Litt ettermiddagsblogging, ah så deilig a’ dere

Hei, jeg heter Hlavor og er hen liten hore fra briskeby. det er et eget land inne på frogner, men ikke rett ved frognerparken. Der bor det bare gamle ullernhorer som spiser suppem og driter ned alle duene i hagemn. Om de har hagde, da. Antageligvis har det det. fullt av overvåking. CIA IS TRYIN TO KILL ME, vel, så skyt deg selv først og behold æren. Jeg hater duer forrestn. Men jeg digger svaner. Svaner og kreps sjøklreps helst. KJenner du morra di ordentlig. Trukke det. Jeg kjenner hu, og jehun har tatoverijng av en isbjørn på ræva, yeyeye! Hodet mitt tilnærmer seg en smeltet balong, og armene mine ser skikkelig store ut i den filmen her, fordi jeg bruker et kraftig vidvinkelobjektiv som er gfullt av linser, glass pog sperm fra døde hester. Jeg liker døde hester, og var selv med på å bpukke ut de jeg likte best. Ellers er det endelig slutten av dette året nå, og det klødde nettopp på magen. NÅ slår jeg meg selv i hodet. Sånn, det var digg, nå skal jeg snart åpne meg en faris, men det jkommer ikkem med på ilmen, for jeg har den ikke fremfor meg. Eller, så vil jeg gjerne fortelle dere hisdtorien om en kompis av meg som heter Svein. PS;: Det er etsynonym for møkkafolk. Det gjelder alle dere horer utpover hele dette råtne landet som jeg en dag skal tatovere flagget til mitt i kukkhodet. Det blir digg det, tenker jeg! Har du klamydia? Gi meg litt a. Forbanna hår over hele trynet. Blir sprø. Det klør i øynene og jeg må skjerpe meg ekstra mye, noe som er vanskelig da jeg har adhd diagnosen injesert inn i  hjernen fra barndommen av. Egentlig er det bare en unnskyldning. Også liker jeg fisk, bedre enn jeg liker frukt

 

Ferdig,.

Hva lærte DU av dette?

14 kommentarer

Siste innlegg