Turkompis

For et par uker dro jeg og TV8 ut i marka for å lage et program som heter Turkompis. Jeg stiller alltid opp dersom lokalsamfunnet skulle trenge meg, og her følte jeg virkelig at jeg hadde noe å bidra med. Lokal-TV er det beste jeg vet om. Et format som har holdt seg siden 90-tallet. Alt stemte for at jeg kunne bli med på tur.

Her blir jeg intervjuet av Astrid i TV8s studio som ligger mellom Ski og Spydeberg. 

Og her er selve programmet. De klippet bort veldig mye her, dessverre. Men ellers hadde jo programmet vart i 2 timer, og det har jo selv ikke TV8 tid til.

Dersom det er mulig å stemme på meg for å vinne turkompispremie, så håper jeg dere gjør det! Det er viktig for meg å vinne denne konkurransen! Jeg har skikkelig lyst på kvikklunsj-sjokolade i et helt år, for eksempel. Da skal jeg dele med narkomaner og rom-folk og Rambo.

BONUS:

Jeg har vært på TV8 før også. Og spist nattmat. Midt på dagen. TV8 er så søte!

Som dere skjønner; TV8 er fett!  

14 kommentarer
    1. Kjære Halvor,
      Du er så utrolig kul, jævlig pen, og så de musklene da! :3
      Så koselig å…. hmm, faen, jeg glemte hva jeg skulle skrive…

    2. Kjære Halvor.
      De kalte deg for blogger på videoen! Du som er så pen, sterk og über kul er da ikke noen blogger! Snakk om fornærmelse!

    3. Kjære Halvor.
      Du må være den kuleste personen jeg har sett gått fra en dame på fjelltur, ikke helt kul men siden du er så pen går det greit. du får min stemme uten tvil!

    4. Kjære Halvor. Det må ha vært verdens kosligste tur ettersom du er så utrolig pen, sterk og kul. 🙂

    5. Hei. Skal du snart skrive et nytt innlegg her på hjemmesiden din eller? Vært stille her noen dager nå… Håper du har det bra ihvertfall:-)

    6. KJÆRE HALVOR. du er sååå sykt pen, sterk og kul. jeg og søstrene mine DIGGER DEG! du eeer helt sinnsykt kul! det var derfor vi ble syykt starstruck når du svarte på snapchatn til søstra mi! kan du værssååsnill og svare på min også da tror jeg jeg hadde fått tårer i øyekrokene. KOMMER ALLTID TIL Å DIGGE DEG!! mvh barbro:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg