Mens vi venter.

Det går litt treigt om dagen, og på grunn av en del hyggelig besøk, en del turer ut av byen og en del alkohol, så har jeg ikke hatt mulighet, tid eller interesse av å oppdatere hjemmeside. Jeg har samlet opp en rekke episke bilder til neste ordentlige innlegg, og mens jeg somler meg til å sette sammen dette, så har jeg laget en film. Filmen er selvsagt ganske dårlig, men jeg skjønner selv at jeg har satt meg i en posisjon hvor jeg har ansvar for å mate dere med drittpraten min.

Jeg er litt som heroin, jeg. Anbefales ikke, men så MÅ man ha det etter å testet et par ganger for moro skyld. Jeg har ikke vært hos psykologen min på et år, og tar som vanlig ikke ansvar for hva dere eksponeres for her inne.

Stay black! Halvor.

82 kommentarer
    1. Kjære kong Halvor. Du er meget kul og jeg digger deg , du er utrolig underholdene og gir hverdagen min mye glede !! du gjør meg lykkkelig. og jeg har veldig lyst på capsen din (:

    2. Kjære Halvor
      Jeg vil GJERNE ha den fine capsen din. Jeg vil lukte på den og muligens ha sex med den.
      Du er sterk, pen, søt, og mye mer!

    3. Jeg må bare si at jeg føler meg temmelig støtt av dine uttalelser om Nittedal som sted, og dens befolkning på twitter. Noen gang tenkt over at ord også kan såre? 🙁 (ellers kan du gjerne skrive mer detaljert hvor i nittedal du befinner deg. Ville gjort stalkingen min en hel del lettere)

    4. Hvis jeg får capsen din, lover jeg å sove med den hver natt. Det er fordi du, som er deililg, fabelaktig og kongelig, har brukt den.

    5. HEI JEG VIL HA CAPSEN DIN, siden vi har samme forbokstav i navnet og greier. Du vil jo ha en ekte trønder til å bruke capsen din håper jeg!

    6. Kjære Halvor.
      Jeg døde litt av den videoen. Og jeg tar gjerne capsen om du vasker den først. Haha.
      Du er kul.

    7. Hvis du gir meg capsen skal jeg smøre meg inn i egg, ketsjup og barberskum bare for deg. Med capsen på såklart!
      🙂
      Heit og alt det der og ja.

    8. Kjære søte, sterke, pene, kule Halvor.
      Du er et virkelig sjarmtroll, du! :p Og som alle andre, dør jeg også litt etter den der capsen din..
      Uff, ærlig nok, så må jeg sitte her og le lenge etterpå, på grunn av den videoen din. Du er awesome!

    9. Kjære, vakre, sterke Kong Halvor
      Å se deg smøre deg selv inn med diverse grisete produkter med romantiske lys for stemningens skyld, får det til å røre seg i busene mine. Det er mer action enn jeg har fått på lenge. Takk for det. <3
      Forøvrig, er jeg i desperat behov for et skohorn, da jeg er for lat til å knyte skoene mine hver gang de skal på. Bruker for tiden en skje... Ikke liker hygienisk alltid, men det vet vell du alt om?
      <3

    10. Kjære Halvor. Du er pen, sterk og kul. For å gjøre ting lettest mulig for deg kan du gi capsen til meg. Bare åpne ytterdøra di og kast den over til Bogstadveien, jeg tar imot.

    11. Kjære Halvor, Du er Pen. Du er sterk. Du er kul. For å gjøre det lettest mulig for deg kan du bare åpne ytterdøra di og kaste capsen din over Bogstadveien, jeg tar imot.

    12. Kjære Halvor!
      Den capsen må jeg bare ha! Hadde satt pris på å kunne få den, som et minne om deg :>
      Takk for at du er tilbake!
      Kunne også tenkt meg de røde solbrillene dine også :> Hehe

    13. Kjære Halvor
      Det andre paret med solbriller du tar på deg, er det fra Marc Jacobs? Det ser sånn ut ihvertfall.
      (det burde kvalifisere seg som vinneren av capsen:)

    14. Kjære Kong Dødsfet,
      Som din sjefsstalker nr.1 sier det seg vel selv at jeg må få den capsen. Hvem har vel stalket deg byen rundt, på utesteder, festivaler, konserter og sofaer? Og i tillegg har sendt deg presanger når jeg har vært utenbys og ikke kan stalke? Moi. Hevet over enhver tvil. Og jeg banker opp alle som sier noe annet, bare så dere vet det. Dere kan mase om dorullen isteden.

    15. Kjære Halvor : ) <3 FY F hvor fin mage du har!! Den viser virkelig hvor sterk du er, og kul er du også!! Jeg har utrolig lyst på den capsen, siden jeg snakker hver dag om hvor utrolig pen du er. Hvis dette ikke lar seg gjøre vil jeg ha en sånn ting som hjelper meg på med skoene (skoskje?) oh hvis dette ikke lar seg gjøre så tar jeg gjerne deg.. Takk på forhånd!

    16. Kjære Halvor.
      Jeg har veldig lyst på capsen din, siden du er så pen, sterk og kul. Du trenger ikke den for å styrke imaget ditt, siden du er fullkomment awesome fra før av. Du er konge!

    17. Kjære Halvor.
      I motsetning til ALLE andre, så vil jeg ha den som holder senga di oppe, eller, den som skulle holdt senga di oppe. Siden du tok tunga di på den må den vel være gull verdt i fremtiden.
      Du er gal! Og litt sterk, pen og kul. Føler det er lenge siden jeg har sagt det til deg, nå.
      Ble av det bildet utenfor domus forresten, med is?

    18. Kjære Halvor
      Kan jeg få capsen din eller ?:D vær så snill? Jeg er en true stalker.
      Du er skikkelig pen og kul ,å sterk !! Beste bloggar’n du c:
      jeg smisker ass,gi den til en verdig vinner(meg.

    19. Fantastisk video, som alltid!
      sv: Ja, det hadde vært kjempekos! 🙂 Vi må bare få Marie inn til Oslo. Hun oppholder seg vel for det meste på Rygge, sånn jeg har forstått det.

    20. Herlig! Du vet ikke hvor lenge jeg har lett etter et sengebein med kondom på, så dette var rett å slett midt i blinken for min del. (Skal man skrive rett i blinken eller TRAFF rett i blinken? Jammen ikke lett med norsk å sånt..)
      Håper du sender den i posten i snareste fremtid, det settes stor pris på!
      (Skjønner forresten ikke hvorfor folk vil ha caps når man kan få stolben med kondom på liksom..)

    21. Kongen!
      Et bilde sier mer enn tusen ord, capsen din forteller mye mer enn det. Jeg hadde vært beæret hvis jeg hadde fått lov til å vise fram capsen din på hele sørlandskysten i sommer kun til ære for deg. Det inkluderer Hove 2011, Landstreffer 2011 og en rekke andre krinkler og kroker i dette langstrakte land. Hvis jeg hadde fått capsen din hadde den kanskje fått sett andre deler av verden, Argentina til høsten for eksempel. Sounds pretty good to me!?
      Over og ut, Ta9.

    22. Glemte å si at capsen selvsagt blir med meg på mine mange reiser rundt om i verden, og du skal få bilder av den på alle stedene. Jeg reiser om en uke.. Høkka hey! Capsen er min!

    23. Hej Halvor, jag är din största fan. Jag vill gärna att du sänder mig lite av ketchupen som du sprutade ut. Min adress är:
      Christoffer Krook
      Mandallsgate 18
      0190 Oslo
      Pusspuss

    24. Jeg hikker fordi jeg lo fra magen. Det har ikke skjedd siden.. Det har aldri skjedd. Kudos til kongen. Capsen bør åpenbart gis til meg.

    25. Kjære Halvor,
      jeg hadde blitt UFATTELIG takknemlig om jeg fikk en av de etterlengtede gjenstandene du har i din besittelse. Teknisk sett, dør jeg etter dem. Du er awesome, og jeg er forelsket i deg. Jeg må til og med innrømme at jeg har tatt en tur på Briskeby i håp om å finne deg, nettopp fordi jeg er gal.
      LOVE!

    26. Kjäre Halvor, du er heit og jeg digger katta di. Deg også.
      Jeg har snart bursdag og vil veldig gjerne ha capsen din.
      Den kan sendes til Mandalls gate (fuck it, samme som Krook sin adresse). Den kan også sendes med Christoffer hjem, men bare om du får han til å love på tro og äre at han ikke tar den sjöl.
      Evt vil jeg ha skohornet. Man kan ha mye göy med skohorn. Det burde du blogge om.

    27. Kjære Halvor.
      Du er så ufatterlig kjekk, pen, sterk og kul. Skulle ønske jeg var deg, liksom.
      Uansett. GI MEG ALT!!

    28. Kjære Kong Halvor aka den svette horegutten fra Asker! Gi meg capsen din a, sexy! Ellers tar jeg gjerne den dorullen.
      Du er best.
      Pizz out
      Hilsen Oda Asker aka din #1 fan

    29. Haha, Eva jobber i en klesbutikk for store kvinner nå! Men først ble hun sjef på Skedsmo, og da tok jeg over Løkka. Nå, derimot, er jeg mot min vilje på Vinderen. Men ja. Seff er jeg sjef!

    30. Kjære Halvor.
      Jeg har hørt rykter om at jenter som spiser agurk er serr kule.
      sv: YEY! 🙂 Hvis du vil ta livet av deg kan du låne OnePiecen min<3

    31. Du er velkommen til å tilby din assistanse på Vinderen hvertfall. Kan ikke svare for de andre avdelingene. Såfremt du fremdeles kan jobben, da, naturligvis.

    32. kjære halvor.
      har et stort ønske om at du oppdaterer bloggen litt oftere! nå har jeg jo lest det siste innlegget 5 ganger, og sett filmen fler ganger enn nødvendig. trenger mer<3

    33. Kjære halvor.
      Du er virkelig en pen, sterk og kul fyr.
      Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg capsen din, så jeg blir like sexy som deg!

    34. Kjære Halvor.
      Du er den peneste, sterkeste og kuleste personen jeg vet om!
      Derfor skulle jeg så gjerne ønske at jeg kunne få halvor-capsen din, slik at jeg kan bli like sexy som deg! Og hvis jeg ikke kan få capsen, hadde jeg også blitt fornøyd med deg som kjæreste istedet, ditt valg!

    35. Kjære Halvor. duuh.
      Wow, visste ikke det var mulig og ha så badasse par-teyer som du! Selv knekker jeg ved ketchupen. Jeg er din number 1 stalker på div nettsider og vil bli selvkuttende emo hvis jeg ikke får den capsen, ballongen, stiv rar dorull og skohorn! Bare så du vet det c:

    36. Kjære Halvor… altså, seriously, så vil jeg ikke FÅ capsen din. Jeg ser på det å stjele den fra deg som en større glede. For, jah. Jeg vet hvor du bor. Hvis du.. skjønner hva jeg mener.

    37. Kjære KongHalvor alias Heitere enn lava!
      Du e gal i nødda.
      Hilsen fra ei som er enda galere i nødda!

    38. HAHAHAHAHAHAH
      Ja, du send meg den Halvor capsen, så skal jeg med glede gå rundt å reklamere for deg (eller henge den opp på veggen, for.. ja.. ekke’ helt min stil) MEN anygays; JEG KAN FÅ DEN!

    39. Kjære pene, sterke og ikke minst kule Halvor!
      Jeg håper denne kommentaren som inneholder opp til flere positive adjektiver hjelper deg viere.
      Det vil altså si at du holder deg unne psykologen og fortsetter slik som nå..
      Noe underholdning må jo jeg også få!
      Nevnte jeg at du var pen, sterk og kul?

    40. Kjære Halvor 🙂 Gjelder dette fortsatt? Isåfall vil jeg mer enn gjerne ha capsen!! Elsker deg pene sterke og kule halvor <3 giiiii meg capsen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg