Halvor på Hallo P3

På onsdag var jeg på NRK for å snakke om ting på radioen. Det var interessant, men det var ikke like morsomt som å hoppe kjempehøyt på trampoline.

PS: Jeg er opp ned på begge bildene, men det er kun fordi jeg ikke har tid til å snu dem rundt fordi jeg må tisse sånn.

Har lagt ut sendingen fra torsdag for dere som ikke fikk hørt det, og for dere som har lyst til å høre det igjen. Dere som ikke vil høre det igjen kan også få høre, men da synes jeg dere er ganske dobbeltmoralske og vanskelige å forstå seg på.

Min Twitterkonto er HER og Rambo sin er HER. For dere som ikke skjønner en dritt av Twitter, så kan jeg anbefale Twitterfilmen som vi lagde i fjor. Den er litt morsom, litt informativ og litt snill (om den hadde vært menneske).

Skulle du ønske at du bananfluer kunne snakke sånn at man kunne blitt kompis med de og hatt dem på skulderen når man dro på shopping? 

15 kommentarer
    1. Hei, visste du at jeg er naboen til fetteren din markus? DET ER GANSKE KULT!!!! ville bare at du skulle vite det liksom, siden da er det en sjanse for at jeg kan se deg i virkeligheten.

    2. Jeg beundrer deg faktisk. Og det er ikke fordi du løper rundt naken med en pose på hodet, eller lager en videoblogg på 6 min om katten din, men fordi du har hatt den oppveksten som du har hatt. Jeg vet hva jeg snakker om. Ellers blir jeg glad om du legger ut en spilleliste, eller skriver litt om bandene/artistene du hører på.
      – fast leser

    3. Kjære halvor. Du er meget pen,sterk og kul. Jeg beundrer deg meget! Jeg ville bare si at du tok deg meget godt ut på ingen kims, ingen kos reklamen eller skal jeg si ingen halvor, ingen kos?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg