110% PARADISE – UKE 2.

Av familiære grunner går ting litt tregt om dagen, men det er vel bedre sent enn aldri. Forrige ukes Paradise Hotel resulterte i 7 sider med stikkord, så jeg er ganske kjørt i hodet av å sette alt dette sammen. Jeg tror denne ukentlige oppsummeringen kommer til å dra meg tilbake til deres enkle nivå innen serien er ferdig. Ja, ja. Da er det i hvert fall odds for at jeg kan bli med, da.


Her er jeg og kompisen min som var med i fjor. Han er faktisk ikke så veldig dum, men så ble han jo utstemt etter bare to uker da. De andre taklet ikke all tenkingen.

Anyway!

Niclas synes det er digg å være på solo fordi det er jævlig digg å samle tankene. Maren synes det er digg å drite alene. Ole Christian synes det er fint å bo på solo fordi alle kommer dit for å bæsje, men håper fortsatt på besøk av de kule damene han kjenner fra Krokstadelva.

Ole Christian har ingen planer om å dra fra Paradise, et forslag som blir backet opp av Kim. Så drar de og bader. Ole Christian bæsjer først.

Niclas håper så jævlig at det bare kommer noen jenter snart. Joachim er glad til for at det ikke kommer inn jenter, for da slipper han å bli seksuelt frustrert. Han har funnet skavanker på alle de nåværende jentene, så nå blir han ikke kåt på de lenger.

Madelen håper den nye gutten er kjekk, har glimt i øyet og god humor. Maren synes det er hyggelig hvis det kommer inn en skikkelig kjekk og morsom gutt, men hvis den nye gutten er en drømmegutt, så skjer det ikke at Maren går i samme fella igjen for å si det sånn, for Maren vil bare ha en kompis. Hun er ikke interessert i at gutter er keen på henne lissom. 

Så møter vi Tom Cruise, eller Stian som han også heter, på et jordet med en cricketkølle.

Det var en bummer at Stian ikke kom inn først, men da må han bare være mer the best he could be. Stian blir kalt for Snullert av vennene sine, og en gang sjekket han opp en dame på en time. Stian er møbelsnekker og elsker å snekre møbler. Han blir ikke rik av det, men han blir lykkelig av ideen, og da er han jo på en måte rik allikevel. Stian er livsfilosof. Så kler han av seg klærne på en bil.

Motto: Det handler hele tiden om å være det beste, hvis ikke oppnår du ikke store ting.

Christina ble shempeglad for brev, og shempeglad for at det kommer en gutt. Stephan har glemt at han ikke passer inn i gjengen, og håper at gutten er lik han og de andre guttene, men det gjør ikke noe om han er skikkelig retard heller.

Stian har fått en date med hver av jentene på hotellet. Sjekkereplikken til Stian lyder følgende: Jeg liker å skåle; det setter et ekstra preg.

Stian liker å skåle ofte for å sette preg, for da er man seg selv. Dessuten er det ikke hver dag Stian drikker cava! På date med jentene får han muligheten til å spørre dem om ting og noen ganger får han svar.

Drømmepartneren til Madelen må kunne le mye sammen og ha det bra. Stian er enig, for da har man det mye bedre. Ellers må han være ærlig og til å stole på. Denne beskrivelsen synes Stian passer ham bra, og så tuller han litt.

Så må Stian gi noen hjerter til alle jentene for å vinne fredning ved neste par-seremoni.

Stephan håper jentene skjønner hva som er i ferd med å skje, men Stian er slu og pakker det inn på en svært elegant måte: Takk for date, jeg har en greie til deg, ikke det fineste kanskje. Hvis du vil ha den, så kan du godt få den.

Den samme replikken jeg bruker på byen.

Ole Christian mener bestemt at Madelen har noe mellom øra og at hun skjønner at det er noe snusk inni bildet. Hun er smart og tenker konsekvenser. Dessverre tar nesten alle jentene imot hjerter fra Stian. Kim synes jentene må skjønne at dette er et spill, og tenke seg litt mer om før de tar i mot hjerter fra folk.

Heidi er oppdratt til å være snill og høflig mot alle, og om noen kommer og gir godhet, så må man jo bare ta i mot det. Nå har hun heldigvis lært seg å ikke ta i mot godteri fra fremmede. Alle guttene synes Maren var smart som ikke tok med seg noe hjerte. Niclas er stolt av å være partneren til den smarteste frøkenen på hotellet, men stusser over intelligensen til resten av jentene som bare tar i mot hjerter og tar det som god fisk. 

Niclas digger fisk, men de burde skjønt at det var ugler i mosen. 

Joachim synes Stian virker som en jævlig bra fyr og skulle gjerne hatt han her, men er redd for at Stian skal bli for god venn med Christina. Christina trenger en fyr med mer edge. 

Stian synes mottagelsen av gruppa var bra, spesielt av Kim som synes det er jævlig fett at Stian snekrer møbler. Kim synes det er fettekult at Stian også designer møblene selv.

Dessuten har Stian masse briller. Hvis Kim noen gang trenger å låne shades. Kim synes det er p.i.m.p å ha så masse briller.

Stian er ikke helt Madelen sin type gutt fordi han er litt kosete og sånn, og Stian synes det virker som Madelen fort kan backstabbe deg, men han gleder seg til å våkne opp til smile hennes hver morgen. 

Madelen lurer på om det er vanlig at det vokser hår i skrittet. Hun har nettopp brukt 2 høvler til å barbere seg nedentil, men det er bare fordi hun ikke pleier å ligge rundt.

Konklusjonen er at militærjenter  og guttejenter har en del hår i skrittet. Joachim synes det er tungt og flaut at han hår på hodet.

Stephan drar på med en morsom vits, men Heidi skjønner ikke spøken hans lissom. Det er lissom sånn “hvem skal le av deg lissom”, hun skjønner lissom ikke poenget.

Joachim ber Stephan holde kjeft fordi han ikke har det hjertet han egentlig har, og ber han slutte å si ting. Det er viktig for Joachim at Stephan er seg selv, for Joachim har blitt dolka i ryggen mange ganger så lenge han har levd. Kim synes at han og Joachim er helt like, og at Joachim er smart fordi han har mye meninger og får med seg ting. I løpet av kvelden blir han forelsket i Stian, og så danser de i boksershortsen.

Stian elsker å kline, elsker nærkontakt, elsker å spoone. Niclas synes Heidi har sykt pene øyne og utstråling og tvinger henne til å kline, noe Heidi synes er helt lissom greit. 

Så gikk han for å tisse.

Madelen synes Stephan er syk som stod å hørte på at Joachim synes Stian er kul. Jeanette blir helt satt ut av at Stephan ikke er seg selv, mens Stian bare prøver å tenke positivt. Joachim synes det er dumt, fordi han har gjort så mye for å få Stephan til å være seg selv. Jeanette blir litt redd, og lurer på om Stephan har tenkt igjen. Hun stoler ikke på alt folk sier, men hun er ganske godtroende.

Ole Christian synes ikke noe om at Stephan snoker rundt og leker MacGyver.
Jeanette synes det er litt rart mellom henne og Stephan. Hun hører ting som blir sagt, og da begynner hun å tenke. Stephan skjønner Jeanette godt, og forstår at han sliter med å være seg selv.

Stephan har funnet ut at det er noe som skjer når han drikker, og kaster en bukse på kameraet.

Perfekt avslutning av scenen, for så vidt.

Mens Niclas sover, så forteller Maren at hun har så jævlig fylleangst lissom.

Så tøyser de alle litt om at morrabrød er navnet på både vanlig brød og erigert penis. Maren synes det er turn-off om gutten sier nei til sex, men hun har en vibrator som man får orgasme av. Maren er trang, og det synes Joachim er “wadap”. Maren promper og bæsjer kaninklumper når ingen ser det. Heidi takler ikke Maren når det er alkohol inn i bildet, for da snakker maren om ekle ting, men Maren driter i om folk synes hun er ekkel.

Niclas synes Maren kommer meg noen hissige innspill innimellom som er ganske hissige. 

Når Maren drikker, så blir hun bare helt vill i trusa. Hun synes det er morsomt å lage liv og stemning, og Joachim synes Maren garantert er den smarteste jenta på hotellet. Christina smører Stian mens hun har på seg cowboyhatt, og lurer på når han tok tattisen sin. Christina har en kompis som har tattis nedover hele armen, og den er dritfet.

Jeanette elsker å bli massert fordi oljen lukter godt. Kim og Niclas liker å bade og Ole Christian har lyst til å bare bli drit-tan, og bare drikke masse og bare ha det dritfett på Paradise Hotel. 

Maren er redd for at det skal krype edderkopper inn i tissen, og niklas stusser litt på om det går ann med tanke på at jentetissen ikke er en åpen åpning. Maren sover med bukse, så de ikke skal komme inn. Niclas vet uansett at forholdene for en edderkopp ikke er bra nok i tissen. 

Så beviser Maren at hun kan lese.

Joachim synes Maren er en slu jente som tenker mye, og at Kim og Heidi er to smarte mennesker som kan tenke selv. Joachim mener at meningen med oppholdet på Paradise Hotel er å bygge relasjoner. Madelen mener det er å vise seg selv på en god side. På tv.

Stephan prøver å spise en snusboks.

Kim synes det er sykt kult at de har fått militærpose. Ingen av guttene har vært i militæret før, men de synes det er veldig gøy å kle seg ut som både militær, pirat, romer i toga også videre.

Heidi synes det er kult at hun og kim kan de kan gå i uniform og være litt fine og bestemme litt rundt. Uniformen synes hun var staselig, fordi hun liker hvit. Kim synes uniformen var p.i.m.p, og tror Heidi kommer til å bli amazing. 

Heidi liker at de kunne dolle seg litt militæraktig.

Ole Christian lurer på hva faen det heter når en dame er general. General og generinne? Det heter i hvert fall ikke grevinne. Selv har Ole Christian kledd seg ut som en turtles.

Ole Christian hadde lyst til å dra i militæret en gang. Om han skulle blitt militær nå, så skulle han blitt fallskjermjeger. Han prøvde å komme inn som jagepilot, men burde ha spilt mer Microsoft flyspill først. 

Når Kim og Heidi vekket Joachim ble han irritert og tenkte fuck. Ole Christian kan brette klær, men han vet ikke hva en brettekant er for noe. Han kan i hvert fall bevise at gulvet er reint, og kysser det samtidig som han tar pushup. Joachim kan absolutt ingenting.

Så var det klart for litt hjernetrim. Triana har funnet frem noen av verdens mest kjente diktatorer, krigshelter og verdensledere, og det er opp til deltagerne å navngi dem rett. Tryner og navn er ikke helt Ole Christian sin greie, men han kjente igjen Hitler på grunn av barten. Ole Christian synes Hitler var jævlig smart, men ingen bra kar. 

Christina skjønner ikke hvorfor dem fikk en lapp som det stod Max Manus på, da Max Manus er en norsk film. De andre er enige, og føler seg litt lurt. Joachim tror Max Manus kommer fra Cuba. Så gjennomfører alle deltagerne en svært avansert hinderløypa som blant annet resulterte i at Stian satte armen ut av ledd.

Etter en krevende dag som ekte militær, så drar de tilbake til hotellet for å danse med hverandre. Madelen synes Kim er kjekk i uniform og danser med tissen hans i stedet.

Ole Christian liker ikke å danse, men når han drikker, så driter han i det lissom.

Det hele ender med at Stephan endelig drar hjem. Han skjønner selv at det var hans egen feil fordi han aldri var seg selv. Stephan synes selv at oppholdet har vært bra, og hans beste minne måtte bli den første dagen da de satt i sofaen og hilste på hverandre for første gang.

Stephan gidder ikke å angre på oppholdet, og føler selv at han har fått en kjempeopplevelse. Som mobbeoffer på rikstekkende tv. Jeg gratulerer.

Spørsmål til dere: Kjøpt mye betakaroten enda, eller?

73 kommentarer
    1. Kjære Halvor.
      Det forrige sammendraget ditt fikk meg til å sjekke ut Paradise for første gang, og jeg endte opp med å kaste bort flere minutter av livet mitt. Når kommer jeg til å gjøre det igjen. Du er pen, sterk og kul.

    2. Kjære Halvor!!!
      DU EIER, sånn helt sinnsykt! er helt fasinert over hvor bra humor du virkelig har, hahaha!
      FORSETT SLIK, du er kongen!

    3. Har ikke blitt betakaroten enda, men har sykt lyst til å teste ut den nye og fete bruno banani parfymen!

    4. Kjære Halvor. Du er pen og kul. Sier ikke at du er ster før du viser musklene dine.
      Nei, har ikke kjøpt noe. Du gjør en god jobb.

    5. Kjære Halvor.
      hahahahah, konge innlegg!
      (så en setning om hvor pen, sterk og kul du er)
      om nei, jeg har ikke kjøpt betakaroten .. får liksom nok av det etter de tusen reklamene om det

    6. Kjære KONG Halvor!
      Det gjør meg glad at du skriver slike sammendrag, det får meg til å forstå at jeg ikke er den eneste uten noe særlig liv? I motsetning til meg er du derimot pen, sterk og kul? Dessuten er du ganske så veldig SØT og 100% sexy !
      Må forresten si at jeg ble veldig trist da du annonserte at du har planer om å gifte deg med Voe!
      Har nemlig allerede planlagt våres bryllup? Jeg har ikke gjort annet enn å gråte den siste uken, håper at du skjønner at er ganske såret… Jeg blir forresten lett bli igjen av trøste-sex – bare et tips. Da kan de faktisk hende at jeg tilgir deg, og du kan bruke de sterke armene dine til å løfte meg over dørkarmen i vårt nye Hjem <3
      Paradise-innleggene dine er uansett amazing kule! Ukas høydepunkt!!!
      Gleder meg til uke 3 og uke 4 og uke 5 og uke 6...
      lenger har jeg ikke tenkt...
      Nå skal jeg legge meg (drømme om deg)
      Jeg elsker å drømme om pene (menn)esker!

    7. Kjære Halvor
      du er pen, sterk og kul ellno, ja C:
      Joda så, har Maren egentlig en hjerne? hvordan skal en edderkopp kunne krabbe inn i fitta hennes når den har MANGE andre steder å være i rommet? liksom what.

    8. Jeg vil gjerne takke Charlotte Lilleeng, uten deg hadde jeg kommet med feil fakta på skolen imorgen. Kleint…

    9. Det verste er at jeg tar meg selv i å ha lyst til å kjøpe betakaroten. Men jeg har vett nok til å ta meg sammen, da. Klarer å stagge meg.

    10. Kjære Halvor, du er et geni. Jeg holder på å krepere av latter. Nevnte jeg hvor pen, sterk og kul du er? For du er det! Fortsett å skrive om Paradise, så får jeg hvertfall noe god underholdning ut av programmet!

    11. Kjære Kongen. Jeg blir så glad av at du bruker tiden din på å lære oss utenforstående hva som skjer på paradise hotel! Det blir så gøy, så morsomt, så artig (arne i hannkjønn?) og mye mer synonymt med gøy. Funtime lissom in the house bro fucker.. Jeg syns iallefall bloggen din er utrolig morsom, og er glad jeg har funnet en ny blogg å følge som jeg kan le av!

    12. Har ikke prøvd ut Betakaroten enda, men har jeggumei tenkt til det. Hørt man får sånn fin gulrot farge.

    13. Ok, du er sterk og jeg har vært på gardeball med Heidi. Daten hennes fortalte oss hele tiden at hun var digg, men at hun var dum som et brød. Jeg ler også høyt av disse paradise sammendragene dine. Flott!

    14. omg, jeg har ikke sett på det da… men han kjekkeste av de alle va jo han stephan og det sier kanskje litt!? gud kor dumt!

    15. Du glømte å ta med at Maren hadde funne ut at ho var så trang at ho ikkje fekk plass til ei Bama baby-gulrot i tissen. Og det synst Joachim var fett, og at da er hu trang azza..

    16. Kjære Halvor.
      Du er utrolig pen, sterk og kul!
      fy fasan så genial bloggen din er. digger det du skriver om paradise, men herregud fritids. love you

    17. Fy faen dette var akkurat det jeg trengte nå som Florenthyna er kinda inaktiv.
      Ja, også er du sterk, pen og kul

    18. Kjære Halvor.
      Vær så venlig å forsett med disse oppsummeringene. Jeg lo ganske mye. Og så døde jeg, bare for å sitere Norges kjære fjortfitter. Forsett å brenne disse rottene, så gjør du meg glad.
      Jo, også er du pen, sterk og kul da, selvfølgelig. Ikke at jeg trengte å nevne det, kjære.

    19. svar til alle som lurer på om hvorfor ederkoppen skulle krype inn i fitta til maren:
      Edderkopper kommer som både manne og dame edderkopper. Tror dere ikke at manneedderkoppene blir kåte og vil ha litt fitte de også?
      Synes det er ganske logisk jeg :))

    20. Hahaha, dette er grunnen til at jeg ikke tør å se på paradise. Og fordi det er unødvendig og tidsbortkastende da, så klart.
      Men lykke til, jeg må virkelig si du bryr deg mye om leserene dine når du skader øynene dine på den måten.

    21. Kjære Halvor!
      Jeg kommenterer aldri blogger (eller hjemmesider..), men nå kan jeg faktisk ikke la være..
      Du kan med grunn kalle deg KONG Halvor, for du er rett og slett konge. Fortsett med slike oppdateringer hver uke, jeg ler meg skakk!
      Og jeg legger med GLEDE til at du er pen, sterk og kul – for det er du.
      Takk for at du gjør hverdagen min et par hakk bedre i disse grå regnværsdager 🙂

    22. pent, sterkt og kult opplegg at du kortfatter hele driten så jeg slipper å bruke 4 x 42 minutter på å se parradajs.
      det sitte-oppå-deg-tilbudet står fremdeles ved lag. jeg har ikke edderkopper i musa.
      hade kjære halvor.

    23. kjære halvor!
      skulle egntlig spørre om hvorfor alle nevnte det med at du er pen sterk og kul(selv om det er et dumt spørsmål) men nå skjønnte jeg det :):) fyfaen du er genial!! du er bakgrunnen på lesebrettet mitt:) ja, også er du kul sterk og pen, men det vet du jo:)

    24. LOL!
      innleggene dine om paradise er utrolig morsomme, bare synd at bloggen din ellers er utrolig tragisk og dårlig, siden du prøver å være bloggverdens mannlige linnéa……..

    25. Hei, jeg heter Jens. Jeg er 49 år og kommer fra Kristiansand. På fritida liker jeg å spille volleyball. Kanskje jeg skal begynne å krige litt? Det hadde vært fint. Noen ganger liker jeg å være sammen med venner. Men ikke alltid. Bare noen ganger. Jeg vil aldri dra til Afrika. Men kanskje til Spania. I morra! Da skal jeg gjøre det. Griser er søte. Men noen ganger hyler de. Ganske høyt. Jeg er sikker på det. Hvert fall i dag. I morra skal jeg spise. Jeg skal spise hund. Ja, i syden. Der har de mange fisker. Hvert fall gule. De blå fiskene lever i brus. Ja, i cola. Brun cola. Sola er rund. Yes shit. Bare i dag og i morgen og alle andre dager. Norge er et vakkert land. Jeg hater onsdager. Du trenger ikke å hate det samme som meg. Jeg heter tross alt Jens.

    26. Helt gjennomsnittlig morsomt. Trodde for sure at du kom til å ta med det Maren sa om at hun hadde vid vaginaåpning. Da tok jeg meg faktisk i å tenke “OM ikke det gullkornet der er med i Halvors ukentlige Paradise-sammendrag da!” Men neida

    27. A. Nonym: Greia med Maren er at hun sier så ekstremt mye, så det er ikke lenger like morsomt. Jeg synes faktisk hun begynner å bli tiltrekkende, bare fordi hun har så mye på hjertet og velger å si det (Istedenfor å bruke twitter, slik som normale mennesker). Personelig synes jeg det er mye morsommere med de seriøse samtalene som foregår, hvordan de “oppegående” på hotellet beskriver ting. Helst i edru tilstand. Den første tredjedelen av hver episode er alltid morsomst.

      Da er de blottet.

    28. Som siste gang; thanx! Dette er jævlig funny å lese. Føler nesten at jeg ser på Paradise også vøtt. Fy fader. Men jeg er sikkert på at jeg ikke hadde flira like mye av å se på Tv3 som å lese postene dine.
      Betakaroten? Sånn gulrot på boks som man blir gul i huden av? Nei, jeg drikker heller brunt øl. funker som faen.

    29. Kjære sterke pene kule Kong Halvor. Jeg har anbefalt ditt innlegg på min blogg, så hvis du vil anbefale min dumme blogg, på din blogg, så blir jeg veldig glad.

    30. Kjære Halvor, kongen av Briskeby( Hvor enn nå det er).
      Du er utrolig pen, sterk og kul! Og morsom, da..Det er på en måte derfor jeg leser bloggen din..Nei, jeg har ikke kjøpt betakaroten, gjør alt for ikke å bli som de dumme brøda i Paradise Hotel. Selvom du synes Maren er pen..:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg