Vegard Skrede

Hva gjorde jeg i går? Jeg satt hjemme, så på Brødrene Dal med noen kompiser, og lekte med katten min da plutselig:

Mannen bak gitaren heter altså Vegard Skrede, og jeg har aldri i midt liv hverken sett eller hørt om han tidligere. Det Vegard driver med er å gå fra dør til dør og spille sanger for folk. Han har en blogg også, og den finner du HER. Der skriver han om det han driver med. 

Konserten var intens, men veldig bra! Jeg er glad for at han ikke var ræva, for da hadde det nok blitt sjukt kleint. Totalopplevelsen var uansett at dette var en positiv og inspirerende oppkvikker på en dag som for det meste har bestått av å sitte i sofaen og lære Rambo beatboxing. Jeg mener at vi trenger flere slike som Vegard. Som ikke er redd for å gjøre noe annet enn alle andre. Vi er i ferd med å bli en suppe av sauer som ikke tør å stikke seg ut (med unntak av enkelte bimboer fra Jessheim), men intimkonsertene til Vegard gir meg håp. På menneskeheten.

Noen må gi denne fyren en sjanse. Fyren har mer sjarm og talent enn 90% av “artistene” som får spalteplass der ute – og som bruker mer tid på å prate om klærne sine enn å faktisk lage bra musikk. I mellomtiden kan dere hjelpe han med å vinne gratis studiotid HER

Hilsen en litt målløs Halvor. Nå skal jeg fortsette å beatboxe med Rambo.

16 kommentarer
    1. Jeg vil at han skal komme på min dør også. Ikke bare til døren til den sterke, pene og kule Kong Halvor.

    2. Hahaaa, elska selvmords-greia!
      Forresten så har jeg lenge tenkt på hvor sykt morsomt det hadde vært å fake’a at jeg er dritdårlig en gang og sett på reaksjonene til folk 🙂
      Helt awesome at du posta!

    3. Jeg er utrolig stolt av deg, Vegard! Fortsatt å hold på som du gjør, så kan du lett leve av musikken din. Er stolt av å være “en del” av goooo-sangen!
      Eller liker jeg bloggen din, Halvor!

    4. Fantastisk flink fyr. Jeg vil også få en sånn på døra mi, Synes han kan gå Norge på langs og banke på dørene til hele Norges folk. Hadde ikke DET vært kult? Det tror jeg.

    5. Så du på Brødrene Dal?! Og jeg som trodde det ikke var mulig å elske deg mer enn jeg allerede gjør. Jeg har alle filmene her hjemme, du er hjertelig velkommen.
      Vegard var utrolig flink. Forhåpentligvis dukker han opp på døra mi (med deg) å. Hadde vært koselig med intimkonsert med Vegard, Halvor og Rambo. Vegard sin musikk blandet med beatboxing. Og for å ikke snakke om Brødrene Dal. Tøft gjort å bare gå fra dør til dør!

    6. “Kjære Halvor”…
      ..så utrolig kult gjort av deg! Vegard er superallright og fortjener oppmerksomhet 🙂 Go Vegard!! 🙂
      PS: du er pen, sterk og kul og sånn.. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg