Raspeballfjes

… Mens vi venter på et comeback: Liv har sendt meg en ny link som hun vil at jeg skal legge ut på hjemmesiden min. Denne gangen er det ikke en film, men muligheten til å være med i en. Om Norge og posten og slikt.

Trykk!

Jeg prøvde selv, og lillebroren min på 6 år synes den var morsom fordi det var bilde av meg der hvor det egentlig skulle være bilde av andre.

 

Jeg skjønte ikke helt humoren i filmen, men det er nok mest fordi jeg ser etter dype poenger og hva filmen egentlig handler om. Den symptomatiske handlingen. Jeg vil si at filmen kan kategoriseres som en drama, med tydelige likhetstrekk fra den franske nybølgen.

Det skal derimot sies at det var veldig moro å lage filmen. På et tidspunkt var jeg til og med sikker på at jeg hadde blitt utsatt for et surrealistisk punkd-påfunn av  David Lynch – “Lurt av David Lynch” – da jeg plutselig hadde fått klare likhetstrekk til Superkidzen.

Vil dere vite hvor gøy jeg synes det var?

Så gøy. 

 

13 kommentarer
    1. “På et tidspunkt var jeg til og med sikker på at jeg hadde blitt utsatt for et surrealistisk punkd-påfunn av David Lynch – “Lurt av David Lynch” – da jeg plutselig hadde fått klare likhetstrekk til Superkidzen” uoffisielt kåret til månedens kommentar for april 😀 hahaha
      du må gjerne kåre den offisielt om du vil!

    2. Kjære Halvor, siden du først hadde bestemt deg for å ta bort barten kunne du jo ha lagt den ut for auksjon på hjemmesiden! Ikke så kult. Lim den på igjen.
      Du er fremdeles sterk og kul da.

    3. Kjære Halvor…jeg prøvde dette, uten noen tro om at det ville være morsomt utifra de merksnodige bildene dine, og det var ganske morsomt: siden alle mennene fikk mitt fjes med pannelugg. Haha.
      Nei. Faktisk, det var gøy. ^^ Forresten(jeg har aldri hørt om deg før eller sett denne hjemmesiden), jeg trodde først du var regissøren til Kongen av Bastøy. v.v

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg