her er det ingen punktumer

For litt siden spiste jeg en gammel melk for å slappe av litt, men det funket ikke, så da måtte jeg plutselig bare gå en tur, også lukket jeg øynene og ble borte for alltid og åpnet dem igjen å da var jeg plutselig inne i et hus som jeg aldri har vært i før,

og jeg skjønte ingenting, men det var så fine farger og den gamle melken gjorde vondt inni magen min, au-au, men det var så fine farger og jeg hadde i hvert fall ikke vondt i hjernen mer,

så derfor begynte jeg å titte litt rundt i det fine huset med alle fargene og forsto fort at livet dreier seg om mer enn bare bitches and money; det handler om å bo i fine hus med mange streker og runde, bløte ting i veggene,


men det er klart at livet ikke er en drøm selv i en drøm og derfor måtte alle barna fra Solvang skole i Asker dra på utstilling ved Asker Museum og lære om Otto Valstad, mens jeg kunne være i huset mitt og spise mere gammel melk og kose med de fine hårene i alle hjørnene som egentlig ikke tilhørte voksne mennesker engang,


og vi hoppet, og vi hoppet og vi hoppet, alle som var i huset, inkludert meg, hoppet og hoppet, jeg ble nesten sliten, men så spiste jeg litt mere gammel melk som ingen har lest eller hørt om noen gang fordi den er hemmelig,


og alle ville kjøpe en sykkel, men ingen hadde råd,

huset mitt, okkupert, squat the world, fight the law, men hvorfor vil man bo i en blokk uten lamper, jeg skjønner ingen ting mere, jeg,


og her er blokken min, pluss brunt plastfjell, og blokken min ser ut som en tegning, men er egentlig mye større enn det,

men pistolen lå igjen hjemme, ingen odds for å bruke den her uansett,


men denne pistolen har jeg alltid med og den kan man bruke til alt, for eksempel mat,


hvis du er redd for purken, stapp stumpen full av agurken, neida, men det ser sånn ut, #writerposering,

den beste følelsen i verden er å ikke ha det dumt for det er litt surt, og har sykkel, jeg har sykkel, sykkel, sykkel, du har ikke råd til rullesko engang,


pistolen min er en magisk lurefinger med nok krefter til å ta gifteringen til alle jentene på en gang,


et liv uten bekymringer er ikke et liv, din hore, men hvis du spiser melk, så trenger du ikke å tenke på hvor du sprer eggene engang,


syk.


Dette innlegget er fra nå av med punktum og er fra nå av totalt verdiløst. Men ingen betaler innlegget med penger uansett, så det gjør ikke noe. Litt som den stjerna i Asker Kirke, som ikke er der. Der er rart med sånne stjerner, du.

Vil noen flytte inn i huset mitt? Vet noen hvor huset mitt er? Jeg skal ikke skyte noen før 6. august. 

14 kommentarer
    1. Kjære Halvor. Denne kommentaren er ikke magisk, men ganske. Jeg vil bare at kommentaren min skal gi like mye mening som innlegget ditt, potetmjøl, fingerbøl, apekatt og Batman. Utover det er det god lagånd i Star Trek og omegn. Ha en fin dag. Kuse med løk.

    2. Jeg ble glad når dette innlegget kom ut.. Endelig, your back!
      Jeg syntes det var greit å lese uten punktum. Ikke forstyrrende i det hele tatt =)
      ogsåå likte det femte bilde. ^^
      Hilsen A.

    3. Kjære Halvor, du har nå blitt utvida fra Kongen av Briskeby til den pene, sterke og kule Kongen av Briskeby OG Randomness!
      Gratulerer
      Punktum

    4. Kjære Halvor . skulle ønske jeg også kunne sykle inne i huset mitt. du er rå kar
      jeg har ikke tenkt til å fortelle deg at du er sterk, pen eller kul. Det har du sikkert fått høre nok

    5. KJÆRE Halvor.
      Den stjerna i Asker kirke har jeg sett. Eller ikke sett blir det. Uansett. Nå vet du det. Ja.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg