Reklamepause: Gi oss bedre BSU nå!

Dette innlegget ble skrevet før jeg dro til Roskilde. Se på det som en reklamepause til deres fordel. Les, utfør og bla videre. PS: Dette innlegget er for din egen del ganske viktig.

Noen dager før jeg dro til Roskilde skjedde det noe som skjer meg alt for sjeldent. Jeg fikk en mail fra et reklamefirma som ville gi meg ekte penger for å hjelpe dem med en kampanje DnB NOR kjører for å gjøre BSU-tilbudet enda bedre. Om du ikke vet hva BSU (BoligSparing for Ungdom) er, så bør du ta deg selv litt i nakkeskinnet. Det er en veldig viktig sparemåte for alle over 13 år – hvor målet er å kunne spare opp til å kjøpe bolig. Unik rente. Selv har jeg brukt BSU i mange år i håp om å kunne kjøpe en leilighet til en dag.

Vel, du kan kanskje ikke spare opp til hele boligen, men formueverdien din har en del å si på hvor mye du kan få i lån av banken. I dag kan man ikke spare mer enn 150 000 på BSU, noe veldig mange (inkludert megselv) synes er alt for lite. Jeg vet ikke hvor langt tilbake i tid man må dra for å finne huspriser på 150 , men jeg er ganske sikkert på at det levde dinosaurus her. DnB jobber i hvert fall med å doble maksbeløpet til 300 000. Det er en viktig sak man kun kan vinne på.

Jeg dro ned til DnB for å bli med på et møte. Det kom flere bloggere dit også, men jeg var den eneste med hjemmeside.

Om jeg skal være helt ærlig, så dro jeg egentlig kun fordi jeg er forelsket i Annette Haga, men det er det ingen som vet. Bortsett fra dere. Og bestemoren min.

I møtet pratet vi om hvordan vi skal få flest mulig av våre lesere til å signere DnB sin sak, ved å like DENNE facebooksiden. Jeg mener det må være som å skyte seg selv i foten å ikke støtte denne saken, men DnB ville absolutt kaste masse penger etter dere for å være sikre på at dere ikke sluntrer unna. Derfor lyder dagens konkurranse slik som dette:

Hvor mange prosent har boligprisene økt med de to siste årene?

Tips: Du må selvsagt inn på DENNE siden, trykke liker, så lover jeg at du finner svaret ganske raskt. 

Når du er ferdig, så skriver du svaret i MITT kommentarfelt. Ikke på facebook. Om kort tid vil en vinner blant kommentarer kåres. Premie: 5000 kroner inn på BSU. Med andre ord; gratis penger. Har du ikke BSU fra før, så fikser DnB det for deg uten noen problemer. Det VIL bli trøstepremier også.

Konklusjon for dere som ikke gidder å lese hele innlegget:

  • Trykk liker HER.
  • Finn svaret på spørsmålet mitt med tykke bokstaver rett ovenfor.
  • Skriv svaret i mitt kommentarfelt.
  • Vinn 5000 kroner til din BSU-konto.

Med tanke på hvor få som kommenterer blogger i forhold til lesertall, så er det en ganske stor odds for å kunne stikke av med premien. Uavhengig av om du er 13 eller 30. Bruk muligheten!

_____________________________________________________________________________________

Yo! Denne konkurransen er nå avsluttet og den heldige vinneren av gratis penger er en jente som heter Charlotte Louise. Jeg har stalket henne på facebook og det er stor odds for at jeg vekker henne midt på natten med en død rev i den ene hånden og en stiv lemmen i den andre. Til dere andre; sorry om jeg lagde falske forhåpninger om gratis penger. Jeg visste ikke at det var cash som skulle til for å få dere til å begynne å kommentere hjemmesiden min. 700 kommentarer – vennligst aldri gjør det igjen, jeg har et liv jeg prøver å leve. 

Kommer snart tilbake med mitt liv som offentlig, tilbakestående kødd. Spis noen drops imens. 

692 kommentarer

Siste innlegg