TvTing – prelude in the shower

Jeg har mange prosjekter på gang, og et av dem har premiere i kveld. I den anledning har jeg kommet med en film, og en oppfordring!

Som sagt, så håper jeg alle gleder seg til første episode av TvTing. Den er ferdig, og legges ut på hjemmesiden innen en halvtime. Hvis du har lyst på den gamle stilongsen min, så sier du i fra i kommentarfeltet mitt etter å ha trykket “liker” på TvTing sin side på facebook. Du må gjerne fortelle meg hva du eventuelt vil bruke den til. Hvis du ikke har noe lyst på den gamle stilongsen, så håper jeg at du vil like TvTing-siden uansett.

Tilbakemeldinger og ønsker om stilongs mottas med takk, hilsen meg og de andre som er med.

28 kommentarer
    1. Har såklart meldt meg inn!! Ehm, du er veldig pen, kul og sterk? Neida, du er SÅ KLART penest, kulest og sterkest!

    2. Kjære Halvor.
      Likte TvTing på facebook, så kul som jeg er. Eller, så kul som DU er, mener jeg jo. Du er også veldig pen og sterk. Det er jeg også. ((:

    3. din sekvens var den eneste som hadde noe mening, that’s for sure. and i dont even know if that is a compliment or what the hell it is. haha 🙂

    4. Kjære Halvor ….
      Haha …..like overkroppen din :3
      Du e kul mkay ?
      Sterk ochså mkay ?
      og pen mkay ?
      Har likkkkkttt 😀
      ska bruke stilongsen som …….jah du vet O:)

    5. Jeg vil ha stilongsen din, pus. Kose med den når jeg skulle ønske du var her. Ha den inntil meg på nettene. Drikke kaffe med den i nabostolen om morgenen. Ta den med på skolen og la den møte nye folk og gi den all den kjærligheten en stilongs trenger.

    6. Kjære Halvor.
      Du er utrolig pen, sterk og kul! Jeg liker TVting på facebook fordi jeg vil ha stillongsen(shait, hvordan skriver man det?) din, fordi du er kul, og da er den sikkert kul den også.

    7. Kjære Halvor. Så super kul som jeg er, så har jeg likt TVting på facebook ! Du er bare såå super pen, og den sterkeste og ikke glem kuleste personen jeg har sett 😀 <3

    8. Kjære Halvor !
      Nå som jeg har sett denne videoen fant jeg ut at jeg ikke hadde noe annet valg enn å like tvtingnår jeg enda var igang, du er utrolig kjekk, passe sterk og har utrolig søte øyne 🙂 jeg har ingen stilonser så da kunne jeg vel ”arvet” ett parr av deg 🙂
      noe så snasent ^^ Love caroline

    9. Kjære Halvor.
      Må innrømme at jeg synes du er utrolig kul. Jeg har bestandig ønsket meg en så sterk og pen mann som deg. Nå liker jeg TvTing på facebook; kan jeg få den stilongsen i posten, vær så snill? Siden jeg spør så pent?

    10. Kjære Halvor
      Jeg har en rar følelse av at du står og leker med deg selv mens du filmer. Eller så er det bare meg.

    11. Kjære Halvor.
      En setning om at du er pen.
      En setning om at du er sterk.
      En setning om at du er kul.
      Etter å ha likt siden på Facebook håper jeg virkelig du vil sende meg den gamle ekle stilongsen, da jeg kunne trengt noe å varme meg på i disse kalde, ensomme vinternetterne. Siden du er så MANN går jeg ut fra at jeg kommer til å bli gravid bare av å være i stilongsens nærvær. Hvis dette blir tilfellet sender jeg det avkommet i posten, så Kisse Gassen kan få seg en(da en) venn.
      Smask og dask.

    12. Jeg liker TvTing. Jeg vil gjerne ha stilongsen, for å se om den har noen gjenværende kroppsvæsker fra deg som jeg kan parre meg med.

    13. Kjære Halvor.
      Du er veldig smart, som bruker en skitten stilongs til å få folk til å like TvTing på facebook, veldig utspekulert altså. Jeg gikk på den smarte planen din, og trykket LIKER, håpende om en skitten og hullete og stygg stilongs. Jeg er mat.
      Du er pen og sterk og kul. .luk go krets go nep re uD

    14. Kjære Halvor og Rambo!
      Jeg har likt facebook siden til TV-TING. Jeg er naken nå å trenger en klær. Jeg er desperat etter klær. Og jeg vill ikke bruke penger eller gå ut av huset. Dette er min eneste sjanse. Du er jo så pen, sterk, sexy, vakker, nydelig, vidunderlig og nesten like kul som linea. Hvem vill ikke ha en longs som du har brukt!

    15. Kjære Halvor.
      Jeg har selvsagt likt facebook siden din. Derfor er det bare rett og rimelig at du sender meg din kjære stillongs så jeg har noe å pryde veggen med. For å unngå å smiske skal jeg ikke skrive hvor sterk, pen og kul du er – for det må du da allerede være klar over.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg