Et innlegg om dyr og venner og ambisjoner!

Dagene går. Det blir mørkere og mørkere. Om tre dager er det vinter, og ikke lenge før vi igjen kan le av folk som snubler på isen. Men innen den tid innebærer det fortsatt en hel del innesitting. Jeg gjør faktisk ikke annet om dagen – og har vel heller aldri gjort noe annet – men jeg føler jeg har bedre grunn til å sitte inne nå. Rambo og jeg skriver nemlig på en hel del forskjellige ting som vi håper kan eksponeres for flere enn bare hjemmesideleserne våres. Det handler om å utvide det man allerede driver med. Nå har vi hjalmaret i flere år, og da er det naturlig å prøve seg frem på flere felt. I tillegg til hjalmaring, selvsagt! Jeg vil skrive for film og tv, blant annet. Også vil jeg skrive selvbiografi på syv bind. Og Rambo vil bli redaktør for et blad med lettkledde katter.

Dette er tenkeplassen til Rambo. Han sitter her når han trenger å tenke. Flere av Rambo sine aller smarteste ideer oppstod nettopp her – og gjør fortsatt det. Han skrev for eksempel et dikt om reinsdyrene til julenissen etter å ha sittet her i noen timer. Diktet kan dere lese HER.

Rambo og jeg gjør det meste sammen. Oppdatere facebook er viktig for å gi familie og venner et falsk inntrykk av at vi er vellykkede. 

Her er jeg i Flå for å jobbe. Jeg har jo ingen jobb, så når jeg sier “jobbe” mener jeg enten prostitusjon eller McDonalds-reklameinnspilling.

Det var dessverre siste alternativ denne gangen. Men jeg er nødt til å tjene penger for å kunne brødfø Rambo. Jeg er selvsagt åpen for prostitusjon dersom noen er interessert i å betale for det. Jeg tar betalt i penger, matvarer og gul farris.

PS: Jeg spiste ikke av burgeren. Alt er skuespill. Jeg tar gjerne imot større roller nå. Hovedrollen i neste James Bond, for eksempel. Jeg kan ta betalt i penger, matvarer eller gul farris.

Rambo er så søt. Her om dagen lagde han seg sin egen seng ute i gangen.

Jeg prøvde å legge meg i sengen sammen med han for å kose, men da sa han: Nei, Halvor! Dette er min seng. Du har din egen seng, og den er stor nok til minst 5 snille damer (hint).

Det er viktig å dra på ferietur. Forrige uke dro jeg på ferietur med noen kompiser, og lot Rambo være alene hjemme. (Jeg tror han hadde fest.)

BIldet er tatt i Fetsund. Anders (baksetet) hadde visst drukket for mye dagen før, og trengte en pause. Sånn går det når man ikke har lært deg å drikke enda.

Eeeh.

Så var vi endelig fremme. På Mangen gård i Aurskog-Høland. Ingenting er som å være på ferie langt inn i villmarka. Langt vekk fra sivilisasjonen – uten uroelementer som Facebook, Twitter og alkohol.

Dette er noen av mine nærmeste venner (de bor ikke langt unna meg). Runar, Alexander, Anders, Kristian og Lars. Disse navnene sier deg ikke så mye nå, men om 30 år sier det deg muligens masse! Eller ingenting. Ikke vet jeg. Men jeg vet i hvert fall hva dem heter. Og nå vet du også det.

Quis: Hva heter vennene mine?

Så spiste vi en skikkelig middag og dro i gang en hyggelig samtale om aktuelle temaer. Det var for det meste jeg som stod for pratingen.

Ved midnatt dro vi ut på byen. Det vil si Stumpen Bar, som ligger på gården. Det var bare oss der.

Og så dro jeg på nachspiel med hestene.

Neste dag besøkte vi flere av dyrene på gården. Dette er dvergponnien Jiggy, og vi ble riktig så gode venner.

Her koser jeg med noen av hundene på gården. 

Jeg elsker dyr så veldig. Jeg har verdens beste dyr (Rambo) hjemme, og har ikke plass til flere (får ikke lov av Rambo). Derfor passer jeg på å få dyrekvota mi hver gang jeg reiser ut av huset.

 Dette er elgen Truls.

Dessverre er elgen Truls snart mat. Og jeg liker jo mat. Det er ulempen ved å elske dyr og mat samtidig.

Jeg kom hjem igjen for et par dager siden. Savnet etter dyrene og den fine naturen satt i meg som en seig biff, og jeg lurte på hva jeg ville i verden. Hvem er jeg? Hvor er jeg på vei?

Joda, jeg er er Halvor, og jeg er på vei til Sverige. 

Jeg var nemlig helt nødt til å dra på harryshopping her om dagen. Måtte kjøpe ny lommebok, siden den andre lommeboken ikke er stor nok til 10 000 engang. 

Dette innlegget er et påpek til alle lommebokprodusentene der ute. Det dere driver med er sjikane for oss som fortsatt liker å bruke kontant!

Her er Lars og jeg. Vi skal innføre ny stil til Norge. Eller ikke. 

Jeg kom hjem igjen sent på kvelden. Tok noen bilder av meg selv i speilet og la meg til å sove. Livet er for kort til å ikke ta nok bilder av seg selv i speilet.

Nå skal jeg skrive videre på selvbiografien min. Jeg har kommet helt til; ” Jeg ble født i 1988, og bodde i Huldreveien i Asker med Fattern.”

11 kommentarer
    1. Kjære Halvor, du er så sterk, pen og kul, det er en av de 123324798798430 grunnene jeg liker deg mer enn meg selv og Justin Bieber. Du er mye penere enn alle andre. Kunne sloss mot 1000 mann og kvinner pga du er så sterk! Og du er den tøffeste Halvoren i verden! (nå har jeg to setninger om hvor pen, sterk og kul du er!) Dette var ett flott innlegg du har skrevet! Hvis du legger ut ett bilde på veggen min på face, så blir jeg den gladeste Pettern i verden

    2. Hei Halvor! Vil du møtes og ha en klein samtale om hvilken pusekatt som er kulest av min og din? mail meg, sexbomb 🙂

    3. Herreeguuud! Tror seriøst at jeg er forelska i deg! Fyfaen, du er rå. Gi meg en lyd hvis du er i Bergen! Håper forresten at du liker kids, jeg er 14

    4. hmmm….. så.. du var liksom på hyttetur hvor du sier at du ikke blir distrahert av twitter, facebook og alkohol…. jeg aner noen ugler i mosen når det gjelder den alkoholen 😉

    5. Kjære Halvor
      Du har kanskje ikke hørt om meg, så nå skal jeg fortelle deg litt om meg selv.
      Jeg er veldig glad i å se på katten din, Kisse Gassen og ta på meg selv.
      Noen ganger liker jeg å pumpe muskler, spise Halvors spesialspagetti og blø ut av øra.
      Noen ganger liker jeg å pynte meg ordentlig, for å se på alle bildene dine.
      Men det beste jeg vet er Halvor, Halvor! Halvor og Rambo, jeg digger dere to!

      Det er helt umulig å forklare hvor pen, sterk og kul du er! Du er best!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg