Halvor lufter litt uinteressant hjernemasse. pt. 8

Da jeg jobbet i fotobutikk, så var jeg også en del bak på labben. Der hadde vi en stor printer, som vi stadig måtte tømme for kjemi-avfall. En ganske ekkel, boblende og lunken guffe, som du helst ikke vil drikke til frokost. Poenget er at det er den samme guffen som lagde de stygge bildene dine fra Kreta! Akkurat som mat og bæsj. Akkurat som bensin og eksos. Vel, det samme finner du her hos meg. Jeg sitter inne med en rekke tanker, skriver det ned og formulerer det. Noe av det blir (dessverre) offentliggjort, mens resten bare blir svevende rundt i lufta, uten noe å ta tak i. Akkurat som urin i verdensrommet. Akkurat som sædcellene som ikke ble til baby. Vel, denne spalten er min sæd som ikke ble noen baby.

Min offentlige avfallsplass for døde hjerneceller, og med hodet fullt av ubrukte babyer, så var det på nytt duket for å tømme avfalls-tanken.

LIBERTINES-TIME FOR HEROES

Jeg fikk en pappeske av Fattern til jul. På ønskelista stod det egentlig klatrestativ, men jeg tror det var det han mente.

Rambo koser deg i den nye kose-plassen sin!

Han trives i hvert fall bedre enn hva han gjorde med det gamle klatrestativet som jeg lagde til han.

Den lilla flekken i ansiktet var et forsøk av meg på å lage kunst. Rambo digga ikke å ta del i kunsten min.

Hilste dere på Kisse Gassen her om dagen, forresten? Jeg skal hilse så mye og fortelle at han havna skikkelig på kjøret med noen bærter på Grünerløkka her om dagen. Først ville de bare kline og sånn.

Men så begynte de visst å kle han om som dame. Leppestift, og hele pakka. De var visst lesbiske, disse grisete tøysejentene.

Kvelden endte med at Kisse Gassen ble sodomisert med en knust ølflaske i en leilighet på Frogner, mens radio’n spilte DDE med “Det går likar no”. Ingen heldig kveld for Kisse Gassen, altså. I dag har han slappet av med Klassekampen og en smoothie.

Møtte en jente i sentrum for litt siden. Hun holdt en stor plakat som det stod Natur og Ungdom på, også ville hun at jeg skulle blogge om det. Fattern var jo hardbarka Natur og Ungdom-representant i sine yngre dager, så det skulle jo bare mangle. Og nå har jeg gjort det. Også skulle jeg huske navnet hennes! Hun het Agnete, Agnes eller Thomas. Sånn ser hun ut. Hun er den eneste fan’en min, og insisterte på at jeg var kjendis.

Husker ikke hvem av dem det var. Mente egentlig å huske at hun var skalla. PS: Jeg er ikke kjendis. Jeg er en dum liten gutt med store fritidsproblemer, men det er hyggelig å få klem av ukjente mennesker forde.

Etter å ha googlet meg selv to ganger om dagen siden sist, så har jeg kommet frem til disse linkene. Jeg liker å google meg selv, og blir like glad hver gang jeg får treff. Jepp, det var et skikkelig tydelig hint til alle dere andre.

Dere som ikke vil gi meg noe å google etter, dere kan tegne et bilde av meg og sende det til meg i posten. Samler på tegninger av meg selv, og trenger å finne andre ting i postkassa enn regninger. Send meg en mail, så får du adressen min. Jeg har øks, så ikke prøv å komme hit. (På ekte)

Line viser hvorfor man skal sende brev til Halvor. Det er hysterisk morsomt, faktisk!

Og mens vi først er i gang, så kan dere lese noen sykt kule intervjuer hos Kari, Joakim og Smuglesning.

Også må dere besøke hjemmesiden til sjefen av Stavanger. Han heter Atle Østrem og er et sånt menneske som Gud hadde advart før en eventuell ny oversvømmelse av jorda.

http://www.atleostrem.com, altså.

Jeg savner at navnetmitterskikkeligstygt blogger i kommentarfeltet mitt.
Jeg savner at resten av dere 1000 gribber som smugtitter på hjemmesiden min blogger litt i kommentarfeltet mitt, dere også.
Jeg synes NSB og Oslo sporveier burde ta rennafart og drite seg selv i trynet.
Jeg synes alt av norsk politi og vektere kan ta rennafart og drite seg selv i trynet, de også.

Jeg synes noen burde sende meg penger, silk at jeg kan kjøpe… Ting.
Jeg vil tatovere meg. Jeg vil tatovere et denied-stempel midt i ansiktet.
Jeg har dårlig ånde akkurat nå, og venter på at fiskegratengen skal bli ferdig.
Jeg har fjernet den lille reklamen, forresten. Totally not worth it. Kommer sikkert noe annet, morsomt senere.

Jeg savner deg, R…

Også savner jeg Roskilde. Er det lenge igjen nå, eller? (Må rett inn på Roskilde-festival.dk og sjekke med det samme) @kvanneid @cecekaa Jeg elsker dere <3

Rett før jul, så hadde vi tidenes julebord med alle kongene av Oslo. Her ser vi min outfit for anledningen.

Vi hadde leid et stort lokale like ved Nordstrand, med julemiddag og hele pakka. Det gikk ganske pent for seg, helt til vi begynte på champagnen.

Få timer etter dette bildet ble tatt, så var alt knust. Alle sloss og ingen husker noe. Selv banka jeg to jenter, trodde at Emma Clare og Julie Aida var samme person, og fikk de kvinnelige gjestene på Fisk og Vilt til å gråte. Med andre ord, så var dette det garantert råeste julebordet siden i fjor, og jeg kan nesten ikke vente med å toppe det til neste år.

Til slutt, så vil jeg bare meddele at barten har røket. Det var en fin reise denne julen også, og vi avslutter mens leken enda er god. Dessuten er det faktisk litt ukomfortabelt med isen som danner seg i barten i den verste kulda, på grunn av dugg fra nese og munn.
Si “På gjensyn, kompis” til barten, folkens! Om ikke før, så sees vi i hvert fall igjen til neste år.

Også snakkes vi i morgen. Kan knapt vente med å legge 2010 bak meg.

28 kommentarer
    1. Kjære Halvor
      Tattoverer gjerne panna di selv om jeg ikke kan tattovere. Har jo utstyr tilgjengelig og det er alt som trengs!

    2. Kjære Halvor. Jeg ville muntre deg opp med å skrive en lang kommentar. Dessverre har jeg ikke noe annet å si enn at barter er stygge og at du er heit i vekter-uniform.

    3. Hvis du noensinne legger ut et bilde UTEN bart, griner jeg. Uten bart blir det faen ikke fart. Du vil forresten bli nevnt i ett av svarene mine på spørsmålsrunden. Om det er positivt er jeg usikker på.
      Sees på nyttårsaften. “Sienna”.

    4. Kjære Halvor!
      Jeg kom over bloggen din ved en tilfeldighet og har moret meg med å dille rundt på den i noen dager. Leser nyheten om at barten din har røket med blandete følelser, merker jeg. På den ene siden syns jeg bart er ..harry, usexy og nasty. På den annen side.. du var urovekkende sexy med den. 😉 (Er sexy godtatt istedet for pen?)
      Ellers ser du jo sterk ut på bildene i bar overkropp og siden du har høyt nivå på selvironi og du tar deg selv lite høytidelig = kul.
      Er du seriøs på at du vil ha tegninger av deg selv så kan jeg sikket klore ned noe og sende deg hvis jeg får adressen. (Ikke spesielt flink, men underholdende blir det!)
      Godt nyttår!

    5. KJÆRE HALVOR! Hærlig hjemmeside med masse ord. Må bare påpeke at jeg tror du har skjult et hemmelig budskap i innlegene dine siden enkelte av bokstavene i innleggene skiller seg ut fra mengden. De er GULE! Og hvis det er interessant å vite så er det : k, j, m og b som skiller seg ut. Men så kan det hende at jeg bare er gal eller leser bloggen din på en crappy pc. Men så er du nok litt utspekulert så det er garantert noen snuskete hemmeligheter imellom ordene dine.
      Pass opp for 2011! (:

    6. Takk for totalt meningsløse innlegg som har underholdt meg når jeg EGENTLIG burde ha gjort noe annet. Håper du blir like drita som jeg har tenkt i kveld, og finner på mye tull som jeg kan le godt av neste år. 😉

    7. Kjære Halvor,
      jeg er hun Natur&Ungdom jenta. Wohoo, du reklamerer litt for miljøvennlighet:) Også er du som sagt en vaskeekte kjendiz. Og btw jeg er hun blonde, brunetten er überkule og rare Johanne <3 Godt nyttår, vi sees vel igjen på Karl Johan;)

    8. Morna til Barten! Synes du er morsom, jeg. starta nettopp blogg sjæl, nå nettopp, i kommentarfeltet her faktisk, liker du den eller? koz

    9. HERRIGUD!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kommer hjem fra ferie, og dette er hva som møter meg! Spennende.
      PS: har alltid trodd at Agnete bruker parykk, så at du husker henne som skalla er sikkert riktig.

    10. OMG, flere NUere! Natur og Ungdom er awesome.
      Jeg var nettopp på landsmøte i Natur og Ungdom. Tror ikke jeg møtte noen som het Agnete der, da. Men pytt sann. En vakker dag møter jeg sikkert dem på en aksjon eller et seminar eller noe.
      Det må være noe rart med deg som tiltrekker seg miljøvernere…
      Du er kanskje utrydningstrua!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg