Designer-Halvor.

Da har jeg gjort et forsøk på å endre designet. Jeg er ikke helt fornøyd enda, men jeg tror vi kan si takk til det gamle.

“Takk, gamle design! Du var ålreit, og om vi ikke sees igjen her, så møtes vi kanskje i designhimmelen!”

Jeg lurer på hvordan jeg kan få det fine bakgrunnsbildet, der hvor jeg kliner med meg selv, til å ikke ligge under hverandre hundre ganger. Enten vil jeg ha det helt svart, ellers vil jeg ha flere andre bilder i samme sjanger. Dem har jeg nemlig ganske mange av. Bombe. Tips til flere steder å putte inn bilder av meg tas imot med takk.

Takk.

19 kommentarer
    1. “…..Det at han i tillegg spradet rundt så mye han kunne i bar overkropp gjorde ikke interessen noe større hos oss meg, faktisk stikk motsatt effekt, men jeg tror at dette har satt noen dype spor hos blandt annet Halvor (der løste jeg det Halvor. Petter Northug har skyld i din overdrevne trang til å poste bilder av deg selv i bar overkropp på internett. Lukter vi søksmål?)…..”
      Wow altså.

    2. Må si det andre designet var mer clean. Her burde du tilpasse headeren til main + right sidebar wrapperen din. Eventuelt gjøre om kantene rundt wrapperen og hederen så de har samme størrelse. Bakgrunns-bildet kan du sette til not repeat så har du ordnet det problemet. Videre burde du fikse den nederste kanten på bildet der du kysser deg selv, her typisk fade det ut i den svarte bakgrunnen. Jeg ville også fjernet den dotted line rundt innleggene også, meeeeen det er jo smak og behag. Ellers kult design.

    3. En ting til, samme her som skrev angående designet. Har prøvet å fjerne (ved hjelp av Firebug) din repeat angående bakgrunns-bilde (her skal det så stå “background-repeat: no-repeat;”). Viser seg at det da kun vises i høyre hjørne, du må derfor endre bakgrunnsfarge (“background-color: #FFFFFF”) til #000000 (den står til #FFFFFFF nå). Vil også foreslå at du enten gjør bilde større eller speilvender det dobbelt altså at du også får det på andre siden. Ville nok kanskje foreslå begge deler.
      Fast leser av bloggen derfor jeg vil hjelpe, ikke kritikk!

    4. Kjære Halvor
      Du er jævlig barsk.
      Dette kan du gjøre vha. CSS.

      Denne koden skal være inne i
      Husk at der det står URL må du lime inn URL-adressa til bildet.

    5. innleggene dine kommer ikke opp i min bloglovin’, hva har du gjort nå halvor?? synes den svarte designen kledde deg jeg.. var liksom “konghalvor”-style. White on black and Louis Vuitton fo’sho

    6. Hatt lite å gjøre eller? 😛 neida. Du er flink 🙂 Liker det jeg ser. Sett bort ifra at du likner litt på Tjostolv Moland på det bildet til høyre. hm.

    7. Hadde det vært en liker-knapp her, ville jeg trykket på den.
      (Og der innså jeg hvor hekta jeg har blitt på face..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg