BORRING

Alle naboene mine borrer om dagen. Jeg vet ikke hva de borrer, og det virker som de gjør det mest for å erte. Nå har jeg laget en videoblogg for å vise resten av verden hvilken elendighet jeg lever i. Målet mitt er at FN griper inn. I mellomtiden vurderer jeg og Rambo å etablere en liten gerilja. Litt for å kjempe mot borringen, men også litt fordi det er spennende å prøve noe nytt. 

HER kan dere lese resultatet av meldingen jeg sendte Jens på facebook. Til slutt fikk jeg svar fra den offisielle facebook-kontoen til Arbeidepartiet, og de kalte meg for Kong Halvor. Det betyr at Arbeiderpartiet (Jens Stoltenberg) vet hvem jeg er, og er inneforstått med at jeg har vetorett i denne saken og dermed kan forby borring. 

Har du vært med i en gerilja før? Er du en av de som borrer, eller en av de som blir borret mot? Har du også vetorett?

12 kommentarer
    1. Kjære Halvor. Du har min medfølelse… Naboen min klipper gresset hver dag, og kutter ved til alle døgnets timer… Ingen ting hjelper.
      Du er pen, sterk og kul da 🙂 Slik som Rambo!

    2. Kjære Halvor.
      Du har min fulle medfølelse når det gjelder all denne borringen. Håper du og Rambo snart får det rolig i leiligheten igjen! Men som en såpass sterk kar som du er, så kommer du deg helt sikkert gjennom denne tøffe perioden med bråk og polakkfjaseri, uten noe særlig mer enn øresus og polakkhat. Jeg må ogå tilføye at du er min favoritt-Halvor, uten tvil, nettopp fordi du er over gjennomsnittet pen og kul.
      Hils Rambo.

    3. Kjære Halvor. Vet du hvor pen, sterk og kul du er? Du overgår alt i hele verden og i det store og fantastiske kosmos. Hilsen stor fan som ønsker meg en Rambo-katt i julegave.

    4. Men i helvete, jeg sitter med et latter-tryne, eller ååh,-halvor-er -så- morsom-tryne, helt til noen fuckings idioter skal kommentere seriøst på innlegget ditt. Fordi da. DA. DA LER JEG så det griner.. De er så søte de som ikke forstår seg på deg. Jeg elsker dum-søte folk.
      VENT, NEI. Det er dem som bør henge seg.

    5. Kjære Halvor, STERKESTE PENESTE KULESTE TØFFESTE personen on earth.
      Skjønner hva du mener. Helt forferdelig, søvn er det viktigste i livet, og Rambo, selvsagt. Alltid Rambo. Hils bestevennen din Rambo 🙂

    6. Kjære Halvor. Når jeg en gang i tiden(skriver en gang i tiden for at det skal virke som om jeg er eldre enn det jeg er, sånn at du tror at jeg er moden, men jeg er moden, for jeg er ikke umoden, vertfall ikke på alle områder) gikk på ungdomskolen så brukte de(skal ikke nevne hvilket folkeslag, for da tror folk jeg er rasistisk eller noe) 1 1/2 år på å fikse en heis på skolen(og litt småting til, som å male veggen), derfor måtte jeg og mine medelever gå gjennom mye borring. Derfor vil jeg si at du har min medfølelse. Og jeg skjønner totally(skriver man det sånn?) hva du mener med at man tilslutt savner lyden litt, først er den fuckings plagsom, men så blir man vant til den og begynner å elske den litt. Du er kul, pen og sterk. Og ganske så ARTIG.no

    7. Fedt at du er proaktiv og tager action på disse problemstillinger! Det er ikke alle, der kan stille sig op imod overmagten på den måde, som du gør her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg