Kong Halvor sprenger pakken han fikk !!

Jeg satt hjemme for meg selv, og så på DENNE filmen av min yndlingsblogger, Simen. Alle disse bloggerne får så mye spennende ting i posten, tenkte jeg. Mens de som har hjemmeside kun må ta til takke med gratis kjærlighet på polet- og spoonetilbud fra tolv år gamle nordlendinger. Så sjekket jeg min konstant tomme inbox for femte gang i løpet av dagen, da denne mailen plutselig ramlet inn uten forvarsel:

Kjære kunde !
Det har kommet en pakke til deg fra ASKER FARVEHANDEL
Melding til deg fra avsender : SPONSORPAKKE

Asker Farvehandel? Med ett, så skjønte jeg at selv oss som oppdaterer hjemmeside dritofte kan få tilsendt gratis stæsj. Jeg rasket på til posten, og gledet med til å pakke opp tidenes julegave.

Etter å ha vasket bort energydrinksen fra ansiktet, så tok jeg meg tid til å gå nøyere gjennom tingene. Asker Farvehandel er hovedsakelig en nettbutikk, som også selger dekorjobber med russen som hovedfokus. Selv har jeg aldri vært russ, men jeg har rullet med noen busser og hoppet over gjerdet på Tryvann et par ganger.

Ellers, så følte jeg meg svært komfortabel med pakke i posten.Jeg ønsker meg flere pakker, og hvis jeg kunne tjene penger på annonser, så hadde det også vært perfekt. Jeg oppdaterer nesten hver dag, og gjør alt for penger. Her er prisene mine.

Forresten. Konkurransen er at jeg skal holde freshe- og smoothe intervjuer med noen chicks og noen karer hvis de er skikkelig kule. Dette blir eksklusivt! Det er foreløpig fem påmeldte, men ingen av dem er klar over det selv. Påmelding skjer via mail- eller kommentarfeltet. Det er en fordel om dere er skikkelig kule, og at chicksa er deilige.

Ciao, ciao!

30 kommentarer

Siste innlegg