 4 !!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg