INSTAGRAM

Jeg holder på med femten forskjellige innlegg om gangen igjen, og klarer derfor ikke få ut noen av dem. Ikke ha store forventninger heller – alle innleggene kommer til å bli dritdårlige og fulle av intern sjargong som bare Rambo forstår.

I mellomtiden kan dere følge oss på Instagram! Rambo har lyst på sin egen, men foreløpig deler vi på min.

Rambo har nettopp oppdatert bloggen sin forresten. Sjekk ut HER.

Du er en fin fyr, Halvor. Du er litt stygg i trynet, men du er helt ok også. Jeg trenger forresten tips til morsomme folk å følge på instagram. Jeg kan generelt ganske lite om instagram. Og verden.

58 kommentarer
    1. Kjære Halvor!
      Du er fantastisk pen, sterk og kul, og ikke minst helt awesome!
      Følg meg på instagram duu @leneejohnsen :):):)

    2. Fine katter! Men du må lære deg hva ord betyr før du bruker de. Det høres veldig rart ut å kalle noe for en intern sjargong, da sjargong allerede innebærer at noe er internt. Anbefaler en fremmedordbok. Dette er jo ikke første gang du bruker rare ord uten å vite hva det betyr.

    3. Kjære Halvor, du er pen, sterk og kul.
      Følg meg på instagram, @FrideFisk. Jeg har ingen followere enda, lagde den for 10 minutter siden. Jeg har store planer om å være morsom når jeg gidder å stå opp.

    4. Kjære Halvor! Du er pen, sterk og kul.
      Kan du være såå snill å melde deg på paradise hotel som skal være neste sesong!? Hadde vært så tøft og hele serien hadde blitt sååå mye bedre !

    5. Kjære Halvor.
      Skulle ikke egentlig kommentere, men da jeg så at noen skrev: ‘Kan du ikke være såå snill å melde deg på paradise hotel neste sesong?’ tenkte jeg at jeg bare måtte si: NEI HALVOR IKKE GJØR DET. Men det vet du vel fra før av? Hade Halvor

    6. Kjære Halvor!!
      Digger hjemmesiden din, og alle bildene ser man hvor fantastisk kjekk, pen,sterk og kul du er 🙂
      Follow meg på Instagram: Amandasure
      P.S kan du sende en bursdagshilsen til meg på face eller insta? har nemlig bursdag idag hadde satt stor pris på det!
      P.P.S du er sterk, kul og pen!

    7. og siden jeg først har kommentert kan jeg vel si at du kan følge meg: _louisejohanna
      jeg er AKKURAT som alle andre jenter på instagram, men jeg legger ikke ut så innmarri mange bilder av meg selv, bare en gang i blant

    8. Kjære Halvor. Du er kul, pen og sterk .. Jeg er også kul + morsom!! Og da syns jeg at du skal følge meg på instagram :))) Jeg heter foresten julii98 på instagram. Ok?

    9. Hvis du er ute etter noen morsomme og kreative mennesker å followe er jeg mannen din, hvis du er glad i Katter, hester og bilder av meg på Rema osv..
      Instagram: HenrikEngelien
      xoxo

    10. Kjære Halvor. Siden du er så pen, sterk og kul kan du jo følge meg på instagram: synnekaasbol 🙂
      kan ikke rambo også få seg instagram da? :DD

    11. kjære superkule halvor! tror @piakristinee er ganske kul. Men jeg må inrømme, at venninnen hennes – @fishebolla er kul hun også. Og forresten, hvis du ikke follower oss, kan du være så snill å kommentere et eller annet tull på et av bildene til fishebolla? haha

    12. Kjære Halvor!
      Du er en morsom mann. Du har også et fint ansikt. Du kommer nok ikke til å følge meg(for jeg er ikke så veldig kul), men for sikkerhets skyld så heter jeg @miasandviken på Instagram.
      Stå på. Snart blir du kjendis for du er pen,sterk og kul.

    13. Kjære Halvor.
      DETTE ER MITT FJERDE FORSØK. JEG SKRIVER FRA MOBILEN SÅ DET TAR EKSTRA TID. NÅ SYNTES JEG DU KAN LEGGE MERKE TIL MEG. JEG TROR DET ER IRRITERENDE Å LESE MED CAPS-LOCK, SÅ JEG TAR DET AV. Du er veldig pen, kul og sterk. Det er jeg og. Venner? Hadde blitt starstruck om du sjekket ut min instagram @sandracristea.
      Xoxoxoxoxoxox nuss kyss koz klemz Sandra

    14. Hvis du har lyst (bare hvis du har lyst) så kan du (KAN!) følge instagram-hjemmesiden min (slæsh blogg). Jeg heter martinekantine, litt fordi det rimer, og litt fordi jeg en gang kjøpte mat i kantina. Her legger jeg ut bilder av dyr, støv, julebrus og min egen skygge. Hvordan har du det forresten i dag? Bra håper jeg. Hei og hopp!

    15. Kjære Halvor, jeg hadde satt pris pris på om du kunne være så kul å lage slik Paradise Hotel greie som du gjorde i fjor. Der sterke deg skriver hvordan du oppfatter episodene. Husker hvor bra det var i fjor og hvor mye jeg lo av pene deg.
      Hils Rambo fra meg og fortell han jeg er en stoor fan og at han bør lage seg sin egen instagram, han er jo tross alt verdens kuleste katt!

    16. Kjære Kong Halvor. Du har en kul instagram. Det kan kanskje være gøy å følge meg på instagram for Rambo sin del fordi jeg har to katter. Den ene tror jeg lurte seg ut til Rambo en gang i forrige uke da hun ikke kom tilbake. Hun har heldigvis komt tilbake nå, men det ser ut som hun savner noen, og jeg har en mistanke om at det er Rambo. @ingorla

    17. Kjære Halvor, du er pen sterk og kul og jeg digger både deg og hjemmesiden din<333333 håper du vil følge meg på instagram @susen1202, da hadde jeg blitt veldig glad!

    18. Kjære Halvor OG Rambo.
      Hva heter dere på instagram? 😀
      Du er veldig pen, overraskende sterk og usedvanlig kul, you go girl

    19. kjære halvor. du er konge! finnes ikke noen som er bedre enn deg! <3 du er pen sterk og kul <3
      jeg er din største fan! <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg