Konkurranse: Moods of Vulkan!

Som alle vet er jeg en solid tilhenger av Moods of Norway. Jeg elsker rosa dresser med bilde av coctail-glass og traktor. Jeg har alltid elsket Moods of Norway. Moods of Norway in my heart, som jeg pleier å si. Når jeg går ut, så pleier jeg alltid å representere Moods of Norway med minst ett plagg. Dette plagget utdanker alle de andre klærne jeg har på meg helt. Om sommeren trenger jeg ikke å ha på bukse og slikt. Ingen ser noe annet enn de pheeete klærne fra Moods of Norway.

På grunn av Moods of Norway, og at Moods of Norway er så utrolig kult, så skal jeg spare penger og flytte til Bryn. Da skal jeg ha en rosa traktor inne i stua.

Jeg digger Moods of Norway. Her er jeg på La Belle og fester hardt i den kule stilen min. 

Er dere klar over hvor mange damer jeg har dratt med meg hjem på grunn av de kule klærne mine? Det er snakk om at det kommer til å bli dritmange nå om litt, i hvert fall. Har bare ikke giddet å prøve enda. Det blir fett. Da skal jeg gi dem tidenes Moods of Norway-kveld, og den skal avsluttes på et hotellrom i Bryn med en flaske cava og en flaske med gul Farris.

Jeg elsker Moods of Norway, ass. Det er så tøffe som tør å lage lyseblå dress. Også elsker de landet sitt siden de har “Norway” i navnet, og det betyr “Norge” på norsk. Skulle ønske jeg også kunne selge lyseblå dresser. Da skulle jeg krevd to stykk St. Olavs Orden av Kong Harald. En til meg, og en til min sterkeste støttespiller Rambo.

Her bruker jeg opp de siste pengene mine, forresten. På harde stoffer.

Og i veldedighet til de svake i samfunnet.

Og for å holde varmen gjennom vinteren.

Jeg digger Moods of Norway. Traktoreiere i Norge burde vært forpliktet til male traktorere sine rosa.

Her er jeg, forresten, mens jeg ringer til DNB for å høre om de har noen hjalmar-jobber til meg, så jeg får tjent litt penger til mat, gul Farris og diamantringer.

Banken digger Halvor, og overraskende nok ville DNB at jeg skulle avholde en konkurranse rundt Moods of Norway-festen på fredag.

Rambo bare: Sell out. Du er pinlig og dobbeltmoralsk. 

Og jeg bare: Slapp av du a’, Rambo. Skal du klage, så kan du få deg en jobb og bidra litt. Det er ikke gratis med diamantringer og Farris! Voks opp. Slutt å sove overalt!

Rambo: Men herregud … Kan du ikke heller selge kroppen din til 15-åringer fra Alta eller noe sånt?

Halvor: KRAV MAGAAA!

Rambo: …

Halvor: Fin pusekatt.

Jeg pleier å vinne slike dype samtaler mellom meg og Rambo. Han er smartere enn meg, og har et mye bredere vokabular. Men jeg er større enn han, og kan når som helst ta han i bryting.

Konkurranse:

Mine gode venner DNB er jo en av hovedsponsorene til Moods of Norway. Jeg er litt mer bærepose-mann selv, men det er ingen hemmelighet at Moods of Norway arrangerer ganske hissige fester. Førstkommende fredag arrangeres det fest og moteshow på Vulkan, og jeg skal få gi bort totalt 4 VIP-billetter til to heldige vinnere. For de med VIP-billetter starter det klokken 19:00, og moteshowet er i gang klokken 22:00. Det serveres alkohol, så det er 20-årsgrense på arrangementet. Jeg skal dit, jeg også. Det blir sikkert gøy! Selv håper jeg at det kommer en kjempestor, homo drag-elefant dit.

Spørsmål: Kan bunad brukes uansett hvilket antrekk det er oppfordret til?

For dere som er usikre, så vet jeg at svaret står i Skikk og Bank-boka til DNB. Det står også på DNB sine sider på Facebook. De fleste vet sikkert svaret fra før, også. Det krever med andre ord ingenting å delta. Husk å linke til mail, facebook eller blogg. Jeg trekker 2 vinnere i løpet av kvelden eller morgendagen. 

————————————————————————-

Vinnerne er kåret. De heter Runar og Vegard, og visste at bunad kan brukes til alle anledninger. Kan tenke med at de velger å gå med bunad på  Moods of Norway-festen. 

57 kommentarer
    1. Bunad kan ikke brukes i alle sammenhenger. Også når man sitter alene hjemme og gråter, fordi man ikke er på Moods-fest.

    2. Jeg vil helst ikke vinne, jeg svarer bare for at Rambo skal få god mat og ikke Whiskas-dritt. Svaret er ja (…)

    3. kjære halvor.. katten din er kjekk!
      ja, klart du kàn det… men om det er oppfordret til kjole og hvitt så kan det være du stikker deg litt ut i mengden og kanskje sett litt misforstående ut på av verten/e.

    4. Seff kan den det! Ein av grunnane til at eg valgte bunad, slik at eg slepp tenke på antrekk til div. Neida., joda…

    5. I norge er det slink at bunad kan brukes uansett hvilket antrekk det oppfordres til i innbydelsen 🙂

    6. åååå du er så kjeeeeeeeek!!
      jeg tror svaret er at man kan gå med bunaden når man vil, men det ser jo kanskje litt rart ut om man gjør det i butikken da XD

    7. hei søte og sterke halvor 🙂
      bloggen din er så kul, digger den!! 😀
      nei, man kan vel ikke gå med bunad uansett? trodde det bare var til spesielle anledninger jeg …

    8. ja, jeg går med bunad heeele tiden jeg!! på skolen og alt! haha, skulle tatt seg ut 😛
      neida, men til fest og høytider syntes jeg man kan det 🙂
      <3 <3

    9. halla bror! føler det blir litt feil å kalle deg pen, men sterk og kul er du 🙂 og fet blogg da. ække helt moods fan da, men fett med en fest uansett så slenger på en comment. Ær’e ikke lov å gå med bunaden uansett a? tipper det jeg

    10. ja, bunad kan brukes uansett hva som oppfordres til i innbydelsen, sånn er det bare. Bunad er utrolig pent, Halvor, du burde få deg en! da hadde du blitt enda kjekkere og kulere og sett sterkere ut!

    11. Ja, bunad kan brukes uansett hva som er dresscode 🙂
      Men i praksis slår det ikke sånn kjempegodt an hos dørvaktene på La Belle…just sayin’

    12. Hei,
      Har du husket å delta i trekningen av den nye Ipad 2?? 🙂
      Sjekk min blogg/url :>)
      Ved at du sprer til venner og bekjente øker sannsynligheten for at DU vinner!
      Og er du smart, så lager du ett blogg innlegg også 😉
      Det vil også trekke lesere til din blogg 🙂

    13. Kjære Halvor, du er så sterk at hvis Pippi hadde sett deg, hadde hun skammet seg.
      og JA, bunad kan brukes til alt!

    14. Reklame blir ikke mer ok, kult, eller pent selv om det er innpakket i sarkasme og moods of norway hat.
      Generisk oppgulp er _bra_
      Generisk oppgulp og snikete – snikreklamering (som egentlig ikke er snikete bare prøvd å gjøre mer trivelig) er ustilig.
      Ser penge greia, hey, jeg ville reklamert for bare 100 lappen, men da er det jo greiere å bare stå for det?

    15. Kjøre Halvor.
      Du zuper kul, ekstremt sterk og kjempe pen.
      Ja, bunad kan brukes uansett hvilket antrekk det er oppfordret til.

    16. Synes godt du kunne flyttet til Bergen, og solgt kroppen din til 17 år gamle jenter der. Kjenner mange som hadde blitt faste kunder. Du kunne rekrutert mannehorer, og bygget et eget playboy mansion der dere kunne bodd.

    17. Livet er hardt, hjemmesidelivet er sikkert også hardt. Jæ bare lizåm vil heller ha en hode-opp når reklamifiseringen kommer (SHIT, gå å legg deg snikislamisering). Jeg synes du burde innføre en liten * eller en / eller, eller andre subtile tegn slik at man vet at det kommer en skuffelse på slutten. Eller skuffelse og skuffelse. Et valg i alle fall. (for viss man ser på kommentarene vil jo ikke lesermassen avta av den grunn.
      TEGN Halvor, det er tror jeg er løsningen!

    18. Kjære pene, sterke, kule Halvor.
      Såklart bunad kan brukes i alle anledninger! Kan, ikke bør. Uansett, jeg har ingen planer i helga, så send meg billetten du!

    19. Kjære bunad!
      Halvor kan brukes uansett hva det er oppfordret til! Det viktigste er ikke hva man har på, men at alle ser like ut!
      Du er sterkere enn pippi 🙂

    20. Du er verdens snilleste fyr og digger deg super masse! Skal melde meg på konkuransen jeg så kanskje jeg og min kompis V kan være med!! :)))

    21. Halvor driter penger, det er lett å se…halvor går med myk pels! å kjører bmw?…
      han har alt han trenger? Å JEG DIGGER DET<3

    22. Okei da, jeg ser den! Det er kjipt å være kjipt, og klam, og mest av alt pengeløs.
      Det er tross alt som du sier, ganske fint å kunne få penger for å gjøre det man liker best.
      og på samme note: viss du noen gang får tilbud om å reklamere for noe som kan lede til en konkurranse der vinneren får biletter til Peru, slå til!

    23. HAHAHA jeg tror jeg dør!! Hahahaha!!!! Åååå pusen din er så søøøt! <3
      "Kan du ikke heller selge kroppen din til 15-åringer fra Alta eller noe sånt?", haha serr, jeg ER fra Alta :p ikke kødd med alta ass...

    24. Kjære Halvor!!
      Bunad kan brukest uansett hvilket antrekk det oppfordres til i invitasjonen.
      Foresten er utrolig fint med gutter i bunad 😉

    25. Kjære Halvor.
      Jeg vet at du er en av de mest tiltaksløse menneskene som finnes i verden. Men når du først har en hjemmeside, er du nødt til å oppdatere den oftere enn dette. Det er veldig fint at du gjør deg flid med arbeidet og alt det der men du kan jo legge ut litt oftere! Lag en film, det tar ikke mer en femten minutter av dagen din. Foreslår også at du kan lage ” serier” sånn som du gjorde f.eks, når du var i tyskland.
      Poenget da, det var at når folk først begynner å lese hjemmesiden din, og har lest gjennom bloggen og alt du har skrevet før, da venter man på noe mer. Selvfølgelig gjør man det! Vi vet også hvor jævlig lite innholdsrike mesteparten av dagene dine er. Så vennligst stopp denne fjerdeklasse-oppførselen din, da man gjorde få lekser men gjorde de så nøyaktig som man bare kunne. ( Du vet en gang skrev jeg naturfagslekse i femteklasse, og bestemte meg for at alle ord skulle ha bindestrek. Så jeg skrev ordet helt oppi siden av arket, for å kunne tegne på en bindestrek under, dette gjaldt hele A4-siden. Jeg forbinder deg med å være en sånn person.)
      Jeg lurer også på om du har fått vannkopper. For hvis du ikke har det så er du nødt til å ringe meg og fortelle meg det når du får det. Jeg har heller ikke fått det skjønner du, og vil helst ha det før jeg ble femti. Du kan få den ære av å smitte meg. Er forresten veldig gøy å følge deg når du er ifra Asker, hvor jeg ofte er og er nabokommune til. Du er jo kjendis.
      Du burde også bruke bunad selv Halvor. Det hadde fremhevet hvor sterk, pen og kul du er.
      Dette må besvares, din tiltaksløse hybelkanin.

    26. Du som er så opptatt av mote – legger merke til at du har tatt ut øreringene dine. Lag en sak om det til oss som fremdeles tror slikt er kult da. Hva er det du skjønner som vi har misforstått? Jeg har begynt å lure på om jeg er u-kul…

    27. Da så! Jeg skal ikke ta ut mine før jeg er for voksen til å ha dem. Kan jo bli en morsom film når du forsøker få dem inn igjen, er nemlig dritvanskelig å få på plass den lille kulen, synes jeg da… 😮

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg