Guy on Goose on Frog

Vi har tidligere tatt opp frosken. Jeg har ingen stor forklaring på den, men den har blitt en del av meg, livet mitt og mitt univers.

Jeg har blitt svært glad i frosken, og har tenkt til å tatovere den på overarmen i løpet av våren. Jeg elsker frosker som sitter på hverandre. De er fantastiske!

Etter at frosken begynte å bli et kjent ansikt på bloggen min, som egentlig er en hjemmeside, så har jeg også blitt vist bilder av andre dyr som sitter på hverandre. I høst ble jeg for eksempel presentert for denne kule gjengen, også kjent som Spider on Frog on Turtle.

Hvordan kan man hate disse gutta?, spør nå jeg…

Det var under vaffel/pannekake-lunsjen hos Kvanneid og Christine på søndag at jeg ble vist enda en variant av dyr som sitter på hverandre. Rat on Cat on Dog gled rett inn i hjerterota, og ble der.

Jeg må nesten innrømme at jeg ble svært inspirert, og da jeg var innom radioresepsjonen på Marienlyst forleden dag, så kunne jeg ikke motstå fristelsen. La meg presentere kunstverket Guy on Goose on Frog.


Jeg bøyer meg i støvet. Jeg elsker dyr! Som sitter på hverandre.

Sykt gay at jeg pratet om at jeg har et univers, forresten. Glem akkurat det. Finnes det flere eksempler på dyr som sitter på hverandre, eller? Dyr som sitter på hverandre er det beste jeg vet.

19 kommentarer

Siste innlegg