Melk.

Tidligere denne måneden fikk jeg besøk av Øystein Andreas Bjerke. Han er den eneste fotografen som har kontaktet meg for en photoshoot i hele mitt liv, og jeg takket selvsagt ja. Om ikke flere fotografer og journalister finner meg spennende snart, så blir jeg så sint at jeg ikke orker kveldsmat!

Øystein er ikke en vanlig fotograf, og han tar ikke vanlige bilder. Jeg vet ikke hva slags tyske nettsteder han får inspirasjonen sin fra, men konseptet er enkelt. Modellene får kastet melk og andre væsker (ikke kroppsvæsker) i ansiktet, mens han fotograferer det på en tøff måte. Det samme gjorde han med meg.

Her er forøvrig bildene, dersom noen har interesse av å se resultatet også. Vi holdt på i en time. Naboene mine hilser ikke på meg lenger.

 

Sjekk ut fb-siden til Øystein for flere av hans bilder! 

37 kommentarer

Siste innlegg