SUICIDE MISSION

For litt siden oppdaget jeg at Blogglisten.no hadde sluttet å oppdatere innleggene mine. Ganske irriterende, da jeg egentlig var på tredje eller fjerde plass. Tror jeg, i hvert fall. Men greit nok, det er jo viktigere ting her i ilvet! Julebrus og dansk salami, for eksempel!

Men så fikk jeg plutselig en sjokkerende beskjed, av en av mine trofaste- og høyst sannsynlig hjerneskada lesere, om at:

Da gikk det svart for meg. Jeg skjønner at både Blogglisten og Bloglovin’ likte innlegget mitt om Charlie SÅ godt at de ønsket å fronte den litt ekstra, men det at leserne mine, som allerede sliter mentaliteten, er nødt til å svelge ydmykelsen ved å fysisk taste inn adressen til hjemmesidenbloggen min… Det funker bare ikke. Det er ikke menneskelig, og selv om jeg tråkker litt i salaten ved å fortsette oppdateringen, så ønsker jeg ikke denne formen for sjikanering. Noen av leserne mine er under 13 år, for christ’s sake!

NO MORE-SUICIDE COMMANDO

Det klikka for hodet mitt, og resten av dagen gjorde jeg alt jeg kunne for å skade meg selv. Fysisk skade for å dempe de psykiske lidelsene, vett! Først prøvde jeg å få katten min til å klore ut hjertet mitt.

Men Rambo ville bare sove.

Så prøvde jeg å kvele meg selv med dopapir.

Men da ble jeg bare skikkelig tørr i kjeften, og fikk mest lyst på et glass med kaldt vann.

Jeg prøvde å drukne meg med det, men begynte å hoste hver gang jeg fikk vannet i vranga.

Så tegnet jeg sjenerende peniser i ansiktet på meg selv.

Så prøvde jeg å tørke ut øynene, slik at det nesten ble ubehagelig.

Til slutt la jeg meg naken i badekaret med en dritteit nisselue, og ventet på å dø, mens jeg sprutet en ubrukt boks med barberskum utover kroppen.

Jeg lå der i cirka 10 minutter, men så var det så SYKT kjedelig. Jeg satt meg opp, og prøvde å tenke litt. Beste selvskadingen hittil, da jeg fikk en anelse av migrene på grunn av den unødvendige bruken av hjernen.

Det var på dette tidspunktet det slo meg at jeg kanskje kunne spørre noen av dere. Jeg har jo fått datahjelp av noen av dere før, og hvis jeg er heldig, så kunne jeg kanskje fått litt hjelp igjen.

Jeg tar sjansen.

Noen som skjønner hvorfor de forskjellige bloggsidene ikke blir oppdatert når jeg oppdaterer hjemmesiden min? Har de fått med seg at jeg ikke har blogg? Oppdaterer jeg FOR dritofte? Går det ann å ta selvmord kun ved hjelp av tre barnåler og en mokkabønne? Jeg takker for alle svar, nedenfor eller på mail. Dere andre kan fortelle meg noe fint. OK? Takk.

25 kommentarer
    1. Lim henda fast til hodet med superlim, så henger du deg med en skarp ståltråd. Da vil personen som finner deg tro at du er for superawesome for verden og måtte rive av ditt eget hode 🙂

    2. Trodde det bare var min bloglovin det var no feil med jeg :)) Hmm, kan ikke hjelpe deg desverre!
      men du er kul og litt små rar. Jeg liker’e! 🙂 God Jul a!

    3. Kjære Halvor. Jeg observerte at du ikke hadde blogget på jævlig lenge, så jeg skrev inn bloggen din i søkelinjen på internett, og da var det masse nye innlegg som ikke hadde dukket opp på bloglovin. Håper det ordnes seg snaaart 🙂

    4. nå følte jeg meg dum 🙁 unnskyld for rage på innlegget over. men det gjør ingenting for meg å taste inn konghalvor.BLOGG.no. veldig verdt det. trodde bare du var i fengsel igjen

    5. HEI. Jeg har fått ny fugl. Vet ikke om det kanskje gleder hjertet ditt nok til at du ikke tar selvmord, men jeg håper det daa. Sånn ellers så har jeg ”konghalvog.blogg.no.com” øverst på siden min, så jeg bare trykker på en knapp for å se hjemmesiden din. Fett, sant?
      Jeg har også tatt julevasken idag. Så, nå kan du tenke på det, i steden for de tragiske ikke-oppdaterende drittsekkene ute der. Gokvell.

    6. Hei igjen.
      RSS submitter du innleggene dine, hvis ikke begynn og gjør det så oppdateres de jevnere. Også en god ide med tags (stikkord) på innleggene, på denne måte blir det lettere for eksterne blogg/hjemmeside “sider” å fange opp innlegg.

    7. Ops:

      Hvordan RSS submitter, jeg? Det som er rart, er at både bloglovin’ og blogglisten.no sluttet å få med seg innleggene mine, samtidig. Konspirasjon-ish. Seertallene oppdateres, men de som har addet meg får ikke beskjed når det kommer nye innlegg. Tror det skjedde samtidig som jeg endret design. Har prøvd å endre på nytt nå, med utgangspunkt i det gamle designet, så får vi se hva som skjer…

    8. ok, ANER ikke hvordan jeg kom inn på bloggen din… men seriøst! love whit first sight! awsome blogg! er så lei alle kjedelige rosabloggere, deilig å endelig se litt ekte mannfolk med en syk blogg! digger deg allerede!
      haha, kall meg gjerne hjernedød, men det er vi alle en gang i blant! 😀

    9. Kjære Halvor
      Du er pen og kul, hvor har du vært hele mitt liv?
      Hilsen en ny fæn. Hjerte og smilefjes
      (så teit og flaut skrevet egentlig. sånn kan det gå)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg