Joker i Hatten snakker om suksessen.

Dere husker vel Joker i Hatten? Happy-rapperne som i hvert fall ikke er meg og Anders Nilsen? Tenkte jeg bare skulle reklamere litt for at Heff og Drew nå har gjenoppstått etter å ha hvilt hele høsten – og det ser ut til at de snart er klare med ny singel også. En gledens dag for alle som som elsker mainstream, blankpolert, bekymringsfri pop rap-musikk.

I tillegg til snutten ovenfor har Space Camp Records (plateselskapet til Joker i Hatten) også startet å videoblogge om studiolivet. Verdt å sjekke ut (dersom du har ekstremt lite å gjøre i livet).

PS: Betalt innlegg! Space Camp Records ga meg 500 kroner for å skrive dette. 

11 kommentarer
    1. Åå, Gleder meg! Jeg har forresten også jernmangel så nå kan vi gifte oss(bortsett fra at jeg ikke skal gifte meg)! Du aner ikke hvor mye jeg trengte dette innlegget, nå etter en totalt drittuke:) takk

    2. Kjære Halvor! ENIG…Pusting er for pyser.. kjekken ! Det kunne vi jo bare vendt oss av med også foresten.. Hva er poenget lizzzom…med pusting! Hurra for de pene gutta i Joker i Hatten !! smask!

    3. Halvor du er helt konge! Du er en legende! jeg har føgt med på bloggen din fra dag 1 ! jeg synes du er helt konge! fortsett sånn her, digger videoene dine:) Mvh: Roy

    4. Kjære halvor!
      jeg bare lurte på om du godkjenner folk på facebook… Teit spørsmål, tenkte jeg skulle spørre deg, istedenfor å plage deg med å sende venneforespørsel når du ikke vil ha det 😮
      Du er pen, sterk, kul og jeg digger deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg