Kongen av La Belle

For litt siden dro jeg og noen kompiser på La Belle Sole ved Solli for å sjekke opp Paradise Hotel-damer. Ved inngangen var det et rødt teppe og en vegg med masse merker på. Jeg fikk en liten fyr som solgte roser til å ta bilde av oss foran veggen med merker på.

Rett etter at jeg hadde tatt bilde, så kom Karoline Berget sammen med en jente jeg mistenker at ikke har vært med på Paradise Hotel – noe som selvsagt kom overraskende på. Jeg har jo et avstandsforhold til Karoline som Karoline ikke vet om, så akkurat det var et hyggelig gjensyn. 

Flaks for Karoline at jeg ikke hadde med kniv denne kvelden. Det hender jeg har med meg en kniv…

Jeg ble stående på utsiden for å se etter flere Paradise Hotel-folk. De er så morsomme å se på.

Å jammen kom det ikke flere Paradise Hotel-folk som ville stå foran veggen med merker på. Jeg visste hele tiden at de kom til å like seg foran veggen. Alle som melder seg på Paradise Hotel elsker vegger og merker.


På en eller annen måte, så klarte jeg å komme meg inn. 


Jeg har faktisk vært på La Belle før også, på bursdagen til Ida Wulff, men jeg husker ingenting av det, og alt tilsa at også denne kvelden skulle bli relativt svartmalt – det anbefales ikke å drikke en flaske med brennevin før man skal på vors.

Her er det nye hoffet på La Belle. Det er de som styrer utelivet i Oslo når de andre er på Paradise Hotel.

Fra venstre: Prashant – han har akkurat laget en applikasjon som heter PartyM8 fordi han digger party. Så er det meg og en dame som ikke har vært med i Paradise Hotel. Også er det Christoffer fra klassen min. Han trodde vi skulle spille bowling.

Utover kvelden begynte jeg å miste hodet fullstendig. Jeg husker jo ingenting selv, men jeg har blitt fortalt en del av politiet dagen etterpå.

Det er ikke min øl eller sprit jeg drikker av. Det er Karoline Berget sitt. Jeg prøvde å dope henne ned, men så endte jeg opp med å drikke det selv. Synd for Karoline…

Oi! Hele veggen er full av Paradise Hotel!


Problemet med å drikke sprit og oppholde seg på samme sted som noen du har skrevet dritt om siden mars må være at du prøver å forklare hvorfor du har skrevet dritt om vedkommende siden mars.


Jeg tror med andre ord ikke at noen av Paradise Hotel-deltagerne har noe særlig til overs for meg, og jeg tviler på at de vil bli med hjem til meg for å lage film, slik jeg vet at jeg spurte dem om minst 10 ganger. 

Bortsett fra han her, da.

Jeg og “FrPer med Che Guevara-tatovering”-Mads fant faktisk tonen, og vi skal lage masse filmer. Det er sant.

Her er Karoline Berget igjen, sammen med hun som antageligvis ikke har vært med i Paradise Hotel enda.

Karoline snakket til meg på facebook-chaten i stad, og fortalte meg indirekte at jeg kunne få se på henne gjennom vinduet om natten:

Karoline Berget: Til alle mine nære og kjære facebook venner. Har du 1 minutt til overs? Gå inn og gi en liten stemme, om du vil bli med eller eeei :o) karolineberget.blogg.no

Halvor Harsem: Greit, vi sees i natt. Eller … jeg ser deg i natt.

Her er Rafiq, forresten – sjefen av blogg.no. Jeg tror han skal inn på Paradise Hotel til neste år.

Jeg har han på facebook og profilen hans er mektig dominert av barisbilder og muskelfleksing. Jeg tror ikke han har tribaltatovering, så han vinner nok ikke.

Uansett, da. Jeg måtte komme meg vekk fra La Belle før de homofile kokainmisbrukerne nede på den bekmørke dassen i kjellern spiste meg levende. Jeg vet ikke helt hvor jeg dro, men jeg vet at Pastorn fra Krogstadelva hadde prøvd å bryte seg inn i leiligheten min med en knekt pinne og en ledning i løpet av natten. Rambo hadde visst gått til forsvar under badekaret.

Hva må man gjøre for å bli bestevenn med Paradise Hotel-deltagerne, egentlig? Må man kidnappe dem og skjære av dem små kroppsdeler? Jeg har så lyst på en kjempestor bie som jeg kan ri på :-(((
 

8 kommentarer
    1. “Jeg har så lyst på en kjempestor bie som jeg kan ri på :-((( ”
      Kjære Halvor.. HAHA! Du er.. du er.. ubeskrivelig kongelig! Og faktisk tror jeg du er ganske sterk! Pen sterk og kul er du hvertfall! Denne hjemmesiden er min favoritt

    2. Kjære Halvor. Du er utrolig pen og ser skikkelig sterk ut! Jeg kan tenke meg at du er en kul person.

    3. Kjære Halvor.
      Lykke til med å finne den kjempestore bien som du kan ri på, si i fra viss du finner den.
      Og for å ikke glemme det så er du veldig pen, sterk og kul, bare sånn at du vet det..

    4. Kong Halvor! Er du klar over at du hadde gjort paradise hotel KULT? Det hadde serriøst vært genialt om du hadde vært med der.. du er den perfekte deltaker som faktisk kan redde paradise fra enda flere tapere! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg