Portrait of a Serialkiller pt. 4 – ELECTRO

Jeg er litt surrete om dagen. Det er mye skole, mye øl, mye McDonalds og ganske lite søvn. Som dere skjønner, så er prioriteringene mine som vanlig på topp. Helsa derimot, ligger død og begravd i kattesanden til Rambo. Jeg har ingen kreativitet til overs, og greier ikke å produsere et godkjent innlegg engang. Derfor bruker jeg min tilbakestående fiende, nemlig hjernen, til å dra frem de siste spotify-listene mine i stedet. De forrige finner man HER og HER.

Ps: Det kan anbefales å spise noen farlige sopper først. Det er til- og med den rette tiden av året! Jeg har hørt at det er lov, om man bare spiser dem rett fra bakken med hendene på ryggen. Eneste som er litt kjedelig, det er når den farlige soppen vokser i en kubæsj. Men hva gjør man ikke for å nyte litt god musikk?


– ELECTRONICA

BLUE FOUNDATION-AS I MOVED ON (TRENTEMØLLER REMIX)

CROOKERS-WE LOVE ANIMALS

DANGER-4H30

FISCHERSPOONER-EMERGE

VITALIC-LA ROCK

VITALIC-POISON LIPS

JOKKE ILSØE-FEELING GOOD (TRENTEMØLLER REMIX)

MAJOR LAZER ft. SANTIGOLD-HOLD THE LINE

SLAGSMÅLSKLUBBEN-SPONSORED BY DESTINY

UFFIE ft. PHARRELL-ADD SUV

– TECHNORAVE

PRODIGY-THUNDER

PRODIGY-VOODOO PEOPLE

DJ TIESTO ft. MAXI JAZZ-DANCE 4 LIFE

INFECTED MUSHROOM-BECOMING INSANE

INFECTED MUSHROOM-PSYCHO

– DUBSTEP

CRAGGA-MR.POSTMAN

JACK BEATS ft. K HOLE RIDDIM-U.F.O.

KID SISTER-PRO NAILS (RUSKO REMIX)

TOM ENCORE-JIG

DATSIK-RETREAT

BAR 9-SHUT YA MOUTH

EXCISION & DATSIK-SWAGGA

BAR 9-EXTORT

BARE NOIZE-CHUCKY

BORGORE-GUIDED RELAXATION DUB

BORGORE-LOVE

CHASE AND STATUS-EASTERN JAM

DOWNLINK-ANDROID

FLUX PAVILION-DIGITAL CONTROLLER

NERO-END OF THE WORLD

VASKI-GET DOWN

VASKI-GODZILLA

Som dere ser, så er listene langt fra ferdige. Spotify mangler fortsatt mange favoritter, og når jeg først kommer over noe bra, så glemmer jeg å legge dem til.
Kom med noen fete spotify-linker! I mellomtiden, så gjør jeg et forsøk på å spille av alle låtene samtidig. Prøv dere også! Det høres grusomt ut, men er ufattelig gøy. Alene.

Vakker? Føler disse bildene viser meg fra min beste side. Hilsen Kong Halvor – Mannen som lignet på en Kosovoalbaner.

24 kommentarer
    1. Kjære Halvor.
      La meg vite hva du synes om radio kanalen, jeg selv digger den og hører på den 24/7. And you will too!
      Forresten, jeg kan ikke få sagt hvor kjekk, pen og sterk du er. Rart det der ;o
      🙂

    2. Kjære kule Halvor.
      Nå er det seriøst siste jeg gang jeg stalker deg(neij,joda)
      Unz, jeg bare “omg dubstep”. Så hehhe Chrispy med inspector gadget og Dont let go. Mt eden med Sierra Leone, Still alive og escape. Alborosie- herbalist.

    3. skikkelig digge sanger du har der!! not.. nå er jeg uærlig og smisker som alle de andre der! de er greie….Innlegget ditt er bra selv om du er tom for kreativiteten, d e digg, er no med hvordan du formulerer d! hoho!
      En ting til, barber bort skjegget ditt!! du ser jo helt herpa ut der! holder med 2-3 mm lang skjegg..!! ser fram til ditt neste innlegg med nybarbert kjekkas på bildene! ^^

    4. Må si jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. Øl, vin og sprit er liksom mine prioriteringer om dagen også. Pluss skole da. Men det kommer liksom sist!
      Og så ja, det jeg skulle si, liker hvordan du sniker inn et par kommentarer innpå hjemmesiden min sånn en liten gang i blant. Liker’e!
      Ja, skulle også legge til at Spotify’en min ikke funker her i Irland, men jeg tar noen av de soppene uansett jeg! Ooooooooog: takk for meg!
      😀

    5. Jeg liker at du er litt storebror, selv om du er like gammel som meg og får YouTube’n min til å hakke som faen. Skjer lizzzzzzom?

    6. Kjære Kong Halvor den store og sterke!
      Etter å ha lest igjennom alle innleggene dine om musikk, har jeg egentlig litt lyst til å være skikkelig gavmild og gi deg denne linken: http://techno.org/electronic-music-guide/
      Kos deg med alle sjangrene, beskrivelsene og eksemplene, for dette er noe nordmenn generelt vet svært lite om!
      Og ja, sjekk hva som står under Downtempo – Electronica 😉
      Også er du jo kjempe kul, pen og utrolig kjekk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg