Jeg heter Halvor, og jeg er narkoman

Nei da, jeg er ikke det, men jeg stjeler macbook’s på skolen om dagen, så dere kan godt kalle meg kleptoman. Det er derfor jeg har hatt bart den siste tiden også. Når jeg har bart, så er det ingen som kjenner meg igjen.

Bare ikke si det til lærern min; han digger ikke businessen min etter at han tok meg i å buffe iPhone’en hans.

Uansett da, så tok jeg et helt meningsløst bilde i en bakgate på Torshov. Eller, så meningsløst er det ikke. Hun jenta i bakgrunnen hadde akkurat misbrukt meg mot penger. Hvorfor jeg legger ut bilde? Jo, for å fortelle dere at dere kan gjøre det samme, så klart. Jeg er blakk igjen. Brukte opp alle kontantene mine på svart hårfarge til barten.

Hittil tenker du forhåpentligvis at innlegget suger, for det gjør det jo. Jeg har snakket om stjeling og bart, lagt ut 2 uheldige bilder, og nå skal jeg toppe de hele med 6 bilder om sko.

Bilde 1: Jeg fikk nemlig post her om dagen! Fra en nettbutikk som heter Crossway.no.

Bilde 2: Jeg gikk med en gang til angrep på pakken. Litt fordi jeg var spent på innholdet, og litt fordi jeg elsker å pakke opp ting. Knivstikke gaffateipen som en somaler med rambokniv på trikken og bare rive opp pappen. Jeg digger pakker, liksom. Spesielt om de kommer fra Crossway.no.

Bilde 3: Inne i skoa hadde leverandøren, Crossway.no, gjemt unna en stor klump med papir. Jeg så ingen annen løsning enn å spise dette.

Bilde 4: Så dro jeg på meg den nye skoa som jeg akkurat hadde fått i posten av nettbutikken Crossway.no, som selger sko.

Bilde 5: Rambo fikk den gamle skoa mi – en sko som for så vidt ikke kommer fra Crossway.no, men en eller annen bod i Camden. Eller Christiania. Jeg har egentlig ikke peiling. Jeg har sikkert stjålet den av lærern min på skolen. Han hater meg, liksom.

Bilde 6: Ny sko! Jeg føler meg akkurat like kul som en blond hore med falsk ræv, og jeg liker det. Takk for at dere gjorde meg til en bimbo, Crossway.no. Og til dere andre, jeg er fortsatt til salgs.

Reklame? Ja, selvsagt var dette reklame. Motbydelig? Ja, absolutt, og jeg gleder meg til å se deg si nei takk til gratis sko. Jeg ser forøvrig frem til at flere sender meg gratis ting i posten. Adidas, Nikon, Ringnes… Come on! Jeg prøver å bli sellout for å gjøre opprør mot leserne mine her!

Whatever.

Et bilde som ikke viser noen sko. Jeg fikk tross alt bare én, så jeg kunne ikke bruke den ute. Ellers har jeg på meg klær fra forskjellige butikker, flagg og en misbrukt dokke. 

Så var jeg publikum på en konsert foran stortinget. Jeg fikk ikke med meg så mye, men jeg tror det var rap-gruppa Gatas Parlament som stod for underholdningen. Jeg liker den sangen de har om mat.

Også har jeg hengt på Oslo S og fått tilfeldig forbipasserende til å ta bilder av meg, mens jeg ser skeptisk ut. Jeg er generelt ganske skeptisk når jeg henger på oslo S. Det henger usedvanlig mye latterlige mennesker her.

Inkudert meg, så klart. Jeg er helt sykt idiot.

Også har jeg blitt avfotografert av ukjente jenter i Karl Johan. 

De skulle bare visst hva jeg kunne funnet på å gjøre dersom det var mørkt ute. Jeg er ustabil, og det håper jeg dere andre husker på før dere stopper meg når jeg går rundt uten påfølge!

Snakk om påfølge, forresten. Her er Christian, min manager og støttekontakt. Vi tok oss likegjerne en tur over grensa, vi. Jeg får jo knapt bevege meg i Oslo lenger, etter flere uheldige tilfeller av stjeling. Jeg blir ond av barten.

Jeg avslutter innlegget mitt nå. Jeg ser selv at det blir for dumt, men publiserer det alikevel. Det er viktig å blogge hver dag om man skal være bimbo, og det ville vært kjipt å drepe ryktet mitt fordi man ikke blogger ELLER blogger om noe som ikke er sponset. 

Dette innlegget er altså sponset av sko og klær jeg har kjøpt, fått og stjelt i opptil flere butikker.

Og så en konkurranse til neste gang. Noen som ser hvor jeg befinner meg på dette bildet? Det er verken Byporten, Glassmagasinet eller Domus i Fagernes.

Vinneren av konkurransen får et solkort man kan putte langt opp i ræva. Takk for meg.

62 kommentarer

Siste innlegg