VINN 50 JUSTIN BIEBER BILLETTER!!

Dere leste rett! På grunn av en sykt bra deal jeg har ordnet meg (får 30 000,- for dette), så skal hele 50 billetter til Justin Biebers konserter 16-18.april deles ut til 50 heldige JB-fans!

Alt du trenger å gjøre er å like/dele dette innlegget på facebook! Skriv i kommentarfeltet når du er ferdig! Lykke til!

“Never say never” – Justin Bieber.

Nå kommer det masse bilder av JUSTIN BIEBER!!! 


På dette bildet lager JB(<3) rocketegnet. Han er en av nåtidens eneste ekte rockestjerner.


Lille-Justin. Elsker haaaan<3


Verdens beste smil. Justin har ikke tatt noen plastiske operasjoner, og alikevel ser han ut som verdens søteste jente <3 <3


Lilla er fargen til Justin Bieber. Han fant den opp.


Her ser Justin på Selena Gomez (hore) for første gang. Resten er historie!


På dette bildet har Justin Bieber sensurert litt av håret sitt på grunn av en bad hair day. Justin Bieber er kun et menneske han også – bare at han er perfekt.


En kollasj av Justin Bieber-bilder som er helt like, bare at noen er små og noen er store, og noen av bildene er faktisk opp-ned. JB (<3) er like fin opp-ned.

Ulempen ved å ikke lese alt er at man ikke leser dette. Men det gjør du, og siden du gjør det er du mest sannsynlig ikke så naiv at du tror jeg hadde gått med på å spre denne folkesykdommen av et kommersielt eksperiment videre til mine lesere. Dersom jeg hadde hatt 50 billetter til Justin Bieber skulle jeg solgt dem overpriset til sossete drittunger, og brukt pengene på murstein og sement. Deretter skulle jeg murt igjen alle dørene på Telenor Arena. Problem Solved. Justin Bieber er like viktig for musikkverden som McDonalds er for matindustrien.)


Her ser Justin Bieber litt ut som pingu. Haha, elske han!!!


Justin i skyttergrav under første verdenskrig.

Nå er dette innlegget ferdig. Forhåpntligvis er JB (<3<3<3) også snart det <3 <3 <3 Internet is cruel.

273 kommentarer
    1. Kjære Halvor! Ferdig med å dele innlegget, velg meg! Du er så fin og sterk og søt og morsom<3

    2. Kjære Halvor, jeg har nå delt innlegget og jeg liker allerede facebook-siden din fra før av.

    3. Kjære Halvor.
      Jeg vil egentlig ikke ha justin bieber billetter, men tar denne muligheten til å skrive hvor fantastisk kul, pen og sterk du er. Noe jeg absolutt forguder ved deg!!
      Ha en god kveld,
      Inger-Lise

    4. Kjære Halvor.
      Du er en fantastisk morsom, kul, pen og sterk person. Jeg digger deg rett og slett.
      Nå vil jeg si at dette var et smart påfunn, en av mine yngre lattlige facebook venn, delte dette innlegget i håp om en billett. Jeg vil takke deg for morsomme påfunn som dette som gjør dagen min bedre med en liten latter.

    5. kjære halvor, du er pen, sterk og kjempe kul<3
      hvilke kommentar felt skal jeg skrive at jeg er ferdig? :*
      vil så veldig vinne, kjære kjekke vakre halvor :*

    6. kjære halvor! du er kjempe pen, drit sterk og veldig kul!
      hvilken kommentarfelt skal jeg skrive at jeg har likt?<3
      vil veldig vinne kjekke vakre Kong halvor :*

    7. Kjære Halvor!
      Jeg oppfatter deg som en konge den dag idag og ser for meg deg som Norges konge fremover i tid. Og det er konger som deg som jeg ser opp til. Og det er godt at det er umulig å bli som deg, fordi da kan alle se opp til deg. Du er jo så pen, du er født pen, og jeg kan jo ikke glemme å nevne hvor kjekk du er til inni de grader! Og du er kongen, så hvorfor skal ikke du være den kuleste på jord!? For det er jo du! Du er den kuleste personen folk må bli kjent med! Men en ting som folk flest frykter, det er at du er så sterk. Du er den sterkeste kongen i universet. Ser virkelig opp til deg!
      Håper jeg vinner ikke bare en, men flere Bieberbilletter siden jeg ikke har billetter selv.
      Hilsen Jai!

    8. Når du skrev at du fikk 30 000 kr for dette, trodde jeg i et øyeblikk på deg. Da ble jeg litt lei meg. Digget bildet av Aaron Carter da.

    9. Kjære, kjære gode, snille, superduperüber awesome’e, pene, sterke og ikke minst KULE(!!!!) Halvor! Jeg har kjempelyst på billetter til Justin Bieber, og jeg vedder på at du har kjempelyst å gi en eller to til meg!! (hehe) Fordi jeg er din alleralleraller største faaan! (e egentli trønder, men æ valgt å skriv herre på bokmål, sia da skjønne du deeet). Jeg har likt og delt innlegget ditt 🙂
      Hilsen din og Rambo’s aller største fan!!

    10. Fyfaen så jævlig flaut å se folk som tror du faktisk deler ut bieber billetter. Men jeg elsker deg Halvor. Du er sterk, og tøff og pen og kul. Du er alt. Du er perfekt. Du er Justin Bieberen i mitt hjerte. :));))

    11. hihi lilla xd dagens fjortenåringer har ikke lært om kildekritikk enda, sleipt
      MEN UANSETT; JÆVLIG BRA GJORT!!!!!!

    12. Kjære kong halvor❤
      Jeg er med!:D Du er verdens peneste, kuleste og sterkeste jeg vet om! Og jeg digger deg! Spesielt posemannen❤ jeg har ikke billett til konserten, men hadde blitt så takknemlig om jeg hadde fått 2stk, sånn at jeg kunne tatt med bestevennina mi! Du er uansett best Halvor!

    13. Kjære Halvor,
      jeg har egentlig ikke lyst til å skrive “kjære Halvor”, men jeg holder ønsket ditt ettersom det er din hjemmeside (du har blogg, ikke skjul det). Jeg synes ikke du er særlig pen og sterk, men kul, det er du. Litt hvertfall. Noen ganger, etter å ha lest twitteren din, har jeg lyst å hente en 3 meter lang hvithai og legge den i badekaret ditt, men ellers vil jeg gi deg en 3 meter lang hvithai som du kan legge i andre sine badekar. Uansett, jeg håper du har og har hatt en fin dag fylt med morsomme kommentarer angående din “konkurranse”. Du må kvitte deg med leserne som ikke klarer å lese hele innlegget, altså alle leserne dine.
      Neida, du er skikkelig pen, sånn helt sykt, omg ilu, og sterk, herregud har du sett musklene dine??? Vil smøre deg inn med olje”!!!! Og så sjuuuukt kul iluiluilu<3<3<3<3

    14. Kjære Halvor, du er genial!! Men skulle gjerne ha vunnet en billett og gitt den som leke i julegave til gorillaen min 🙂 slik at jen fjortis mindre fikk dra på justinbieber konsert 🙂

    15. Kjære Halvor.
      Du er så pen, sterk og kul, derfor delte jeg innlegget ditt for å vinne JB-billetter slik at vår felles venn, Caroline Maria Nilsen, ikke må dra alene på konserten blandt tusenvis av ville fans.
      Kos og klems

    16. Kjære Halvor.
      Du er en fantastisk morsom person, og du er bare awesome! Du er kjempe pen og sterk og du er utrolig kul!
      Jeg har forresten likt og delt dette innlegget 🙂

    17. Halvor, godskjenn kommentarene mine da! Ikke gidd å lur småunger, det er lite kult og lite hyggelig.

    18. Kjære Halvor.
      Du er faen meg forbildet mitt! Lo så jævlig godt #nohate4JB
      Synes det er både trist og latterlig å se hvor få som faktisk leser hele innlegget ditt….

    19. Kjære Halvor.
      Du er pen, sterk og kul, og ikke minst morsom! Men her går du over streken.
      Om folk virkelig syns dette er morsomt vinner du, men come on, dette blir for barnslig, til og med fra din side. Unødvendig å rakke ned på andre mennesker på den måten. Dette er nok bare tomme ord i et forsøk på å underholde (og kanskje å provosere liiiiitt), men det er uansett respektløst, ikke bare mot han som person, men også mot de som liker han. Fans som ikke har gjort deg noenting. Han holder på med sitt, og du holder på med ditt. La det være sånn. Ikke bruk tiden din på å slenge tåpelige kommentarer. DER mistet jeg litt respekt av deg. Ikke fordi jeg er SUPERFAN av Justin Bieber, men fordi han er et menneske (som du skrev så fint i denne teksten :P:P:P:P).
      Bare fordi han er en offentlig person, er det greit å rakke ned på utseende og karriere/jobb? Plis, ikke kom her med at “han bør tåle det, han har valgt det selv.” Stopp her, for alles bestem, dette ble for dumt, hihi.

    20. Kjære kjekke, kule, sterke Halvor. Du er kongen, og jeg gjør som kongen befaler. Sammen skal vi finne en kur mot denne folkesykdommen. Foreløpig virker sement og murstein som den beste ideen.

    21. Kjære Halvor, du er pen, sterk og kul.
      Jeg har delt/likt innlegget ! 🙂
      – Josefine klovning :))

    22. Ta meg. vær så snill
      Har prøvd alt for å få tak i billetter.
      Jeg er 100% true belieber siden 2009. <3

    23. Kjære Halvor.
      Vær så snill å velg meg jeg har delt bildet.
      Jeg trenger virkleig å få billetter.
      vær så snill

    24. Kjære Halvor!
      Jeg leser bloggen din hver dag på grunn av at du er så er utrolig pen, sterk og ikke minst kul, jeg har aldri lest en like kul blogg so dette før! Håper virkelig at jeg vinner en billett, det hadde vert like rått som du er 😉

    25. Kjære Halvor! Du er så pen sterk og kul elsker deg! <3
      jeg har falt for Justin siden slutten av 2009 og nå har jeg prøvd alt for å få billetter til konsertene hans i 2013, men har ikke fått tak i. Jeg vet absolutt ikke hva jeg skal gjøre. Tanken på at han kommer til Norge igjen og skal holde 3 konserter mens jeg skal sitte hjemme på facebook og lese statuser om at alle skal på Bieber konsert dreper meg. Jeg håper så veldig å få billetter!! <3

    26. Jeg beklager til alle dere over her, men han lurte dere, les det som står nesten i midten dere. Han er bare et eksempel på hvor dypt man kan synke… Belieber forever <3

    27. Kjære Halvor.
      Dette er hvorfor du bør bli konge over ikke bare Briskeby, men hele Norge.
      Ler av alle som ikke leste hele innlegget. Altså 99%. De bør selge pcen sin, for de burde ikke være her. Du er forresten veldig pen og sterk og kul.

    28. Hahahah <3 dør av de som går på dette. Elsker det du skriver under bildene "her er justin bieber i skyttergravene under første verdenskrig" geniiuuuuuuuus

    29. Kjære Halvor
      Du er beste bloggeren! Pen, sterk, kul og kjempe snill som deler ut billetter til JB. Vil gjerne ha<3

    30. HAHAHAHAHAHA er det ingen som leser hva det står under harry potter bildet???? xD du er et Fuckings geni Halvor RESPEKT! <3

    31. har gjort de greiene og vil gjerne vinne en billett så jeg kan lage pai av den! (bacon og brokkoli)

    32. kjære halvor! du er sykt pen sterk å kul, og jeg har delt dette inlegget! får jeg biletten min nå? så jeg kan ødelegge får en beliber!?! elsket bildene du la ut av han btwwww! men om jeg ikke vinner ligger rambo tynt ann.

    33. Kjære Halvor. Jeg har likt og delt innlegget og vil veldig gjerne vinne en billett!! – Må ikke minst nevne noe om hvor pen, sterk og kul du er 🙂

    34. Hei kjære konghalvor! Min søte, fine og herlige helt som er så sterk og barsk.
      Jeg håper på å vinne billetten/billetter sånn at jeg kan tjene litt cæsh. Oh, det hadde vært fantastisk. Alle de skrikende bieberfansa etter meg fordi jeg har en verdig billett jeg har vunnet fra deg. Fantastisk! Vell, vell jeg har likt innlegget nå. Ta gode valg som du alltid gjør, hils Rambo med det samme 🙂

    35. Sykt mange som skriver at du er sterk, Halvor. Er du sterk? Er Justin sterk? Kjenner du Justin? Har du møtt Justin? Har Justin noen dyr? Har du katt? Jeg har ikke katt. Jeg har hund. Har du hund? Hallo?

    36. Kjære Halvor, du er pen, sterk, kul og ikke minst fantastisk morsom. Enda morsommere er dog kommentarfeltet! 🙂 Well done

    37. Hahaha konge! Digger at det er så mange som har “deltatt”. Lykke til folkens! Kos dere på JB konsert

    38. Å herregud! dette måååååå jeg vinne! har likt innleggget kjære, pene, sterke og kule Halvor. du har ingen anelse om hvor mye jeg har lyst å se den perfekte jenta opptre med englestemmen hennes!:)

    39. Morsomt at faktisk så mange tror på dette, 50 justin bieber billetter koster masse å til og med ikke de som er på topp 20 får ikke så mange til å dele ut.
      Kos dere på JB konsert, lettlurte unger.

    40. Dette må være noe av det mest geniale jeg har lest på lenge! HAha, du er best KONGHALVOR

    41. Kjære Halvor.
      Nå har jeg likt og delt statusen og før jeg poser denne kommentaren vil jeg skrive en setning som du kanskje vil sette pris på.
      Du er herlig, ster og drit kul. Jeg elsker selvtilliten din og du er bare super kul!

    42. …Jeg som trodde at jeg hadde mangel på hjerneceller. Dumme, dumme naive mennesker. Om jeg hadde vært dø, hadde jeg vridd meg i graven etter å ha lest noen av disse kommentarene.

    43. kjære deg, du er den mest geniale personen i hele verden! jeg ler meg i hjel av alle disse naive idiotene som ikke gidder å lese gjennom hele innlegget en gang 🙂

    44. [email protected]
      Kjære Halvor. Jeg har fulgt deg veldig lenge, og har sett alle youtube filmene dine. Spessielt de filmene du er i underbuksa, fordi du ser så sterk ut. Jeg tror du er sterk fordi du drikker tran. Jeg holdt på å drikke tran bare fordi du gjør det, men jeg gjorde det ikke likevel. Det ble for teit.
      Du er også veldig kul. Og veldig pen.
      Du er sikkert penere om du gir meg to billetter til Justin Bieber konserten. Da blir du pen da. Og kul. Og litt sterkere.
      Hilsen meg. (epost adressen finner du i starten av denne kommentaren)

    45. Kjære Halvor.
      Du er så pen, sterk og kul. Forguder deg!
      Angående “konkurransen”: hahahaahah, genialt!

    46. Har delt/likt på facebook! Er egentlig i tvil om jeg har lyst til å vinne (frykter hørselsskade..), men det er ikke så farlig siden jeg aldri vinner ting uansett >:) Håper vel mest å vinne for søstersens skyld. Hun er fan til det punktet det ikke er gøy lenger..
      For ordens skyld er du penere, kulere og sterkere enn noen gang!

    47. Kjære Halvor.
      Jeg tror jeg er forelsket i deg siden du er så pen, sterk og kul. Du er rett og slett ganske så genial, og jeg tror vi kunne fått pene barn sammen.
      Hilsen Oslobeboer

    48. Kjære Halvor
      Elsker at alle sier “Har lest bloggen din kjempelenge. La meg vinne”.
      Bitches be busted. Åh, så utrolig genial du er!

    49. Kjære Halvor nå er det gjort!
      og fordi du er så pen, sterk og kul så syntes jeg at du burde gi meg en billett.
      Og siden du er så snill og deler ut bieber billetter så er jeg så snill og gir deg et lite katte dikt:
      mørk høstvind i granskog
      full av tårer
      en hvit katt
      møter skogen i brått kast
      total forvirring for glad dompapp
      vind usynlig
      katt synlig
      umulig å gripe redselen i flukt
      så mørk vind
      og katt
      et kast mot naken hud
      deretter høstens kjølige fred
      vakkert eller hva? 🙂

    50. Kjære Halvor. du er stygg og feit. kødda, du er pen, sterk og kul. xDDDDDDDDDDDDDDDDDD
      MEN EN TIN, HVORFOR RAKKER DU NED PÅ MIN KJÆRE JUSTIN??? hva har han gjort deg??? bare for han er penere enn deg, hæææææ???? kødda, hahhahaha. holdt på å døøø. morsomt, morsomt. hvordan hadde livet mitt vært uten bloggen din. vet ikke, og vil ikke vite det heller.
      kozz og klemzz fra sint, kødda GLAD belieber!<3

    51. Kjære Halvor du er Norges komikonge, det er umulig å bla gjennom bloggen din eller twitterprofilen din uten å få kula, du er en herlig person og jeg gleder meg til den dagen du sitter på tronen av Norge. Lykke til!

    52. Kjære Tøffe Halvor , du er den kuleste mest tøffe bloggeren i historien jeg trenger biletter til konserten og jeg hadde satt pris på om du hadde giddi i kontakte meg på facebook evt.
      Hilsen Trym Buer :]]

    53. Er det ikke litt trist å se hvor mange som ikke leser hele inlegget ditt? Rart hvor blendet disse “ungdommene” blir av bilder av gromgutten Justin!

    54. Kjære Halvor. Du er pen, sterk og kul, og jeg er en av de leserne som faktisk tok meg tid til å lese HELE innlegget (: Og btw skjønte jeg at du ALDRI ville gått med på dele ut billetter for personen du forpester mest i hele musikkverden..

    55. Kjære Halvor. Du er bare så skjønn og sterk, og jeg elsker at du elsker Justin Bieber-det gjør jeg også! ;-D det er bare så utrolig kult!! har delt innlegget, og likt siden, vil veldig gjerne ha en bilett! 🙂

    56. Done!! gir du meg to skal jeg ta med en venn, og vi skal stå i bokseren hele konserten + at vi skal skrive JB på overkroppen våres. 🙂

    57. I tilleg til sangene hans er dette innlegget er et stort bevis på at fansene hans ikke kan det med å tyde tekst. Gøy å lese kommentarene over

    58. kjære halvor, du er veldig pen, sterk og kul!:-)
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!JEG HAR DELT OG ER MED

    59. “Folk” tar seg tid til å dele, like på facebook og kommentere her hvor mye de ønsker billett og hvor sterk, pen og kul Halvor er. Men å lese hele innlegget? Det blir for slitsomt.
      Heia Halvor, du er faktisk litt morsom.

    60. Alle er hjerneskada og late. Dere vil ha Justin Bieber billetter, men orker ikke engang lese hele innlegget? Ok, gir opp menneskeheten.

    61. Kjære Halvor.
      Du er veldig pen, sterk, kul og morsom, og det er katten din også. (Håper du ikke ser den billa som du så i Thailand igjen. I så fall, så kan du drikke julebrus. Du spanderer.)
      Men jeg er meed!

    62. dumme, dumme belibers (?) masse lykke til i konkurransen, dere kommer aldri til å vinne!!
      og Kjære Halvor, jeg må ikke glemme å fortelle deg at du er utrolig pen, å ikke minst sterk å kul!!

    63. Jeg har likt å delt innleget. Å folk som kommenterer det r ikke vits i å smigre han velger dem såm får billet ikke dere så det er ikke vits å smigre.
      Å jeg er verdens største fan så vis jeg får billet tenkte jeg å gi n til vennina mi får hun elsker han.

    64. HAHAHAHAHAH JEG ELSKER DEG SÅ MYE DU ANER IKKE. MIN STORE DRØM ER Å TREFFE DEG OG KYSSE DEG PÅ KINNET.
      du er så fin du Halvor
      dette var sykt gøyalt

    65. Kjære Halvor
      Du er så kjekk og mega sterk og alle burde tilbe deg!
      Jeg er ferdig med å ha likt, delt og reetwetet konkurransen 🙂

    66. TROR DU FOLK GÅR PÅ DETTE?! DU ER EN JÆVLA RETARD SOM KØDDER MED SÅNT! FUCK YOU OG REIS TIL HELVETE! :DD neida.. bare tulla.. men jeg er en belieber å jeg trodde faktisk litt på det først xD

    67. Kjære Kong Halvor. Jeg fortjener ihvertfall å vinne fem av de billettene, så jeg kan brenne de. Trenger fyr i peisen, og 5 JB fans vil potensielt ta livet sitt. Så det går til en god gjerning.

    68. Måtte bla gjennom helvetesveggen av JB-bilder igjen for å få med meg at det bare var kødd.
      Jeg som hadde håpet på å potensielt være årsaken til at 5 JB-fans tok selvmord. Faen.

    69. Kjære smellvakre, bolarsterke kjekkas av det ultimate kule navnet Halvor.
      Jeg har nå delt og likt dette innlegget i et ørlite håp om å få vinne et par billetter til mitt
      store kleinas-idol Justin Bieber. Men selvsagt er det kun såvidt disse billettene når din hjemmeside’s nivå av holyness! Enough said, bare la meg vinne! Takk.

    70. Jeg har likt og delt innlegget på faceboo. Håper jeg er en av de heldige vinnerne. Har prøvd i evig tid å få tak i Justin bieber biletter, men klarer det aldri. Dette er en ny mulighet og jeg lar ikke den gå fra meg. Må aldri gi opp håpet. Veldig bra innlegg foresten. Digger bloggen din!!!

    71. Kjære søte, kjekke, kule, snille Halvor. Håper jeg blir en av de heldige vinnerne av Justin bieber billett. Har prøv i evigheter å få tak i det, men er alltid uheldig..Dette er en ny sjanse og jeg lar den ikke gå fra meg. Har alltid et håp om å en dag få billett til Justin bieberkonsert. DU ER BEST!!<3

    72. Kjære Halvor
      Jeg har så sykt lyst til og vinne 2-3 billetter, jeg elsker Justin Bieber og har alltid hatt lyst til å se han i virkeligheten 🙂
      Også har jeg delt innlegget på fb

    73. Kjære Halvor! Har sykt lyst på to Justin Bieber bilett! Siden du er så kul, pen, sterk og råtøff, så er du nok snill nok til og gi den til meg!
      Klem meeg! 🙂

    74. Herregud, jeg har vondt i øynene etter all den dårlige grammatikken.
      Og vondt i smilemusklene.
      Jeg lurer på hvor mange som faktisk leser noe som helst

    75. Kjære Halvor! Du er så pen, sterk, kul og råtøff! Har syyyykt lyst på billetter! hjelp meg ;( vær så snill <3

    76. Kjære Halvor du er en av de beste bloggernesom finnes, du er alltid morsom og får meg alltid i et godt humør,du er en av mine gleder i livet 😉 Du er jævlig pen sterk og en av de kuleste personene i verden.
      Jeg har prøvd i evigheter å få tak i billetter, men får det ikke :O 🙁 Please?

    77. Ferdig 🙂
      Kjære Halvor du er en av de beste bloggernesom finnes, du er alltid morsom og får meg alltid i et godt humør,du er en av mine gleder i livet 😉 Du er jævlig pen sterk og en av de kuleste personene i verden.
      Jeg har prøvd i evigheter å få tak i billetter, men får det ikke :O 🙁 Please?

    78. Kjære Halvor, du er kjekk og pen, og du er den beste bloggeren. Mange fjortisser fikk totally rage nå :)))))

    79. åååå GUD!!! HÅPER JEG VINNER da hadde jeg blitt sååååå glad!!
      jeg har tårer i øynene fordi jeg er kjempe lei meg fordi jeg har brukt såå mange penger på¨konk! og billetter men det var bare lurerri!! jeg blir lei meg hver gang jeg ser på justin bieber eller hører på musikken hans! fordi jeg ikke har billetter! jeg blir såå sjalu på alle som har billeter!! jeg hadde blitt sååå glad vis jeg fikk billeter!! jeg har prøvd alt! og jeg har brukt såå mye engery !! men kan jeg ikke bare fåå en billet da hadde jeg blitt såå glad!!

    80. jeg er verdens største believebers, jeg elsker musikken hans og dansinga og han, han er sykt kjekk, jeg vil veldig gjerne på konsert men mamma syns det dyrt (ikke jeg) så jeg sparer men det tar en evighet så jeg vil veldig gjerne.

    81. Jeg er en stor belivers,jeg ellsker musikken hans og jeg hører på musikken hans hele tiden(jeg blir aldri lei av sangene hans<3Han er også veldig flink til å danse og han er veldig kjekk! <3

    82. fuck you , at du skriv nåkka så stygt om en så bra person, du må bærre innsjå da at han har oppnådd så masse meira en ka du noen gång vil gjær. da e sånner som d, så før me tel å spy.

    83. Ferdig nå! 😀 Kjære Halvor, du er kjempe pen, kjempe sterk og rett og slett dritkul! 😀 Mamma sier at hun ikke har råd til og kjøpe det til meg 🙁 Så jeg har spart i flere år, men har ikke nokk 🙁 Og jeg er verdens største beliber!! <3 😀 🙁

    84. i love justin bieber er bare 65 dager til konserten men hag inngen bileter,
      Men drit kul blogg

    85. MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3
      MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3
      MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3
      MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3
      MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3
      MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3
      MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3
      MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3
      MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3
      MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3
      MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3
      MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3MED! <3
      Hadde sett stor pris på om jeg var en av vinnerne hadde fått sjokk! Men det må jo være rettferdigt så lykketil alle samme!

    86. Gjort! <3 Jeg hadde blitt glad å jah helt i 100 om jeg hadde vunnet kanskje fått helsesjokk! Og jeg melder meg på får jeg tror på Justin Bieber og NEVER SAY NEVER! Men det er mange som har meldt seg på å du betsemmer ikke vi. Så det er teit at noen smisker med deg og det får det skal jo være rettferdigt! Å en ekte belieber fortjener å få bilett de som smisker er jo ekte beliebere. Men om du er 100 prosent ekte tror du på Justin Bieber! Og vet han vil hjelpe deg uten at du smisker som han alltid sier Never say never. Så dere som smisker det er ikke vits ha nå litt tro på Justin Bieber her dah! Sånn som jeg ok ekte beliebers!

    87. Kjære Halvor, fine, søte og sterke Halvor. Jeg har veldig lyst til å dra, hadde vært en drømm 🙂

    88. kjære halvor du er den peneste du er den sterkeste og du er den kuleste i verden håper du blir glad . men foressten min beste venn har bursdag den 17.april den dagen jb skal holde konserten . og hennes største idol er justin bieber:) . og du er den
      sterkeste
      peneste
      kuleste

    89. hååååååååååååååpppper duuuuuuuuuu velger meg du er supersterk superpeen superduperkul v
      ve
      vel
      velg
      m
      me
      meg
      plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:) 🙂 🙂 🙂 🙂

    90. Kjære Halvor, Du er den vakkreste i landet her, damenes drøm.
      Kjære Halvor, Du er kjempe sterk og behøver ikke å pompe muskler.
      Kjære Halvor, Du er den kuleste gutten ever.
      Alle liker deg.
      Det hadde vært fint om jeg hadde vunnet de bilettene.
      Da hadde jeg kommet på døra til deg og klikka so bare rakker`n. På en bra måte assa!
      DU GJØR JENTER LYKKELIGE!
      Hilsen Karoline Treekrem Eikrem tlf: 985 46 918 mail: [email protected]
      TAKK!

    91. Kjære vakre Halvor:)Jeg vil glede min vakre datter med en bilett til konserten en av dagene:)Det hadde været kjekt om jeg fikk noen ekstra til venninner:)Ring ring ring du vil gjøre min datter utrolig glad:)Beste klemmer fra mamma Lena.Tlf:45129148.NB:jeg må selvsagt bli med henne:)

    92. Jeg er med!! Lykke til alle sammen!!<3 Skulle ønske billetter var til salgs og alle fikk kjøpt:(

    93. Har delt bilde/innlegget nå! Håper så gjerne at eg går vinne! Elsker han og vil gjerne ha billetter til denne konsertrn😍😍

    94. Nå har jeg delt lenken! Jeg håper virkelig jeg vinner fordi jeg er en utrolig stor fan. Jeg har aldri vært på en JB konsert før og håper jeg kan få oppleve det nå :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg