Reklamepause: DnB NOR bytter navn og deler ut gratis penger i 11 timer.

Dnb NOR har i løpet av natten slått seg sammen med Postbanken og Vital, og blitt til DNB. I den forbinnelse har Nina, min hjelpeverge- støttekontakt- og storesøster innen pengebransjen, bedt meg om å informere om dette. Jeg skjønner jo ingenting av begrepet penger, men jeg har fått det hele inn med teskje og nå skal jeg prøve å videreformidle dette for dere. 

Fra klokken 11:00 i dag, altså kl. 11:11 den 11.11.2011, så deler nye DNB ut 1111 kroner hvert 11 minutt i 11 timer.

Jeg vet ikke hvor DNB sin interesse for tallet 11 kommer fra, men det høres utrolig kult ut når alt er likt, ikke sant? Jeg er selv diagnosert med OCD som for meg resulterer i tvangstanker og et sterkt behov for perfeksjonisme, så jeg har mine mistanker om hvor dette kommer fra. 

OCD eller ikke; DNB gir bort en stor bunke med gratis penger hele dagen, og det finnes 2 måter å anskaffe dem på, uten å ty til bankran, utpressing eller salg av kokain til bankens mange ansatte.

1: Gå inn på DNBs facebookside og skriv dine tips- og ideer til hvordan banken kan utbedres til å bli den perfekte fremtidsbanken for deg. 

2: Hele dagen vil DNB, fortsatt via sine facebooksider, legge frem spørsmål til dere. Svarer du bra her, så får du plutselig gratis penger. Anbefalt.

Som sagt, så vil DNB trekke nye vinnere av 1111 kroner hvert 11. minutt. Jeg har lyst til å delta selv, men jeg har allerede vunnet én gang ved å skrive dette tipset:

Banken bør i fremtiden involvere seg mer i den nye generasjonen i form av både sponsing og innspill i sosiale medier og ungdommelige initiativer- tiltak- og aktiviteter som konserter og arrengementer, og et tettere samarbeid med ungdommen for å tilrettelegge- og informere om hva banken faktisk kan bidra med når det kommer til personlig økonomi og forståelse av pengesparing, pensjonsfond og BSU.

Nå følte jeg meg sykt smart som skrev så mange kule ting i bare to setninger. Her er den nye logoen til DNB, forresten. Den får meg til å smile fordi jeg liker turkis og fordi Nina ga meg en klem i går!!!

PS: Jeg har fått lov til å dele det første spørsmålet fra DNB med dere slik at dere kan forberede svaret litt, men husk å vente til klokken er over 11:00 med å svare! Det lyder føgende:

Hvilke banktjenester ønsker du å få på din mobiltelefon? – Svar HER.

12 kommentarer

Siste innlegg