Intervention

Det er sikkert (ikke) mange av dere som lurer på hvor jeg blir av om dagen. Jeg gjør i hvert fall det, og i løpet av den siste tiden har jeg stilt meg selv dette spørsmålet en rekke ganger – noe som opptil flere ganger har resultert i både angstanfall, panikkanfall, vanlig anfall og litt elveblest på høyre rumpeballe. Sist jeg stilte meg selv dette spørsmålet hadde jeg en fotograf tilstede, meg selv, for å dokumentere svaret på det jeg vet mange av dere (ikke) har lurt på. På engelsk denne gangen. Jeg har en del labradorer som følger hjemmesiden min, som ikke snakker norsk.

Jeg håper selv at jeg snart er tilbake i full vigør (altså, som en inngrodd taper uten venner, som blottlegger det miserable livet sitt på internett). Jeg håper dere også håper det, for akkurat nå lukter det faktisk bæsj av hjemmesiden min.

28 kommentarer
    1. AHHAAHAHAH!!!!
      Jeg sitter i klasserommet med headset og ler meg ihjel! “Hva er det Madelen!!?!?”
      Så tror jeg volumet var litt høyt på headsettet fordi alle snudde seg og så på meg når du:
      “ØØØØØØØØØØØØØØØ!!”

    2. Åherregud! Satt i skolegården og fikk helt latterkrampe! Også så alle rart på meg……

    3. Ville kanskje ikke sagt det lukter bæsj, synes det lukter litt mer som sur melk.. Men digger deg og det venneløse livet ditt uansett!

    4. Hold motet oppe, Halvor. Jeg har tenkt masse på hvor du ble av, og håper at du får det bedre snart <3 Masse klemmer!!

    5. Kjære Halvor du er pen, sterk og kul!
      Dette minnet meg om en dårlig romantisk komedie, og jeg fikk frysninger. Men jeg bare elsker deg fortsatt da.

    6. Hei Halvor! Går det egentlig bra med deg? Det virker ikke sånn, hvertfall. Jeg måtte skru av filmen før den var ferdig, så ubehagelig var den. Hvis jeg hadde trodd det var det beste du kunne komme med, hadde jeg ikke sagt noe, men det gjør jeg ikke så; Halvor, du suger litt om dagen ass. Du har blitt en karikatur av deg selv! Jeg har alltid drømt om å si det til noen og faktisk mene det, nå er det gjort.
      Siden jeg kritiserer deg skal jeg kompansere med et komplement: Halvor, du har faktisk blitt kjekkere siden første gang jeg leste bloggen din! Kun fysisk da, jeg er klar over at jeg kunne blitt lurt av din økte status osv men jeg tror jeg genuint synes du er blitt finere fysisk. Har du fixa på noe? Hvis du måtte fikse på noe, hva ville du fixet? (kunne blitt ett bra hjemmesideinnlegg, just sayin)
      Ja, det lukter dritt her. Du kan ikke blogge om å være venneløs taper når du ikke er det lenger!! Har du ikke tenkt på at det egentlig er morsommere at en ingrodd taper som blottlegger livet sitt på internett faktisk får venner? Hæ? ikke vet jeg hva du tenker på hvertfall. Jeg prøver ikke å si at du er sellout, for det er du, og det er jo en bra ting. Men når du har ett inlegg med tittel “intervention” så tenker jeg at jeg må være kritisk til det du driver med.
      Neinei, Jeg skal gi deg 1 godt råd jeg, gutten min. Sikt mot månen, hvis du bommer, lander du blandt stjernene uansett.

    7. Jeg synes det er rart at folk kommenterer at de ler. Selv tar jeg meg alltid i å sitte å se på filmene dine med et u t r o l i g skeptisk blikk.

    8. du er bare så utrolig bra Halvor. Så utrolig dust morsom, men likevel noen ganger seriøs med dine synspunkter. Elsker deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg