Nattens sønner

Dagene mine forsvinner bort på internett og junkfood. Man kan bli ganske sliten av det hele, og etter en lang dag er det deilig å roe ned nervene med en pils. Her har jeg kledd meg opp i en litt mer komfortabel outfit og satt meg på lokalpuben Olsen Cafe – et kult sted på Briskeby med lounge-konsept.

Passer på at jeg kommer meg nok på pub i hverdagene. Fasinerende hvor sliten man blir av å twitre og sove. 

Fikk med meg Natt&Dag-prisen, da. Det er en pris hvor masse folk man aldri har hørt om kan vinne 50 000 kroner. Det var egentlig derfor jeg kom dit også, men så hadde desverre Hasse hørt om meg fra før, og han var kveldens konferansier. 

Hasse sa på høytaler at bordet vårt var kveldens kuleste bord, da. Også fikk jeg man-hug. Jeg og Hasse er bestevenner.

Jeg tror forresten at han har en litt skummel påvirkning på meg som menneske, etter å ha blitt infisert av demoniske krefter for 10 år siden. Jeg ble i hvert fall aldri den samme igjen.

Men så spiste jeg en trommestikke, og da ble jeg den samme igjen. 

Bandet som kastet trommestikken på meg mens jeg danset var dritkule. De kastet øl på publikum, klatret i gardinene og ble kastet ut av vaktene. De representerte på en måte alt det jeg prøver å bli. Også spilte de noe musikk, men det fikk jeg ikke helt med meg.

Ellers går det mye tid bort på glamourmodeller, groupies og chicks. Her er jeg på date med moren til Linnéa som ville drikke kaffe for å overtale meg til å bli hennes svigersønn. 

Jeg sa ja…

I et fancy liv som mitt, så går det også en del tid bort på fansen. Her har jeg truffet på noen babes som liker businessen min så godt at de ville ta meg på tissen. Jeg sa at det ikke passet helt for øyeblikket, men at de godt kunne ta noen bilder av den i skjul.

Hun ene har jeg forresten klart, ved hjelp av en inside, å tracke ned på facebook. Garantert min fineste groupie hittil. Hasse er enig. Tror jeg.

Jeg liker som sagt å ta meg noen øl, men drikker aldri mer en 15 stykker om gangen.

Jeg bruker ikke hjernecellene mine uansett, så dem driter jeg i. Det er spermen jeg er redd for. Man får utrolig dårlig rykte i guttedusjen, av alle steder, om man har dårlig sperm. Derfor drikker jeg altså aldri mer enn 15 øl.

“Sånn kan det gikk”, som vi pleide å si på BI i gamledager. Jeg har alltid gått på BI etter å ha drukket 14 øl.

Det er en finger som kommer ut av buksa, forresten. Jeg kommer aldri til å vise frem tissen. Med mindre dere maser mye nok, da.

(Skal bare lage meg en te, hold ann to sekunder, eventuelt lag te selv. Det er digg, og anbefales for folk som liker varmt vann med forskjellige smaker.)

Jo, jeg merker at jeg blir utslitt av egne interesser, og etter en lang uke med aktiviteter, så finner jeg meg stadig vandrende ved natterstid på søken etter lyset. Eller noe… Jeg vet ikke. Jeg var sikkert møkk dritings etter å ha drukket 15 øl, det er jo direkte farlig!

Men sånn utover det, så er det bare å si i fra om du ønsker å høre litt om min livsfilosofi. Den handler mye om livet etter russetiden, og en del om kule flimer jeg har sett på tv.

Det er hardt å leve skikkelig, men jeg liker det, og hadde ikke byttet det ut for noe. Ikke enda. Ikke mens jeg enda er ung.

Og en dag, så skal jeg sikkert få meg jobb også. Må bare slappe av litt først.

29 kommentarer

Siste innlegg