Ultravox – Vienna

Jeg er alt for flink til å sitte hjemme i sofaen uten å gjøre noe, og grunnen til dette er fordi jeg fort blir umotivert. Noen ganger, ofte etter å ha sett filmer, bilder og annet, så blir jeg inspirert og motivert til å gjøre lage ting selv. Da må jeg finne på noe som jeg har mulighet til å gjøre selv, og gjerne der og da. Uansett hvor enkel ideen min er, så må jeg bearbeide den, styrke den og jobbe mer med den. Jeg har psykelige krav til meg selv og det jeg gjør.

Jeg vil egentlig gjøre ganske mange ting, men mange av de tingene jeg vil gjøre trenger engasjerte medhjelpere. Når du har et psykelig personlig krav til det som skal produseres, så er det vanskelig å få tak i folk som er like opptatt av å produsere ditt verk. Problem. Dermed blir man umotivert, og setter seg tilbake i sofaen med de virkelig gode ideene på hylla. Og så blir man inspirert av noen filmer, bilder eller annet igjen, og lager noe nytt og enkelt, som krever alt for mye tid fordi det aldri blir bra nok.

Poeng? Det er ikke et poeng. Bare ring meg om du har ressurser til å produsere alt jeg tenker på, hele tiden. Det blir verdt det, seriøst! I hvert fall for meg. Da skal jeg slappe av mer, og kjøpe meg en ponni. I mellomtiden, så legger jeg ut den siste filmen i rekka over ting Halvor produserer når han kjeder seg og blir inspirert. Anbefaler å ikke se den.

75 kommentarer

Siste innlegg