WORTHLESS 2

Jeg har gjort et forsøk på å døyve vinterdepresjonene ved å fjerne deler av kroppshåret mitt, samt rømme Oslo. Det funket for så vidt ikke, men jeg opplevde vel litt på veien.

Okay, jeg opplevde ikke en dritt på veien. I løpet av de siste dagene har jeg vel strengt talt ikke oppnådd mer enn femhundre twittermeldinger, konstant julebrus-konsum og en del selvportrettering- etterfulgt av psykisk sammenbrudd og gråting i fosterstilling. Her er et eksempel.

Jeg opplevde veien ut av Oslo. Det var kanskje den beste opplevelsen jeg har hatt, siden sist jeg stakk.

Dette er lillesøsteren min. Skikkelig luring. Hun bare står oppi grinden hele dagen, og flirer av alle som går forbi.

Her er lillebroren min. Han er faktisk smartere enn meg, noe som kan være litt plagsomt til tider. Han mobber meg for å ha øredobber, spør om jeg har bæsj i skjegget og poserer mye bedre enn meg på bilder. Lillebroren min er kul. Jeg ser opp til han. Faktisk.

Jeg dro hjem igjen, og fant frem julebrusen. Konstanterte at livet mitt er uhelbredelig kjedelig, før jeg satte meg tilbake på datastolen. Alle vennene mine var på byen, men kroppen min strittet i mot. Jeg ble sittende hjemme. Med julebrus og twitter.

Lever dere, eller har dere dævva? Virker som dere har dævva…

31 kommentarer
    1. Greit, så slik ser jeg det: Du har ikke så mye å gjøre, men det finnes en løsning. Enten kan du komme til Bergen, eller så gir jeg deg konto nr. og du gir meg penger til flybillett til deg. Når vi endelig er sammen, syns jeg det ligger i kortene at vi gifter oss, og du vil få masse å skrive om.
      PS. Er flink til å spoone

    2. haha , jeg gjør akkurat det samme med tunfisk boksen, men jeg gidder ikke spise den ren da , lager sånn chill tunfisk wrap. uansett. fet sveis

    3. søte små! <3 herlig sveis forresten! siden du ikke har annet å gjøre, kan jeg da foreslå noe som kan piffe opp livet ditt?? 😛 lær deg tegnspråk! ^^

    4. Kjære Halvor. Jeg kjenner meg igjen i din avhengighet til Julebrus, jeg hadde det på samme måte med iskaffe. Dagen er ikke helt den samme uten, men verken julebrus eller iskaffe er bra for oss. Jeg råder deg til å trappe ned mens du ennå kan. Jeg lever nå på kun tre-fire iskaffe i uken, og merker det på lommeboka. Du burde prøve det du også. Du er forresten heldig som har så søte søsken. Når det er så stor aldersforskjell på dere slipper du å låne bort klær.

    5. Kjære Halvor.
      Du er så utrolig pen, sterk og kul! Jeg ser opp til deg!
      Og nei, har ikke gått over til den andre siden enda!

    6. Rart i at jeg elsker deg eller. Ta deg en tur ut og skrem naboene dine.
      Også kan jeg se for meg at du er en veldig kos bror (ingen tull).

    7. Kjære Halvor, du er kjempepen, litt sterk, og megakul.
      Jeg er ikke dævv. ELSKER JULEBRUS.
      Ps. Grin litt hos NAV eller sosialen.. kanskje du får litt julepenger.

    8. Halvor, du er mitt store forbilde, selv om det utfra innleggene dine for tiden kan tyde på at du er på randen av psykisk sammenbrudd. Vel, du er kul uansett. Men appropo deg og ditt tiltaksløse liv for tiden, gjør noe du aldri har gjort før, prøv nye ting. nye impulser og nye opplevelser(gode som dårlige) hjelper på når man føler livet bare kjører i det samme gamle sporet.
      Hilsen Ine

    9. Kjære Kong Dødsfet
      Jeg har ikke dævva, men kunne fort gjort det om du ikke oppdaterte hjemmesiden din så ofte..

    10. Kjære Halvor!
      Etter å ha sett videoene dine, med pene, sterke og kule deg på, kom jeg frem til at jeg aldri har smakt DEN typen julebrus. *freak*
      Merket meg òg at du har en skikkelig awesome header! :p Bare sånn at du vet det.

    11. Kjære Halvor.
      Du er veldig pen, litt sterk, og den kuleste i verden. Seriøst, du er morsom!
      Jeg lurer veldig mye på en ting.. Hvordan kom du i kontakt med Rambo? Vil ha en sånn katt jeg og, den er så nydelig/stygg/søt 🙁

    12. Du var virkelig heldig med den, Halvor! Wish I had your cat. Kunne godt bytta ut mine to 15 år gamle katter som ikke gjør noe annet enn å se dumme ut.. Ops, burde ikke si det her, da får jeg dårlig samvittighet når dem dør! Glad i kattene mine <3

    13. hmm. seriøst. til ditt eget beste. du må legge om. kosthold, søvn, datavaner, legge inn litt trening. du ødelegger deg selv 🙁 tenk hvor utrolig kul du hadde vært med litt fett og muskler. det var nesten så jeg ikke lo da du kom med rullatoren, jeg trodde du kanskje trengte den. (hvorfor har du den?) men du gjør deg selv syk. seriøst. hmm.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg