RENTON

IGGY POP-LUST FOR LIFE

Velg livet.
Velg en jobb. Velg en karriere. Velg en familie.
Velg en jævla stor tv. Velg vaskemaskiner, biler, cd-spillere og elektriske boksåpnere.
Velg god helse, lavt kolesterol og tannforsikring.
Velg boliglån med fast rente. Velg din første hybel. Velg dine venner. Velg fritidsklær og matchende kofferter.
Velg møbler på avbetaling i en rekke jævla stoffer.
Velg å gjøre alt selv, for så å lure på hvem du er søndag morgen.
Velg å sitte i sofaen å se sinnssløvende, lystdrepende gameshows på tv’en, mens du stapper jævla junkfood inn i munnen.
Velg å råtne bort i enden av det hele, i et elendig hjem, uten noe annet enn forlegenhet til de egoistiske, fucked-up drittungene du har produsert for å erstatte deg selv.

Velg din fremtid. Velg livet.

UNDERWORLD-BORN SLIPPY

Sannheten er at jeg er en dårlig person, men det skal endre seg. Jeg skal endre meg.
Dette er siste gang. Jeg skal vaske opp, og så går jeg videre.
Jeg skal velge livet.
Jeg ser frem til det allerede. Jeg skal bli akkurat som deg.
Jobb, familie og jævla stor tv.
Vaskemaskin, bil, cd-spiller- og elektrisk boksåpner.
God helse, lavt kolesterol, tannforsikring, boliglån, hybel, fritidsklær, kofferter, møbler, gjør det selv, gameshows, junkfood, barn, turer i parken, ni til fem, god i golf, vaske bilen, valg av gensere, familie-jul, indeksregulert pensjon, skattefritak, renske takrenner, klare seg selv, se fremover,

til dagen du dør.

SLEEPER-ATOMIC

14 kommentarer
    1. Familie????????? Faen, trenger ikke det når man har stor TV.
      Selv løper jeg å kjøper 60 tommer snart. Men det blir egentlig litt for lite, så om jeg venter litt til, så blir det 65 tommer LED. Faen, diger fet TV ER livet!!!

    2. Trainspotting er dritbra! Halvor. Du er awesome. Sykt kleint at du i det hele tatt prøvde å huske navnet mitt da jeg møtte deg på butikken her om dagen :P.

    3. Kjære Halvor, ikke vær lei deg! Du er dritpen.
      Og ikke skriv ” Jeg skal bli akkurat som deg”, det lyder ikke bra! Du er mye kulere enn det.
      Forresten så tror jeg ikke at elektrisk boksåpner er nødvendig, du er jo så sterk.

    4. Jeg har aldri fridd til noen før, så vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette. men altså, ja, vil du gifte deg med meg?

    5. Kjære Halvor,
      Jeg kommer og stjeler deg isteden en dag. Du og Rambo kan bo i boden min. Siden jeg er relativt snill får dere slippe ut innimellom for kos, konserter, spooning og grooming.
      Klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg