OKTOBERFEZT

På fredag, så ble jeg invitert med ut, av faren til Michael. Ikke bare meg og han, da. Michael var også med. Også dro vi til oktoberfest-teltet på youngstorget. Jeg vet ikke hvor hatten kom fra, og av en eller annen grunn, så brukte jeg ikke en krone hele kvelden.

Generøs som jeg er, så lagde jeg selvsagt en film. Jeg anbefaler som vanlig ingen å se den.

Selv om det var store glass, så gikk innholdet fort ned.

Heldigvis, så fikk man konstant påfyll. Her er det gutta fra trikken som kommer til unnsetning.

Vi ble bestevenner med bordet til Oslotrikken a/s. Disse spanderte også samtlige reagensrør med Jägermeister på oss.

Vi dro fra youngstorget i ett-tiden.

Deretter lukter det utestengelse av fjorten puber, pizza, blackout og sovne på sofaen. Livet er herlig!

Jeg takker samtlige for en flott aften. Ja, eller… Bortsett fra han idioten som trodde vi filmet han, da vi egentlig filmet titsa til hun dritfine servitøren. Han prøvde å lage bråk og sånn, og skulle ha meg til å slette filmen min. Jeg nektet selvsagt å adlyde en full idiot, som ikke har lært seg å gå på byen, selv i en alder av tredve-ish.

Etter kvarter med krangling, så skjønte han tilslutt at jeg dreit skikkelig langt i han, og over hodet ikke hadde et behov for å filme han, men brøda på servitørene. Så roa han seg litt ned. Tok legget mitt for å lagre navnet mitt. Også var det greit. Jeg hadde skikkelig lyst til å publisere filmen av han som spretter opp, og brøler og skriker til kamera. Men jeg gjør det ikke. Han er sikkert en sånn som googler navnet mitt, finner denne siden, og drar hjem til meg for å knuse leiligheten, voldta meg- og Rambo, spytte på gulvet mitt, og slette filmen til slutt. Skjønner dere?

Jeg gidder ikke. I stedet, så inviterer jeg dette mennesket (som forhåpentligvis ikke har googlet navnet mitt) ut på byen en kveld, for å lære ham hvordan man oppfører seg. Skikkelig John Lennon stil. OK!?

Takk.

6 kommentarer

Siste innlegg