PARTYANIMALZ

Den siste uken har gått i ett. Bursdagfeiring og skole har tatt all tiden min, og jeg har knapt nok fått tid til å spise og sove. Jeg har kjørt mye trikk, da. Der kan man i hvert fall koble av, drømme seg litt bort, og ta bilder av seg selv når ingen ser det.

Legg merke til at jeg ser en annen retning, så det ikke ser ut som jeg har tatt bildet selv. Eldste trikset i pose-boka. Like gammelt som å trekke ned to ganger når man driter på fest.

Men snakk om fest da. På onsdag kveld, aka bursdagskvelden, så kom vennene mine på besøk. Vi vorset hos meg i noen timer, og etterhvert ble vi ganske mange.

Så dro vi opp på Olsen. Jentene hang i baren.

Og guttene hang på dass. Som alltid.

Det ble bra med liv, og penger i kassa for Olsen. Jeg lurer på hvorfor det heter Olsen. Han som driver puben heter Sia og er fra India. Uansett, da. Det var mange glade ansikter både foran og bak kassa denne kvelden.

Festen fortsatte i mange dager. Tror jeg, men vet ikke. Det eneste jeg vet, er at kameraet mitt er fullt av utydelige utestedbilder, posebilder og filmer fra ymse taxier.

Dette bildet ble tatt av en jente vi møtte på De Ville’s. Jeg tror hun var ganske snill, men husker ikke helt. Kanskje hun egentlig stjal lommeboka mi? Vent litt bare, skal sjekke…

… Ok, jeg har den.

Men uansett, da. Plutselig våknet jeg til en leilighet full søppel, søl, og folk liggende omkring på alle mulige plasser. Jeg fant det best i å rømme kåken snarest, og etterlate ryddingen til Rambo.

Jeg var ute i mange timer, og fikk tatt flere gode posebilder.

Fornøyd med dagens fangst, så dro jeg hjem igjen. Den late katta hadde selvsagt ikke ryddet noen ting, og det mest produktive jeg greide å gjøre var å lage en film.

Jeg håper dere lærte masse av dette, for smartere blir det ikke. Nå skal jeg starte med skolearbeid, selv om det er søndag. Jeg trenger ikke, men gjør det alikevel.

Jeg strever skikkelig hardt med å leke seriøs, haha. Prøver i hvert fall.

Men det er mye morsommere og posere…

21 kommentarer

Siste innlegg