Et innlegg som omhandler ting og sånt

Ikke det at jeg bryr meg, men siden det har blitt så populært å ikke bry seg, så skal jeg late som jeg gjør det alikevel. Jeg synes det er kult at så mange leser bloggen min – som egentlig er en hjemmeside – hver dag, og ser selv at den har blitt ganske upersonlig den siste tiden. Det er egentlig ikke meningen at den skal handle om noe annet enn meg, meg og meg, men jeg har ufattelig mye å drive med om dagen og Paradise Hotel-referatene er egentlig ment for et annet nettsted. De kommer til å bli forflyttet dit etterhvert, slik at min egosentriske internettverden kan få være i fred.

Jeg ser selv at dette innlegget er helt unødvending, og at det stikker i mot mine egne retningslinjer om å ikke beklage sine egne innlegg på en ubetalt blogg (hjemmeside). Jeg sier det fordi jeg synes tilstanden er et problem selv, og litt fordi jeg er ufattelig usikker på meg selv. Seriøst. Jeg står ikke for noen ting. Jeg vurderer å melde meg inn i FrP på grunn av det, liksom. Jeg trenger en identitet. GI MEG EN IDENTITET, HORE!

Sorry…

Jeg har en rekke innlegg som nesten er ferdige, men de mangler en siste personlig touch som bilder og tekst. Blant disse skjuler det seg et portrettintervju med Rambo, en reportasje om tilstandene gjennom vinteren, litt dyp livsfilosofi og selvsagt litt hverdagsfjas om alt og ingenting. Mest ingenting. Jeg spiser ikke om dagen heller. Eller… Jeg spiste en snitte uten pålegg på tirsdag. Det smakte kald plastikk med frø.

Jeg vil lage flere videoblogger også, men i min overgang fra pc til mac, så skjønner jeg fortsatt ingenting. Jeg er keen på ha kjøre en runde med spørsmål fra dere også, men det er egentlig mer tidkrevende å svare på masse spørsmål, enn det er droppe det, så foreløpig dropper jeg det.

Jeg prøver egentlig bare å fortelle at jeg lever, selv om jeg føler meg litt som en zombie. Jeg har hundre prosjekter i lufta, og klarer ikke lande noen av dem. Jeg trenger en assistent, jeg. Med store pupper… Jeg kan betale i spoon og havregryn med melk og sukker.

Hypp?

13 kommentarer
    1. Nå er jeg beroliget. Ikke lat som at du har et liv Halvor, det kler deg ikke.
      Neida, elsker hjemmesiden din Halvor. Keep up the good work! Omg, lol, <3, txtz.

    2. Kjære Halvor.
      Du er så kul og sterk og pen, men du må huske å legge ut link om du skal flytte Paradisen, da 🙂

    3. Bare for å sette det i perspektiv: ville det ikke vært bedre med en assistent som kan gjøre livet ditt lettere OG som kan koble deg til flere kvinner å spoone med? Bedre det enn å bare kunne spoone assistenten liksom…

    4. Kong Halvor! Slutt å tull sånn, du gir meg falske forhåpninger 🙁 selvom jeg ikke har såååå store pupper så har jeg mye annet å tilby deg.. Jeg kan koke ris til deg hver dag, og gi deg thai massasje. Og etteerhvert når jeg har tjent litt gryn og sånt fra deg så kan jeg jo skaffe meg silikon. Skal vi si det sånn da muskelbunten min? loveaaaaa

    5. Jeg har sygt store pupper, men jeg hater havregryn og er jævlig kravstor. Men alltid lykkelig når jeg får sovne i spoon. Hypp? Du må forresten også betale flybilletten fra min by til din by.

    6. Kjære Halvor.
      Du er så pen, sterk og kul, og i tillegg er du veldig morsom (den siste slengte jeg på selv; du får den gratis). Jeg er hypp på å være assistenten din! Jeg har helt grei størrelse på puppene og jeg elsker både havregryn og spooning. Men, skal jeg bli assistenten din, så må du nok flytte hele herligheten (deg) til Trondheim, i det minste for litt spooning et par ganger i måneden. Hva sier du? Er du hypp? 😉
      Jeg kan tilby kort avstand til Trondheims uteliv (bor midt i sentrum), og en seng som er akkurat passe stor for spooning. I tillegg kan jeg tilby ekte, økologisk villsaukjøtt, dersom du er hypp på å smake. Høres ikke dette supert ut? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg